Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   12. januarfolk! Skal vi fortsette på ny tråd her? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=23218)

Everio 17-01-09 14:24

Sv: 12. januarfolk! Skal vi fortsette på ny tråd her?

Så flinke dere er :heia: Både til å spise bra, trene og gå ned i cm og kg!!

:klem:

Kasandra 17-01-09 20:59

:)Veiedag mandag er jeg med på.:)

Ada 18-01-09 02:25

Når det gjelder svømming er Bislett Bad å anbefale på det sterkeste. Der er det dempet belysning, atmosfæren er rolig og avslappende og man slipper så svømme i kø da det er relativt lite folk der :)

trillian78 18-01-09 02:30

Er Bislett bad kommunalt eller privat? (Får rabatt på de kommunale)

trillian78 18-01-09 02:40

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av trillian78 (Innlegg 619427)
Er Bislett bad kommunalt eller privat? (Får rabatt på de kommunale)

Fant ut av det... Privat og 115 kr for å svømme :eek: Det er tre ganger mer enn jeg betaler på de kommunale badene :eek:

Ada 18-01-09 02:49

Jeg har medlemskap. Da kan jeg benytte meg av alle fellestimene, treningsaparatene og bassenget. Er kjempefornøyd, men det er en del dyrere enn medlemskap på SATS, Elixia etc :)

trillian78 18-01-09 02:54

Ja, ser de har månedskort o.l. Men de er såpass dyre at jeg må føle meg trygg på at det er et sted jeg vil bruke flere ganger i uka. Men det at de har svømmebasseng sammen med de andre tilbudene er selvf et stort stort poeng. Ikke umulig at jeg faktisk ville tatt meg råd til medlemsskap om jeg hadde bodd litt nærmere.

angel71 18-01-09 11:02

Jeg er med fra 12 januar. Veide det samme i 3 uker grunnet julen. Målet var å ikek gå opp i julen og det klarte jeg :) Men så var det å få kroppen igang igjen.. og den siste uken har jeg klart det.. mistet 1 kg nå den siste uken. JIPPI!! Veier meg på søndager jeg da :D

Heier på alle sammen som også er med :D

Smiline 18-01-09 14:40

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Ada (Innlegg 619429)
Jeg har medlemskap. Da kan jeg benytte meg av alle fellestimene, treningsaparatene og bassenget. Er kjempefornøyd, men det er en del dyrere enn medlemskap på SATS, Elixia etc :)

Ser at det er en god del dyrere ja. Hva syns du om timene og treningsveiledingen her? Noen timer du ikke klarer deg uten?

zimbapus 18-01-09 15:13

Hei.

Denne uken har vært litt spesiell, morsom og uvant. Vil anbefale alle sjokolademoussen og fromasjen i boken!!!! Lagde begge med gelatin. Det gikk kjempegreit. Selv om jeg mange tanker gikk til skolekjøkkenet på skolen........ Har vel ikke brukt gelatin siden den gang...

Jeg veier meg i dag siden jeg gjorde det sist søndag... JEG HAR GÅTT NED 4 UTROLIGE KILO. Jeansen jeg ikke har brukt på lenge passer!!! Fantastisk følelse!

[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Stine/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.jpg[/IMG]
http://tickers.TickerFactory.com/ezt...mIh/weight.png

Håper linken funker, har laget meg en ticker......

Hilsen Stine, den lykkelige...

[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Stine/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.jpg[/IMG]

Ada 18-01-09 16:17

Jeg har nettopp meldt meg inn, så har ikke fått testet ut timene enda. Har bare vært i bassenget:). Per i dag har de ikke så stort utvalg av timer på ettermiddag/kveld, men det skulle komme mer etterhvert.

