![]() |
Sv: Stor lavkarbo/lchf-konferanse i Oslo 13. og 14. november
Sitat:
|
Da er programmet mer eller mindre helt klart
LØRDAG - 10-12: Annika Dahlqvist/Maria Höglund: Matlaging i praksis/helsefordeler med lavkarbo 13-14: Iver Mysterud, biolog: Mennesket og evolusjonen - hva er vi tilpasset å spise? 14-15: Siv Hauge, ernæringsterapeut - Ernæringsterapi i ditt hjem - hvordan jobbe i dybden med en hel familie. 16-17: LCHF i Sverige - hva er skjedd de siste årene? v/Annika Dahlqvist 17-18: Fedon Lindberg: Det mulige vs. det optimale - Hvorfor spise lavkarbo ved diabetes, behov for individualisert oppfølgning. Søndag 10-12: Thuy Dalen: Kinesisk medisin og kosthold 13-14: 4M-Klinikken v/Kaja Askevold 14-15: Andreas Eenfeldt: Matrevolusjonen 16-17: Lars-Erik Litsfeldt: Medisinfri diabetiker i 7 år 17-18: Dag Viljen Poleszynski: Genetisk tilpasset lavkarbo Påmelding til andreas@lillemaane.no - kr 600 for begge dager - kr 400 for én dag. Kaffe og te er inkludert hele dagen. Onsdag 10. november har vi også et mini arrangement på Tanum Bokhandel, Karl Johan kl 17.00 - Torsdag 11. november på Norli Sandvika Storsenter (nye delen) kl 17-18. VELKOMMEN!! |
Kan dere som drar på konferansen gi meg et sammendrag etterpå? Jeg får ikke råd til å dra allikevel:(
|
Vi skal lage en video som blir lagt ut på hjemmesiden vår. Beste hilsen Jan
|
Sitat:
(blir det foredrag neste år også:p? Da SKAL jeg iallefall delta...) |
EN LITEN OPPDATERING -
ARRANGEMENTET PÅ TANUM KARL JOHAN, ONSDAG KL. 17.00 PÅ NORLI NYE SANDVIKA STORSENTER, TORSDAG KL. 18.00 Velkommen! mvh Jan M |
Dæven, jeg har glemt å melde meg på! :eek:
|
Er det noen som skal på konferansen i helgen? Jeg tenkte jeg skulle prøve å ta turen innom på søndag.
|
Sitat:
|
Så fint! Jeg kommer nok bort til deg for å hilse på. :)
|
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:55. |