![]() |
Sv: Si meg, hvor går dere ned?
Jeg går ned i trappa midt i huset for da kommer jeg rett inn på soverommet vårt...
Kroppslig sett går jeg fortest ned..... Vet ikke! Det krymper mest på lårene sier sambo! Magen variere med 30-40 cm i løpet av dagen.. Den er som en blåsebelg.. :lol: |
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
Jeg VET at det er maten (hjemmelaga knekkebrød) som gjør det slik.. Og brus.. :o Jeg dro på legevakta første gangen det skjedde for jeg ble jo litt skeptisk. Så nå knasker jeg Nexium når det skjer. Det beste er jo kanskje å kutte ut knekkebrøda og brusen?? :rolleyes: |
Sitat:
Selv skal jeg være knallstreng denne uka og prøver meg på Skaldemans fakirmetode i håp om å få noe nedgang i vekta - for her har det ikke skjedd noe siden i juni/juli og da var det bare snakk om et par kilo. Denne uka skal jeg ikke røre kunstig søtning og knekkebrød/brøderstatning er bannlyst :( Tror neppe jeg holder ut et slikt regime lenge dersom ikke vekta går nedover. Jeg trengr å bli kvitt en dl rundt magen og der har det ikke skjedd noe siden påsketider :hylgrine::hylgrine::hylgrine: |
Mistet mye av "mænboobsa" mine, dobbelthaken er mindre og jeg har fått ett mye smalere ansikt. Magen er også blitt mye mindre.
Har gått ned MANGE cm over brystet, rundt magen og hoftene:D Marius |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:58. |