Har hørt at Kinesis timene er bra så det må testes ut:):):) Synes det er herlig å kunne kombinere styrektrening med en runde i basseng etterpå. Det er det jeg har savnet ved andre treningsentre, så dette har jeg virkelig troen på:)

Damita 18-01-09 16:47

WOW, gratulerer zimbapus!! :stortsmil

:D:D:D

dålsi 18-01-09 21:46

Da krysser vi både fingre og tær for at vekta er på vår side i morgen:goodluck:

Damita 18-01-09 22:59

Ja, det hadde vært ålreit om jeg gikk ned noen gram vaffal :p

*traller litt* :D:D:D

pjusket 19-01-09 00:44

Får jeg slenge meg på her hos dere jeg også? Dette virker som en veldig trivelig tråd. :)
Jeg har klart å holde meg noenlunde til ketolysekuren denne uken, men fra og med i morgen er blir det INGEN utskeilser! Ble veldig motivert av denne tråden, så nå har jeg bestemt meg for å holde på til ingen kjenner meg igjen heller, hehe. :p

Everio 19-01-09 07:23

Veiedag for mange i dag :spent:

Everio 19-01-09 07:25

- 3,6 kg her http://babyporten.no/forum/images/smilies/lykkelig.gif

Minni1 19-01-09 07:57

Oj så flott Eeverio. Du har vært veldig flink. Gått ned mere enn jeg har gjort på 2 uker du.

Jeg har gått ned 600 gr. siden torsdag.

Til sammen 2.7 kilo på to uker.

clovek 19-01-09 07:57

-2,5 her. kjempe fornøyd :D håper på sånne goe resultater hver uke:Dweee

Lizzi 19-01-09 08:07

Ned 800g denne uken. Så lenge vekta går nedoverer jeg fornøyd. :D

matitt 19-01-09 08:25

Kan jeg være med her, jeg også?
Gått ned 2,3 kg siden forrige mandag!

Tulla 81 19-01-09 10:09

Da er første veiemandag gjennomført...
05.01.2009: 66,3 kilo
14.01.2009: 65,9 kilo
19.01.2009: 64,8 kilo

Det er 1,5 kilo ned på 2 uker. Det er ikke bra, men jeg har ikke vært i ketose hele tiden heller. Falt ut av ketosen helgen 09.01 til 13.01. På grunn av sykdom.

Nå er jeg i ketose igjen, og skal holde meg i alle fall til 14.02.09.

Lykke til alle sammen!!

Joranna 19-01-09 10:52

Slenger meg med jeg også.. :D Flinke dere er.. ;):)
-1,1 kg denne uken.. :lol:
Går i allefall rette veien.. :p

Budeia 19-01-09 11:13

Veietråd her og ja.:)
Ned 2 kg første uka. fornøyd, for pga bihule og halsbetennelse kom jeg liksom ikke skikkelig i gang før onsdag kveld.:o Men nå har jeg vært i ketose flere dager, og har planer om å holde meg der. Skal straks ut i skogen for en times gåtur med bikkjene.;)

Kasandra 19-01-09 11:47

Kjempebra alle sammen!
For min del er resultatet -2,7 kg etter første uka.:)

Damita 19-01-09 11:56

-0,4 på min første uke på ketolysekuren.. Totalt -4,1 siden nyttår. :stortsmil

*traller videre* :D:D:D

Snehvit 19-01-09 13:13

Dere er så flinke alle sammen!!!

Jeg har ikke vekt hjemme, så litt uregelmessig når jeg får veid meg, men skal prøve å få til mandager sammen med dere! Det er så moro å gjøre ting sammen!!!:syklubb:

Fra søndag 10. januar til fredag 16. januar gikk jeg ned 1,5 kg!!! Kjempe fornøyd! :p

Keep up the good work folkens! Og ikke glem å legge inn oppskrifter hvis dere har forsket litt på kjøkkenet og kommet opp med noe godt! :D

viggkri 19-01-09 13:34

Hei

Begynte litt før dere (3.jan) og har så langt gått ned nesten 7 kilo, skal ned 20 kilo, så må vel drive på noen måneder, men det virker.......:D

Snehvit 19-01-09 14:08

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av viggkri (Innlegg 621098)
Hei

Begynte litt før dere (3.jan) og har så langt gått ned nesten 7 kilo, skal ned 20 kilo, så må vel drive på noen måneder, men det virker.......:D

WoW!!! Det er jo kjempe bra!!! Gratulerer! Og lykke til videre på veien!

