![]() |
Sv: Demotivert nybegynner
Bare innom for å backe deg opp litt :heia:
Bruk forumet aktivt og se igjennom bildetrådene. Skal finne linker til deg. Det er så utrolig motiverende. Tenk at du er igang :D:D :heia: Her http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=35510 Kos deg!! Dette klarer du. Ta en dag om gangen :heia: |
Re: Demotivert nybegynner
Juhu! Takk for backup! Det trengs. ;)
Enn at jeg har vært på lavkarbo i to døgn allerede. Det har egentlig gått veldig fort. Heldigvis. Bildetråder er supre ting, og jeg kan gjerne sitte i flere timer og kikke gjennom slike. Det gjør underverker for motivasjonen, og jeg blir så glad og stolt på vegne av de som har kommet så langt! :) |
Og tenk, om to, tre måneder så har du sikkert rast ned en god del!
Hvis du ser på bildene så er mange av de med korte mellomrom, så det kan skje mye på kort tid :smile: |
Kjære nybegynner (Vidundra) og alle dere andre :-)
Fy søren så flinke dere er og har vært!! Jeg har bladd kjapt gjennom trådene her inne, sett på bilder/bildetråder og tenker med meg selv at jeg er mektig imponert... Litt om meg.. Jeg registrerte meg her inne i sted - er en dreven slanker - såpass dreven at jeg ligger nå på ca 120 kg - 30 kg over den gangen jeg virkelig begynte å slanke meg. Har et mål om å lande på ca 68 kilo - har en laaaaaaaang vei å gå - jeg vet det. Og er i utgangspunktet fornøyd om jeg treffer 80. Derfra kan alt ta den tiden det tar :-) Regner med noen og enhver kjenner seg igjen ;) Har prøvd Atkins, Grete Roede, tallerkenmodell, Skaldeman, streng-mot-meg-selv, ja i det hele tatt. Streng-mot-meg-selv er det eneste som har funket (det har vel vært en liberal Grete Roede). Men når det er sagt, nå har nok kroppen min fått nok. Den nekter å gå nedover når jeg er streng - og er jeg streng i to uker, for så å unne meg et par pølser på tur (type grillpølser på hyttetur med ungene), så er alle de to kiloene tilbake til neste dag. Personlig kjenner jeg at jeg heller mot Skaldeman eller Atkins. Begge deler kjenner man på kroppen at fungerer - faktisk så godt at linfrø blir en del av ens daglige diett...hehe. Kort oppsummert så har jeg planer om å begynne igjen - blir en nybegynner jeg og, men med nok tidligere tryninger til at jeg sliter litt med motivasjonen. Ser flere av dere har anbefalt Skaldeman - tankene hans har jeg sansen for som sagt, så jeg går nok i den retningen i forhold til kosthold - eller en mix.. Nei, dette blir bare rot - MEN - jupp. Har lyst til å si at nå er jeg i gang igjen :-) Noen kjekke forum å anbefale? |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:36. |