![]() |
Sv: Merkelig gjort av VG Nett (Vektklubb)
Dessverre er ikke noe av det som har stått i Klassekampen tilgjengelig på nett, nettavisa deres er ganske mager. :(
|
puh....blir egentlig forundret over hele denne greia med VG jeg...først tar de meg med, så sensurerer de vekk.
VG er...eller var til nylig Norges største avis....og så lager de slikt tullball pga bloggen min? Med begrunneslen at jeg har harselert med Drevon....staaaaaaakar:rolleyes: og Vektklubbs prinsipper....:confused: WTF! Den forkortelsen har jeg lært av ungene :p Litt sånn sutring synes jeg...."ikke vær sånn mot oss daaaaaa" Det hadde vært så artig å slå opp i bloggen alle de som har gått fra:
Og den siste, om slankepulver er ganske interessant. Fikk for noen mnd siden en mail fra en person som har vært veldig synlig i reklamer for en spesiell pulverkur. Så oppdaget ernæringsfysiologen at personen hadde insulinresistens og frarådet persoen å bruke akkurat denne pulverkuren pga det. Vil ikke si noe mer om det, for gjør jeg det så avslører jeg peronen med et knips, vært mye på TV. Litt privatliv må folk få! |
Sitat:
|
Slankepuler. :knegg:
|
En ekte freudiansk glipp.
|
Å dæven....haha, litt morro da ;)))
Får ikke redigert!! :p Jo....det fikk jeg visst.....lol |
nå sies det at man brenner ganske mange kalorier med sengeaktivitet da :rolleyes:
|
Stå på Dreamy - godt jobbet! Det er veldig synd at du blir "sensurert" på den måten - men, bra du står opp for deg selv (og alle oss andre;)). Vil tippe at andre medier kan ha interesse av saken din.... Ville kanskje spurt om det var mulig å få innsyn i klagene som har kommet også...!
|
Sitat:
Vet ikke i hvilken grad andre medier er interessert i dette altså, tviler på om det vil ha en "sånn" sak. Kanskje jeg rett og slett skulle skrive til Drevon him selv, og spørre om han føler seg harselert med, av meg? Men uansett, Nettavisen har vært flinke til å linke til meg den siste tiden. Utgangspunktet har vært at jeg har vært plukket ut til Side2Blogg, og så har Nettavisen valgt ut det som har blitt plukket ut til å stå på forsiden av selve Nettavisen, og på forsiden av Side 2. Det har vært disse innleggene som har fått forsideplass, blitt linket videre til altså, ingen direkte link rett fra forsiden, men videre til Side2Blogg, og videre til meg derifra:
|
Har jo med personvern å gjøre - for de som evt har klaget - men, man må i alle fall kunne forhøre seg om det er mulig å få innsyn i dette (uten å identifisere de klagende;)) i det minste for å forstå avgjørelsen bedre (kan jo være et argument). Vet ikke om man har rett på det, men..
Klart andre medier er interessert i en slik sak. VG blokkerer ut en blogg 3 timer og 20 minutter etter å ha fått kritikk...!! (Det er jo innlysende at det er DET det dreier seg om - selvom de påstår noe annet...!;)) |
Sitat:
Det går selvsagt an å be om, slik du har gjort tidligere, å få litt mer kjøtt på beina rundt hva som har fremkommet i disse klagene, men det er opp til mottaker å bestemme om det skal videreformidles. Alle som kontakter en redaksjon med tips, klager eller annet skal være trygge på at deres navn og innspill ikke videreformidles sånn helt uten videre. Sånn ellers er jeg veldig sikker på at dette er en sak som andre medier ville hatt interesse av. Hadde jeg jobbet i lokalavisen der du bor, ville jeg absolutt laget en sak om dette. Det har nyhetsverdi så det holder: "store, mektige VG sensurerer intervjuobjekt av frykt for å tape penger" eller noe slikt. Jeg ville kontaktet Dagbladet, men TV2 og lokalavis er også et tips. Dette er faktisk en sak som fortjener medienes søkelys. |
Jeg syns det er frekt iogmed at hun bedyrder takhøyde og meningsforskjeller i mailen sin. Det gjelder tydeligvis ikke lavkarbo.
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:47. |