![]() |
Sv: Hva savner jeg når jeg spiser lavkarbo?
Sitat:
|
Jeg var brennsikker på at jeg kom til å savne epler noe helt inn i hampen men med nok grønnsaker var savnet borte. Jeg kan unne meg et eple men jeg synes ikke det er verdt det ofte. Grønnsaker, rå, gir mye av samme tilfredstillelse. Og ting jeg er glad i som rå gulrot og peanøtter kan jeg jo helt fint spise også, bare i små mengder. Jeg har savnet mørk sjokolade litt, sånn for forandring fryders skyld, men maltitolsøtet sjokolade er unødig søt sånn at jeg får vondt i magen av det. Nå har jeg bestilt kakaonibs fra iherb.com. De vil jeg spise litt av sammen med annen mat. Det skal ikke være nødvendig å savne noe. Man får alltids plass til de naturlige matvarer man savner hvis man passer på mengden.
|
Jeg var også kjempesikker på at jeg kom til å savne frukt da jeg begynte med Atkins for fire år siden. Men jeg kan telle på en hånd hvor mange frukt jeg har spist siden den gang, selvom jeg har "hatt lov" til å spise frukt mesteparten av tiden.
|
Sitat:
|
Savner brunost jeg... er det eneste jeg kommer på i farta :)
|
Sitat:
|
Jeg savner myk lakris:)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
....jeg savner faktisk å gå ned i vekt....
Etter 15 mndr hvor "alle" varianter er prøvd, har jeg gått ned 4-5 kg. Ønsker meg ned 10 til. :( |
Brød under egg og bacon, så nå baker jeg lavkarbomuffins til å ha under :D
|
Sitat:
|
Sitat:
Uansett, jeg spiser lutefisk så skjelden (bare svigerfar sin hjemmelaga) at jeg unner meg det gode tilbehøret, lavkarbo eller ikke:) |
Jeg savner og spise hos andre. Synes det er veldig pinlig og ikke spise eller ta til meg MINIMALT når jeg kommer til andre og de disker opp. Synes det er så flaut og si at jeg ikke spiser det...
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:49. |