Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Livets lyse side (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=67)
-   -   Jeg følte meg vakker i mitt eget bryllup! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=47647)

Imp 09-09-11 19:44

Sv: Jeg følte meg vakker i mitt eget bryllup!

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Sweet Pink Kitty (Innlegg 1202548)
Tusen takk alle sammen! :)

Neimen, er det Impen? Så koselig, det var lenge siden! :) Jo, takk, har hatt langt hår en stund nå, hehe! ;) Alt vel med deg og dine?

Kjempekoselig å se deg også! :klem: Skjønner jo at det er lenge siden når jeg ser lengden på håret ditt...snuppa er jo fire år nå,det var vel omtrent rett etter at hun ble født, at vi "så" hverandre sist.
Jeg har det bra. Nyter livet med ungene og mannen min. Er veldig lykkelig! Og det ser det ut som at du er også. :)

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Sweet Pink Kitty (Innlegg 1202812)
Takk! :D

Deilig å kunne dele noe slikt og ikke være redd for å bli rakket ned på. :love:

Lavkarbo.no er bare helt rå på å gi folk selvtillit!!:D

Mags 09-09-11 19:55

Gratulerer så mye :) Det ser ut som et perfekt bryllup med en nydelig brud som virkelig stråler.

Sweet Pink Kitty 09-09-11 20:45

Tusen takk alle sammen, jeg blir rent rørt her jeg sitter. Men så er det litt rart for meg å få så mange flotte tilbakemeldinger også. Det er så deilig og herlig! :D:spent:

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Imp (Innlegg 1203411)
Kjempekoselig å se deg også! :klem: Skjønner jo at det er lenge siden når jeg ser lengden på håret ditt...snuppa er jo fire år nå,det var vel omtrent rett etter at hun ble født, at vi "så" hverandre sist.
Jeg har det bra. Nyter livet med ungene og mannen min. Er veldig lykkelig! Og det ser det ut som at du er også. :)

Ja, hehe! Jeg har vel hatt langt hår siden jeg traff mannen min, dvs i ca tre år. Merkelig å tenke på hvor kort hår jeg hadde før! :)

Utrolig koselig å høre at hun er fire år, så utrolig flott! :) Er du på facebook forresten? Hadde vært morsomt å lagt deg til, om du er der og jeg får lov. ;)

Ja, jeg er lykkelig, det har vært en fin tid. Jeg bor jo i Kristiansand nå, begynt på en master i engelsk og livet går sin gang.

Sitat:

Lavkarbo.no er bare helt rå på å gi folk selvtillit!!:D
Det er sikkert og visst!

Siwa 09-09-11 20:54

Utrolig flotte bilder, nyyydelig sted dere hadde bryllup, og du var en strålende vakker brud :)

Sweet Pink Kitty 09-09-11 21:08

Takk!

Jeg må innrømme, det ble ikke mye lavkarbo den dagen, MEN, nå var menyen såpass lavkarbo at jeg ikke har dårlig samvittighet. :) Menyen var som følger:

1. forrett:
* Hjemmerøkt kyllingbryst fra Stange med råmarinert asparges, friterte rødbetstrimler og løpstikkepesto

2. forett/hvilerett
* Bruschetta

Hovedrett:
* Grillet medaljong av okse, broccoli- og gulrotstimbal, rosmarinsjy og pommes Anne.

Dessert:
* Bringebærsorbét

Anitave 09-09-11 21:18

Vet hvordan du har hatt det og jeg følte det samme i mitt bryllup. Du er alldeles nydelig. Du stråler. Fantastiske bilder av et vakkert par. Gratulerer som ektefolk.

Kanutten 09-09-11 21:27

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Sweet Pink Kitty (Innlegg 1203463)
Takk!

Jeg må innrømme, det ble ikke mye lavkarbo den dagen, MEN, nå var menyen såpass lavkarbo at jeg ikke har dårlig samvittighet. :) Menyen var som følger:

1. forrett:
* Hjemmerøkt kyllingbryst fra Stange med råmarinert asparges, friterte rødbetstrimler og løpstikkepesto

2. forett/hvilerett
* Bruschetta

Hovedrett:
* Grillet medaljong av okse, broccoli- og gulrotstimbal, rosmarinsjy og pommes Anne.

Dessert:
* Bringebærsorbét

Hva er pommes Anne?? Jeg vet hva pommes Fritz er? :o

Sweet Pink Kitty 09-09-11 21:52

De kalles visst Annapoteter også, og Pommes Anna. Uansett, klippet fra wikipedia (jada, litt lat, hehe):
Annapoteter er en potetrett som er tilegnet en berømt prostituert fra Frankrike som het Anna Deslions. Retten lages ved å kutte poteter i små biter, legge dem i lag med store mengder smør imellom og koke dem i dette. Retten er arbeidskrevende og brukes sjelden i våre dager. Retten fikk sitt navn av den franske chef Adolf Dugléré, som drev Café Anglais i Paris, som den kjente Anna Deslions ofte besøkte.

Det var forøvrig ikke vårt forslag, det var kokkene fra Sult (som lagde maten vår) som kom med forslaget. Var ikke store biten vi fikk, men det var ganske godt. :)

Marina 17-09-11 23:26

Takk for at du deler de vakre bildene med oss :) Du har absolutt grunn til å føle deg fin her, ja! Ser ut som dere koste dere. Gratulerer så mye på overstått! Utrolig fin hårpynt forresten!

Sweet Pink Kitty 17-09-11 23:29

Tusen takk! :)

Hårpynten kostet 35 kr på eBay, haha! Det samme med kjolen, alt er i grunn eBay. :D

Peppa Gris 18-09-11 12:05

Så fine dere var! Gratulerer så mye!

StegforSteg 18-09-11 12:11

Rett og slett nydelig! :klem:

Titti 18-09-11 12:54

Oj, så billig hårpynt?? :) :spent: Turte ikke sjekke prisen på diademet jeg kjøpte i brudesalongen. :lol:

Marina 18-09-11 13:06

Det må jeg huske til det blir min tur :) ebay is the place! Hehe.

ftdmia 18-09-11 13:47

Ikke rart du følte deg vakker, fordi det er du :) Utrolig skjønn!

Sweet Pink Kitty 18-09-11 23:55

Tusen hjertlig takk!

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Titti (Innlegg 1210393)
Oj, så billig hårpynt?? :) :spent: Turte ikke sjekke prisen på diademet jeg kjøpte i brudesalongen. :lol:

Ja, hehe. Kjøpte i grunn alt på eBay, så det ble billig pynt og klær osv. ;)

Titti 19-09-11 09:17

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Sweet Pink Kitty (Innlegg 1210943)
Tusen hjertlig takk!

Ja, hehe. Kjøpte i grunn alt på eBay, så det ble billig pynt og klær osv. ;)

Så smart. Jeg tør ikke tenke på hva denne bruden kostet. :lol:

Peppa Gris 19-09-11 11:11

Men bare så det er sagt, jeg har sett deg IRL (liten verden gitt ;) ) og du er vakker! De som sier noe annet lyver!

Sweet Pink Kitty 19-09-11 15:08

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Titti (Innlegg 1211136)
Så smart. Jeg tør ikke tenke på hva denne bruden kostet. :lol:

:D

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris (Innlegg 1211237)
Men bare så det er sagt, jeg har sett deg IRL (liten verden gitt ;) ) og du er vakker! De som sier noe annet lyver!

Oi, tusen takk! :) Nå kjente jeg at jeg ble litt skjelven, haha, én ting er bilder liksom. :p

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:46.