![]() |
Sv: Mål!
Sitat:
|
Gratulere med dagen, Pleiadene! :heia:
|
Takk for gratulasjoner! Ja, årene kommer (heldigvis) jeg ønsker meg uendelig mange flere, har så mye jeg skal gjøre! Holder nå på å dekke fint bord, med sølv og stas, sternedryss på duken og blomster. Er SÅ glad for at vekta viste minus i dag, og jeg er sikker på at det fortsetter slik. Programmerer hele tiden hjernen til å se meg selv slank og frisk og sunn og GLAD! Og holder en stjerne på alle venner her inne! For å sitere Obama: YES, WE CAN!
|
Ja, lurt! Jeg gikk også ned nesten en kg denne uka her, yes!
Og ... sukk! Daten gikk over all forventning. Jeg er VELDIG begeistra kjenner jeg :stortsmil Så nå skal jeg bare bekke meg ned, sette på en film eller no, og bare affirmere og visualisere en slank kropp, nok med penger og kjærlighet! :hearts: |
Grattis med daten! Det er lurt å affimere både på kjærlighet og penger samtidig. Når det gjelder penger: Ikke sett begrensninger: min affirmasjon er å takke for alle penger som stadig tilstrømmer meg fra kjente og ukjente kilder - tro meg, det virker, for da jeg virkelig trengte det, fikk jeg en helt uventet kontrakt som innbrakte meg 100 000 kroner! Utrolig, men sant, og så vant jeg 15 000 på EXTRA, deretter fikk jeg 30 000 igjen på skatten. Kildene her var helt uventet, jeg hadde heller ikke beregnet de skattepengene, så .... Når man samtidig kjenner seg omsluttet av kjærlighet, ja, da er vi der vi skal. Jeg skled jo ut etter en stund, men livet har likevel gått noenlunde på skinner. Men nå er jeg heldigvis "der" igjen, og skal ikke slippe fokus!
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:38. |