Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Mer enn 30 kg overvekt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=127)
-   -   Aprilskravletråden 30+ (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=51572)

Anarko 30-04-12 19:05

Sv: Aprilskravletråden 30+

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kikkin (Innlegg 1340832)
Da var jeg tilbake her også... sukk..

For et par år siden kom jeg inn på forumet her... startet på Eurodiett og gikk ned fra 126 til 101kg... Men nå har tiden gått og ting har skjedd... Så nå er jeg helt oppe på 130,1kg..huff..

Men er tilbake her inne fordi det hjalp meg forrige gang!

Da ønsker jeg deg veldig lykke til! Her er det bare å slenge ut alt du tenker på, så skal vi prøve å komme med så god respons som overhodet mulig :)
Siste dagen i april i dag folkens, og været er NYDELIG i Bergen :D

Zillah 30-04-12 19:11

Velkommen (tilbake) skal du vere. Det er jo ikkje berre du som er tilbake for runde 2!

Bønna200 30-04-12 19:25

Jeg oppdaget i går at det er sukker i vitamintabletene mine. :mad: Også jeg som har tatt tre om dagen istedet for en, pga mangler... :o
Har tatt disse siden i høst, så nå begynner jeg å lure på om de kan ha medvirkende årsak til mtt manglende vekttap...
Det er jo hvert fall lov å håpe! :D

Sanney 30-04-12 19:49

men det kan da umulig være så mye sukker i ei vitaminpille? de er jo ikke akkurat store...

selv har jeg fått ny diabetes medisin. de nye tablettene er ca 10 ganger større enn de gamle.. men får dem i meg på et vis..

Bønna200 30-04-12 19:52

Tror de kan få ganske mye sukker inn i en vitaminpille, jeg...
Det går ikke an å knuse eller dele opp de nye medisinene dine?

Sanney 30-04-12 20:07

nix, de skal svelges hele. men de er filmbelagte så de sklei ned bedre enn metforminen gjorde Oo. også skal de tas til mat, så da går det greit. greier ikke ta piller med kun vann, må svelge ned med mat...

Anarko 30-04-12 20:09

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Sanney (Innlegg 1340943)
nix, de skal svelges hele. men de er filmbelagte så de sklei ned bedre enn metforminen gjorde Oo. også skal de tas til mat, så da går det greit. greier ikke ta piller med kun vann, må svelge ned med mat...

Min mor har problemer med å svelge piller, men kefir hjelper på for henne. Kanskje det funker for deg også?

Bønna200 30-04-12 20:12

det kan være vanskelig å svelge store tabletter, noen ganger... Men jeg er av den typen som kan svelge ti tabletter på en gang, så er heldigvis ikke plaget med det.
Må du ta mange om dagen og på en gang? Ikke gøy hvis man har problemer med det. :nei:

Sanney 30-04-12 20:12

usj, kefir.. liker ikke sur melk :( liker egentlig ikke melk i det hele tatt. men det må være konsistens. minimum youghurt. men siden de skal tas til mat, så er det egentlig bare om å gjøre å huske å ta dem :p

skal bare ta en morgen og kveld. så har jeg noen vitaminer jeg tar når jeg husker :p

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:14.