![]() |
Sv: Overlegen eller hva?
Sitat:
|
Sitat:
Nå syns jeg du er lite åpen for alle oss som ønsker å lage et problem ut av dette! ;) - |
Sitat:
|
Sitat:
Og jeg blir veldig nervøs av den der. Kanskje du bør tenke deg om to ganger før du bruker den igjen... :frosk: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Beklager.. :hest: |
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Disclaimer: Bare tøyser så klart. (bortsett fra det med hesteredselen) Sånn kan det gå når man ikke bruker smileyer. ;) |
Sitat:
|
Men jeg kan ikke gjøre det selv, for da er jeg passiv aggressiv.
|
Catch 22. :cool:
|
Sitat:
Det visste jeg ikke. Da hadde jeg så klart aldri prøvd å skremme deg på den måten. :blinke: |
Jeg synes hele greia med smileys er vanskelig jeg, og blir nok ikke til at jeg bruker så mye mer av dem etter en slik debatt...
|
Sitat:
Hvorfor det? Har du kysset en uten at den ble til en prins? :cool: - |
....herrlii meningsløs debatt og åndsvake kommentarer... me like
:krangle: :full: :forvirret :D |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sarkasme med en :) smiley etter!
|
Sitat:
:confused: |
Sitat:
"Jeg er ikke sikker, men jeg er det visst:)" Dette er passiv aggressivitet. You see? |
Sitat:
Nellie? Næææh. |
Ja, men da må det være uten smiley.... Med en ";)" blir det ufordragelighet. Med en ":)" blir det passiv aggressivitet. Med en ":o" blir det veldig ovenfra og nedhet. Osv.
|
Sitat:
eller var det :)? eller :o.. eller.. Nå blir jeg forvirra. |
Sitat:
|
Man kan jo prøve.. Desverre har jeg alltid vært sarkastisk anlagt, så det er en kamp. Man VIL jo ikke såre eller fornærme noen liksom, men det at folk stadig blir mer og mer sensitive gjør at man får lyst til å gi opp, innimellom.
|
Jeg må egentlig bare slutte å skrive her, for folk vil ha en :) for at inntrykket skal mykes opp. Men hva da når man er sarkastisk en veeeeeldig stor del av tiden og da ":)" gjør det til passiv aggressivitet. I can't win.
|
Sorry for at jeg kuppet tråden, og gjorde den til dagens terapisession for sutreNellie, her:) (ikke P.A. ment)
|
Sitat:
|
Sitat:
Nei, men skulle ønske jeg hadde... ;) - |
Jeg synes dine Cherry-bomber er forfriskende innslag. Bare så det er sagt. Er veldig fan av folk som snakker fra levra. Så slipper man lure på hvor man har dem, liksom:P Men jeg blir veldig redd når jeg er uenig med deg innimellom:lol:
|
Sitat:
|
|
Lolz.
Anyways. Jeg lurer ille på om det er noen her som bruker denne i noen positiv sammenheng, jeg: :rolleyes:. ? |
Sitat:
|
Sitat:
:rulleøyne Man himler jo med øynene når man er litt sjenert/forelska/skjelmsk også ... |
Sitat:
|
Selvironisk er jeg med på. Bare lurte på om jeg skulle ta meg nær av når noen bruker den når de skriver noe til meg:p
|
Ja, gå alltid og automatisk ut i fra at du skal bli fornærmet når noen bruker denne smiley'en til deg Nellie! :rolleyes:
(:D) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:24. |