![]() |
Sv: Atkinsbar
Sitat:
|
Det hadde vel vært litt rart om Atkins hadde laget egne barer som ikke egner seg for kuren?
Karamellbaren var kjempegod forresten! Noe helt annet enn de man får tak i her i landet, jeg skjønner bare ikke hvorfor de ikke kan selge de barene som faktisk er gode? Er det noen som vet hvem som distribuerer Atkins-barer i Norge? Kunne tenkt meg å mase litt på dem, hehe. Håper nesten at det er Nycomed, for de leverer noen artikler til butikken der jeg jobber, da kunne jeg jo snakket litt med representanten deres neste gang hun kommer. |
Jeg får vel innse at dere har rett,så da kan jeg spise den med god samvittighet. Men hvis ikke!!!! hehe
|
Barene har kommet. Jeg sitter og gumler på ei nå. For de som liker snickers, så er dette en fullgod erstatning (caramelchew and nutbar). Ikke vet jeg hvordan man får til å lage karamel uten sukker, men den er DIGG :D.
Jeg har andre sorter å smake, så oppdatering kommer :cool: |
Jeg har nå testet kokos-saken, og den smakte jo akkurat som Bounty!! :eek: Utrolig god, med andre ord! Men det må være veldig mye søtstoff i disse barene, for selv om de er små, kjenner jeg at magen blir litt i ulage. Jeg blir ikke sånn av de noe større barene man får kjøpt i Norge.
|
Nam nam! Tror jeg må bestille altså :) Hvor har dere bestilt det hen? netrition?
|
Disse nye Atiknbarene inneholder opptil 12 karbohydrater pr. stk. etter at sukkeralkoholer er trukket fra.
Be careful :cool: |
Hei!
Fikk høre at atkinsbarene var fyfy, fordi den er full av karber...?for hvis det ikke er det, skal jeg jaggu unne meg en:) |
Sitat:
Han fokuserte på naturlige matvarer, men er man et stort konsern og Atkins dør og ikke har så mye han kunne sagt lenger, så må man finne på noe lurt... Resultatet ble alle barene, shakene og bakemiksene som overhodet ikke er en del av Atkins orginale filosofi. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Jeg får sjekke ut dette.. Hvor bestilte du fra? Er flere steder man kan bestille fra ser jeg, er det store prisforskjeller? |
Sitat:
stoler ikke helt på disse tallene jeg... for på baksiden står det jo noe annet... |
Sitat:
Sitat:
På baksiden: Total carb 19g Dietary fiber 8g Sugars 1g Sugar alcohols 9g Men man kan trekke fra dietary fiber og sugar alcohols på dette produktet, for det er karber som ikke tas opp av kroppen. Iflg. dette regnestykket blir man da sittende med 2g karber, men jeg vil tro at de har droppet desimaler og rundet av opp til 3g netto karber. Vil også tilføye at det med å trekke fra fiber kun gjelder på amerikanske produkter. Her i Europa er fiber allerede trukket fra. |
Sitat:
Okei:) Da fikk jeg litt mindre dårlig samvittighet for å ha kost meg med den baren i går:) |
Hva er egentlig forskjell på disse barene? Sikkert mega dumt spm..
Men ser det står advance, endulge og morning breaker bar. Fikk forresten min pakke i dag, bestilt 11. nov. Veldig god den med kokos! Smakte ikke så overveldene av sukkererstatning som den med sjokolade. Så kjøpte jeg to pakker til, ene med noe marshmallows greier og andre med mandler, men den med mandler var det 4 karber i. De to andre var det vel 3. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:00. |