![]() |
Sv: Tar steget inn hit ...
Hvordan går det nå Prell??
Har formen blitt noe bedre? Får du i deg nok fett? Jeg roter og famler litt og blir forvirra av all forskjellig erfaring og kunnskap folk sitter med her inne. noen må øke karbiser, noen minke, noen må ha mer fett, andre propper seg...Det tar virkelig litt tid å bli klok på hva en selv må gjøre... Jeg har nå funnet ut at jeg må være obs på kgcaloriene også. Nå har vekten så smÅtt beveget seg litt igjen, men må vente litt for å finne ut av om det faktisk skjer da den hopper og spretter litt... Jeg har prøvd å huske bedre hva som gjorde at formen min kom seg etter at jeg hadde ligget mye på sofaen. Tror rett og slett det var egg og bacon med smør altså. Og masse vann...1-2 liter ( på morgenen...og alle pillene:) Blir slapp uten en god start... Jeg hadde også bare lyserosa når vekten stod stille. I ukesvis. Leste i atkinsboka nå at den burde være lilla hvis man gjør ting riktig. Sjokolade er ingen god ide, om det er atkins eller mørk. Småspising er heller ingen god ide. Og jeg er mer forsiktig med grønnsaker og salater selv om jeg spiser det. Jeg har også droppet ost. Og begrenset søtninger, selv om jeg ikke har droppet det. Legger du alt inn på f.eks diett.no? Håper du har fått energi nå, så utrolig kjedelig når man ikke orker noe... Og du, passer du på med saltet? Jeg reagerer skikkelig nå, særlig hvis jeg spiser suppe med buljong i (og salt såklart...elsker nemlig salt) Jeg synes jeg var usigelig flink i starten, men kan i dag se at jeg drev med noe selvbedrageri. Ikke hver dag, men i gang iblant... Nå er jeg flinkere og stiksen er mørkere...... Skal lese mer i atkins boka. Også snuser jeg litt på fettfastemenyen som var her inne. Ser kjip ut, men kanskje noe man bør prve hvis ingenting løsner over lengre tid (kun da den skal brukes) Mye fra meg....burde begyne å lese en bok eller se på tv kanskje, så jeg ikke bare sitter og skriver :)) Mest av alt håper jeg at formen din har kommet seg, det var i grunn det jeg ville si:)) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:59. |