![]() |
Sv: Ketolysepølser i Oslo?
Jeg snakket med Meny på Kaldbakken i dag. De hadde ikke fått tak i Ketolyse pølser, men da jeg sa at Meny på Oslo City hadde de, så ble de veeeeldig interresert. Han lovet å prøve å få tak i de han også. Jeg skal ringe han i slutten av uka. :D
|
Det var gode nyheter!
Skal snart dit og foryne vitaminbeholdningen. |
Jacob`s på Holtet i Oslo hadde ketolysepølser i dag. Skal prøve de i morgen. De hadde også grisetarmer LOL.. Skal nå forsøke å lage pølser selv:spent:
Må bare vente til helga, for på hytta står det en gammel Kenwod med kjøttkvern og pølsehorn. Har funnet endel oppskrifter på nettet, og tror jeg har en Schønberg Erken på loftet. |
Var på Meny Oslo City i dag, og de hadde IKKE ketolysepølser. Det hadde vært noen innom i går også og spurt om de samme pølsene... Rare greier...
Tror nok det kan være lurt å ringe før du setter deg i bilen å kjører til butikker langt unna... Har såååå lyst til å prøve disse pølsene! Go' kveld! |
Har heller ikke funnet noen Menybutikker her i Oslo som ha slike.
Og nå i sommer har jo utvalget av pølser vært spinnvilt. Jeg tror jeg brukte en halvtime her om dagen på å snu og vende på absolutt alle pølsepakkene på Meny. Men intet hell. :( |
Sitat:
|
Et alternativ til ketolysepølsene kan være Storfebratwurst fra Henriettes Smaksopplevelser. De har 0,1 gram karbohydrat per 100 gram. De er dyrere enn ketolysepølsene, dog, og bare 4 pølser per pakke - men veeeldig gode :) Bør finnes i Meny-butikker. Jeg har i alle fall kjøpt dem på Meny på Oslo City, og på Centra.
|
Sitat:
Jeg spurte, men det var i går ettermiddag og da var vel ikke de rette lederne til stede... Dersom noen er der på dagen og får snakket med butikksjefen kan det hende at han/henne har mer svar å gi... |
Ikke melk? :eek:
|
Sitat:
Sitat:
Da bærer det til Jacob's i dag, sal opp hestene! :hest: :p |
Sitat:
|
Kjøpte ketolysepølser På Jacobs i forrige uke, men det kommer jeg ikke til å gjøre mer. Billig var det ikke, og pølsen var veldig kompakt og nesten smakløs.
Lagde pølser selv i helgen, og tenkte jeg skulle lage en ny pølsetråd. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sikker på at de ikke bare var utsolgt...?
Vet ikke hvilken Meny du var på da, men... |
Sitat:
|
Jeg kan høre med de om de har de, eller kan ta de inn jeg. :D
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:50. |