![]() |
Sv: Haster: Magesmerter
Sitat:
Problemet er at de kan ikke si noe om hva slags bakterie det er og hvor infeksjonen sitter, så selv om hun hadde en forhøyet hvit blodlegeme status, trenger ikke det nødvendigvis ha sammenheng med magesmerten selv om det selvfølgelig er nærliggende å tro. Jeg mente bare med mitt innlegg å berolige. Det kan ha vært uskyldige ting også og ingen ting ville være bedre enn det :) |
De smertene, kan det ha vært i eggstokk? Jeg hadde vanvittige smerter i høyresiden som kom og gikk da jeg var 13-14 (som endte i blindtarmoperasjonen nevnt over :o) Det viste seg at eggstokken var betent, og det smittet over på blindtarmen og hele området. Jeg hadde PCO, som jeg ikke visste om da, og siden den ikke klarte å starte puberteten så ble den betent i stedet... :rolleyes:
Også tenker jeg at mange ofte får kluss med syklus i starten av lavkarbo, kanskje kroppen er så forvirret at den lager en liten infeksjon for å kjempe mot? |
Jeg og fikk kraftige magesmerter den gang jeg prøvde lavkarbo.
Ble akutt innlagt på sykehus. Og legene vurderte frem og tilbake om de skulle operere vekk blindtarmen eller ei. Prøvene viste en stigende infeksjon i kroppen, gjennom hele natten, og de var sekunder fra å operere meg. Men så begynte smertene gradvis å avta, og blodprøvene begynte å rette seg. Jeg sa heller ingenting om at jeg var på lavkarbo kosthold. Jeg ble frisk og utskrevet etter ca 24 timer, og har vært bra siden. Spiser ikke lavkarbo lenger, både fordi jeg ikke vil ha tilbake de enorme smertene, og fordi jeg ikke går ned i vekt.. Min konklusjon er at man skal være veldig sikker på hva man gjør.... |
Sitat:
Men jeg er hjemme igjen nå - og like klar for lavkarbo (kanskje jeg legger til litt mer karbohydrat enn jeg har gjort, hvem vet;)) |
Så bra du er hjemme igjen :)
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:00. |