![]() |
Sv: Studie i raskt vekttap à la Thomas Geisner - noen andre?
Sitat:
|
Sitat:
Under første gangs gjenninnføring av melk (etter ca 4 -5 måneder uten og tilskudd av l-glutamin for å styrke tarmslimhinnene) så fikk jeg diarre igjen. Andre gang (etter å ha tatt inn smør i kosten - det gikk greit) så forsøkte jeg med youghurtprodukter. Det gikk greit og jeg tok inn ost og melk. Det har også gått greit magemessig, men jeg mistenker altså at det bidrar til vektøkning. (Nå har jeg omtrent badet i melkprodukter for å teste reaksjonen skikkelig, da... trenger ikke så mye melk i kosten egentlig og tenker å kutte tilbake til "bruk i supper og sånt" i stedet for youghurt/cc-frokoster og daglig ost.) |
Sitat:
Jeg tåler heller ikke meieriprodukter noe særlig (bortsett fra smør). Det er visst kaseinet jeg er intolerant mot. Det går greit en sjelden gang i mindre mengder, og da særlig syrnede produkter. Det er en trist affære, ettersom jeg sikkert kunne ha levd på ost om jeg fikk lov. :p (Og har tidvis nesten gjort det også). Men en opprørt mage og utslett på ansikt og bringe etter større inntak taler et tydelig språk ... Buhu. :( |
Jaja, jeg gapte over litt mye i går med såpass strengt kosthold og i dag gikk jeg motsatt vei etter en start riktig så LCHF. Ble svimmel utpå ettermiddagen og følte at det var greit å fylle på med karber.. Høykarbo kveld med pizza, hvitvin, kaffe og kake og det hele bare for å forvirre kroppen min maks. Det gjorde godt en stund, men nå er jeg kvalmt mett av kake. :( Kommer sterkere tilbake.... :liste:
|
Ok, jeg reparerer, kanskje litt sent. En Tim Ferris er utført. Tok til og med 50 istedet for 40 knebøy. Får mye energi på høykarbo gitt... Fortsatt stuffa. Man blir ikke det på lavkarbo på samme måten. Kvalmende.
|
Nå er sikkert vannet som slapp tilbake etter kakespising i går, men bare opp 400g igjen. Det pleier å svinge mer i helgene også uten kaker, men da med både latte og mer meieriprodukter innabords. Fortsatt veldig tidlig å konkludere selvsagt med noe som helst.
Sitronvann virker jo overkommelig. Sitron på handlelista. :) |
Ja, når det gjelder sitronvann. Jeg har i grunn aldri tatt meg helt bryet med å finne ut om disse konsentratene man får kjøpt i grønn flakse/gule plastflasker faktisk er "fullverdig" sitronsaft? Annet enn hva som påstås på flaskene, forsåvidt. Ærlig talt synes jeg det er pes å skive sitron, dyrere blir det også. Lat.com
|
Fikk lyst til å sjekke Geisner sin blogg igjen. Den er nå lukket, satt privat. :( Synd. Jeg likte den bloggen.
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:12. |