![]() |
Sv: Bukplastikk-ferdig operert!
Når det gjelder tidspunkt for operasjonen så er det vel ikke pasienten som avgjør det? Man må vel bare legge seg på båra den tida som blir bestemt av kirurger og leger og sånt. Man kan kanskje komme med ønsker, men jeg tviler sterkt på at de blir tatt hensyn til. Dessuten har jeg forstått at prosessen tar tid. Så det er lite sannsynlig at jeg kommer på operasjonsbordet det første studieåret. Er jeg virkelig heldig kan det være at jeg får spretta buken i løpet av neste sommerferie. åhhh.. salige drøm!
|
Sitat:
Vet i hvert fall om et par stykker hvor ventetiden kun har vært noen uker :) |
Sitat:
|
Sitat:
Jeg har jo sett bilder av deg.. syntes den magen var grei, jeg.. og du sa jo at du så bedre ut nå...:confused: silje:) |
Sitat:
nikotinplaster kan IKKE brukes, de gjør samme skade på såret som røyking gjør desverre Skal forhåpentligvis snart opereres selv, var hos legen før helga å sender avgårde henvisningen min til en klinikk i Oslo i morgen(mandag), ventetiden der er et par måneder vet jeg. Jeg vet også at jeg får dette dekket fordi jeg sendte en mail med bilder av magen min til klinikken først å spurte om magen min kvalifiserte til å bli dekket, fikk kjapt svar tilbake om at magen mn ble dekket......:D haaallllleluja jeg ble gald:D |
Sitat:
|
Jeg skal operere på onsdag:)
Nille: de private klinikkene får betalt akkurat det samme som de offentlige sykehusene (så det er dårlig butikk for de private), derfor tar mange private klinikker seg betalt for fettsugingen i forbindelse med operasjonen. Jeg skal operere i Oslo fordi de ikke har offentlig avtale på colosseumklinikken her i Stavanger lenger. I Stavanger måtte jeg ha betalt 12 000 selv for fettsugingen, men i Oslo hører de til helse sør, og de dekker det som en del av operasjonen.
Jeg har ikke mer en 5 cm overheng, så det kommer an på hvilke plager du har i forbindelse med forkleet om du får det dekket. Jeg får mye eksem på sommeren fordi det er vanskelig å holde det tørt når jeg svetter mye. Man må ha eksem og sår for å få det dekket. I alle fall jeg både gleder og gruer meg til inngrepet. Regner med mye smerter, i alle fall. Legen min mente at jeg ikke trengte mer fri en en ukes tid fra studiene, men sykemelding i forbindelse med jobb ville bli 4 - 6 uker. |
Sitat:
Er spent på hvordan magen min blir seende ut etterhvert. Vurderer å ta en pause fra vektnedgang når jeg når 75 kg hvis det blir så mye hengehud.. men er jo masse fett i denne magen min som jeg helst vil bli kvitt så fort som mulig også |
Det finns også noen i Danmark som fikser reiser til Polen, der er det nesten halv pris inkl reisen, men da må man jo betale selv :mad:
Sjekk ut www.kirurgirejser.dk Har sett noen av de som er operert der, og de var riktig flotte. Skal ta turen dit selv etter Nordisk i november :) |
Sitat:
|
Sitat:
Oppfølging ved norske sykehus kan jeg mye om, og med de overarbeidede ansatte kan vel oppfølgingen der også bli så som så. Selv skal jeg teste Polen i november, så får jeg bare håpe det går bra :) |
Sitat:
Jeg er ikke enig i at oppfølgingen alltid er dårlig ved de norske offentlige sykehusene, men det kommer selvfølgelig veldig an på. De private har jo kjempebra oppfølging uansett, og pga offentlige avtaler på de private, kan man la seg operere der. Jeg skal som sagt på Colosseum i Oslo. Men uansett: Lykke til så mye! |
Sv: Jeg skal operere på onsdag:)
Sitat:
Men jeg må betale for fettsuging av sidene selv jeg. (I Oslo) Hvilken klinikk i Oslo skal du opereres på? |
Sv: Jeg skal operere på onsdag:)
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:34. |