Tulla 81 19-01-09 15:35

Så flinke dere er!!!
Heldig som raser litt i vekt, men jeg jobber som bare det for å gå ned mine kilo.
Litt misfornøyd med de 2 første ukene som kun ga 1,5 i minus, men mister ikke piffen av den grunn!!!

Nå skal vi bli sommerfine hele gjengen!!!!

Lykke til alle sammen!!!

Everio 19-01-09 15:45

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Tulla 81 (Innlegg 621207)
Så flinke dere er!!!
Heldig som raser litt i vekt, men jeg jobber som bare det for å gå ned mine kilo.
Litt misfornøyd med de 2 første ukene som kun ga 1,5 i minus, men mister ikke piffen av den grunn!!!

Nå skal vi bli sommerfine hele gjengen!!!!

Lykke til alle sammen!!!

:klem: tror nok den største sammenhengen her for min del er at jeg veier nesten det dobbelte av deg i utgangspunktet :ja:

neelam 19-01-09 16:15

Heisann,

endelig har jeg meldt meg inni dette flotte forumet, som har gitt meg så mange gode råd/oppskrifter over flere år. Kurstart den 12/1, og veier meg mandager. Har brukt ketolysekuren i flere omganger, jeg er blitt både tynnere og føler meg i mye bedre form, uten harde treningsøkter! Håper jeg kan dele noe småtteri, og tror den støtten i å "henge seg med" er en flott motivasjon til å være konsekvent over lengre tid,, og mye morsommere.

Mine langsiktige mål: Fri fra usunt søtbehov (der har jeg holdt på et par md) - spise mindre - spise billigere, men bra - og oppnå min perfekte vekt:o

mizzzzy 19-01-09 17:44

jeg begynte ikke før den 14, og fikk ikke veid meg før morgenen torsdag den 15 januar. Og i dag morges veide jeg meg igjen (bare fordi jeg ikke klarte å vente) og har gått ned 3 kg!!! :):):)

pjusket 19-01-09 17:52

wow, for noen supre resultater! jeg gleder meg alt til neste uke og veiedag for meg også! :)

dålsi 19-01-09 19:20

Minus 700 g på meg:D Ser det er mange flinke - kjempebra! DETTE KAN VI!!!! Hadde vært arti å regne sammen hvor mange kilo lettere vi har blitt til sammen:)

Ada 19-01-09 19:50

Hei, hei alle flinke slankere:)

Jeg hiver meg på jeg også selv om jeg ikke har vekt hjemme:). Jeg har derimot målt meg og gått ned tilsammen 17,5 cm siden sist mandag. For å være helt ærlig er jeg ganske usikker på om dette er mye, lite eller helt OK:p
Dette fordeler seg slik:
Hals - 1 cm
Overarmer - 1,5 cm
Bryst - 3 cm
Mage oppe - 3 cm
Mage nede - 1,5 cm
Rumpe - 2 cm
Lår - 2 cm

Hva tror dere?

En annen ting er at målene ikke har forandret seg siden jeg målte meg på torsdag (klarte ikke å vente:o). Det må vel bety at jeg har gjort noe galt siden da??? Har spist en del Fribol drops som kan være årsaken. Dette skal iallfall ikke gjenta seg.

Everio 19-01-09 19:51

Kjempebra Ada :klem:

Tror det med måling ofte er tilfeldig akuratt hvor en måler, så forskjellige mål fra torsdg til i dag trenger ikke ha så mye å si. I tillegg mister vi jo utrolig mye vann i begynnelsen, så kansje du mistet mest frem til torsdagen?

Stellamor 19-01-09 21:25

- 2,2 kg her :D
Nå er jeg nesten tilbake til der jeg var før julepausen.
Føles godt, ja!!

Damita 19-01-09 21:53

Jeg blir så imponert når jeg leser her inne.. Vi har vel slanka bort et helt menneske til sammen :stortsmil

*traller en trall* :D:D:D

nelly79 19-01-09 22:32

Minus 3 kg denne uka, det er helt utrolig. Måtte få sambo til å gå på vekta for å sjekke om det stemte, og han veide det han pleier så da må jeg stole på at tallene er riktig :-) Akkurat nå er det lekende lett å gå ned i vekt ;-)

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:27.