![]() |
Sv: Lei av vinter?
4-hjulstrekk og gode piggdekk sparer deg for mye trøbbel. Hvis du også lærer å kle kulden ute, og finne på noe fornuftig å bruke vinteren til kan du leve lenge og lykkelig i landet. Om sommeren ser jeg frem til skikjøring om vinteren, og om vinteren ser jeg frem til seiling om sommeren. Jeg trives godt med å se frem til ting da...
- |
Sitat:
|
Sitat:
Løft blikket litt da, du skal vel ikke leve på 6300 kr i lån resten av livet? - |
Sitat:
Se fremover er en ting, men å leve i nuet er kanskje like viktig??? |
Og i nuet lever du i et vinterland. :snill:
|
Sitat:
|
Ikke meningen å være frekk eller noe, Jorkla, men jeg synes det er ustyrtelig morsomt at du blir provosert over at noen av oss synes sommeren kan bli for varm, samtidig som du blir provosert over at noen ikke er enige med deg i at vinteren er bæsj. Er det uenighet du ikke takler, eller hur?
|
Sitat:
|
Er ikke den som klager på årstidene enten det er -25 eller styrtregner. Alle årstider har sin sjarm.
Men når det endelig har blitt bart, isfritt og sola har begynt å varme, føler jeg at naturen holder meg litt for narr når det begynner å snø og det fryser på igjen. http://tettinntil.no/forumet/mysmili...milie_1946.gif |
Sitat:
|
Sitat:
|
Det som er værst med vintern er ikke det at det er kaldt eller mye snø, men at det er så saaaaaabla mørkt hele tiden! :mad: NÅ har vi endelig fått dagslys jeg kan trives med og jeg kjenner at kroppen begynner tine. :love:
|
Sitat:
|
Sitat:
Huffda, sinnasmurf i dag? - |
Sitat:
|
1 Vedlegg
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Ah, endelig noe som forklarer mine synske krefter i en setning... Mine eldste venniner synes liksom jeg er litt krass innimellom, og det har jeg hørt så mye at jeg har sluttet å høre på det øret. Embrace it! |
Sitat:
Ja, de har jeg glemt en gang også! ;-) - |
Sitat:
ps. ÅKEI, en pitteliten en da... :D |
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:26. |