![]() |
Sv: MAIskravletråden 30+
Her er det masse krystallisert regn i øyeblikket.. ;)
|
Schnakkkkkkkkerrrrrr dere om mais her også??? :w00t:
|
Sitat:
|
åherregud. nå fikk jeg sykt lyst på grilla maiskolbe med smør og salt på :o
|
Heldigvis for meg så liker jeg ikke mais.. ^^,
Mai derimot er jeg fan av. Her var det skikkelig lørdagskos i går, så vekten har hoppet litt opp - Men det gjør jo ingenting, vedder på at det bare er masse vann og mat som ikke har forlatt kroppen enda.. :P Har jo ikke spist noe ulovelig! :D |
I dag har faktisk vekten sluppet litt. Men jeg kjente jo i går når jeg satte på meg vårkåpa, at den ikke strammet så mye som for en måned siden. Følte meg mye mere vel i den i går , så 2 kg+ har en del å si når det er cm som minker.
Nå sitter jeg her med en kopp kokoskakao. Skulle lage i går, og jeg orket ikke å varme boksen for å riste sammen melken, så jeg helte hele boksen oppi og en boks med vann og laget 8dl kakao. Det er 4 kopper det. Nå hjelper jo mannen meg med å drikke den. 4dl kokosmelk blir ganske hefitg, det er jo temmelig energirikt og når en kopp er 200kalorier, så blir det fort mye ekstra energi som bare drikkes. Jeg er ikke så kjempeopptatt av kalorier, men jeg har noen ganger gått i fella ved å få i meg litt for mye flytende energi som jeg drikker i tillegg til maten jeg spiser. |
Har bare 100 gram igjen til jeg har gått ned 25 kilo på lavkarbo :) Satser på at den er nådd til imorgen :) Gleder meg til å gå på vekten imorgen :) er jo en fin milepæl :)
|
Sitat:
|
Baff. Jeg er teit. Har jobbet mye i det siste, er sliten, og kom nettopp hjem, gretten og blaut etter seinvakt. (Blaut pga regn og glemt paraply). Min mann biter negler. Det går meg på nervene, og uten tvil ekstra spesielt i kveld. Så jeg klarer å få han i dårlig humør. Nå har jeg også dårlig humør (enda dårligere), men har i tillegg noe dårlig samvittighet. Skal (unnskyld) faen meg være glad når jeg har fått sovet ut. Faen.
|
Starta med migrene i går kveld, som fortsatte til midt på dagen i dag. Nu er magen helt i ulage. Dette er en mystisk sammenheng!. Har hatt det sånn alltid. Først migrene, så går magen. Hrmf.
Det bra er at jeg er i ketose fortsatt. Av en eller annen årsak stiger blodsukkeret litt når jeg går ut av migrenen. |
Sitat:
|
om du tar medisiner for migrenen kan det være du reagerer på de. jeg merker alltid at jeg får kraftigere magesyreproduksjon enn normalt av mine f.eks. bivirkninger heter det visst.
|
Åååå, nå grugleder jeg meg til veiedag i morgen. Synes selv jeg har vært veldig flink med både mat (ingen overspising) og trening (gjorde mer enn avtalt minimum), men har nå fått i meg litt søtningsstoffer denne uken (Dent sukkerfrie og en Atkins bar)... Og så er det jo den skumle 4. uken... Har ikke snikveid meg i det hele tatt, så jeg har ikke formaning hvordan jeg ligger ann! Holder fingrene krysset og håper på det beste!!!
|
Sitat:
|
Håper Anarko har fått sovet godt og at Runegutt er kvitt migrenen..
Jeg har nå nådd -25 kilo ved hjelp av lavkarbo.. Jippi :D |
Gratulerer mrs Kishty :) Og takk! Jeg har endelig fått sovet ut, ordnet opp med mannen etter at jeg har sleivet med kjeften, og er i godt humør igjen :)
|
Dagen her har gått opp i ingenting, joa har byttet på en seng og litt husarbeid.. Og så trent litt.. Men jeg er fortsatt så happy over hvor flink jeg er at jeg ikke får gjort noe spesielt :)
|
Sitat:
Litt lite søvn et par døgn, men ellers fin. |
Godt at du er frisk igjen :)
|
dagen idag har egentlig gått med til å fundere på ting. jeg har jo fått permisjonsvarsel og går ut i 100% permisjon om 2 uker. vi er totalt 8 stykker av 70 som ble tatt ut, samt at det er 4 som går av med pansjon i løpet av sommeren.
men de fleste hadde visstnok ikke tatt det så greit som meg.. var hvertfall to stykker som var hjemme fra jobb idag som knakk sammen, ei som brøt totalt sammen da hun fikk beskjeden igår (dette var en alenemamma med hus og gjeld) og hvertfall ei til som hylgrein etter å ha fått beskjeden. jeg var syk hjemme igår og fikk ikke med meg noe av dramaet. fikk beskjed via telefon, jeg var egentlig bare, ok, jaja, sånn kan det gå. ordner seg. heldigvis skal det komme ei fra nav og ha møte med oss på fredag, sånn at vi får litt info om hvordan ting fungerer. er visst masse nye permitteringsregler fra i år også. |
Mye kan skje på to uker. Broren min har fått permitteringsvarsel sikkert fire-fem ganger, men aldri vært pernittert.
|
skjer nok denne gagn, og blir nok neppe noe jobbing før sommerferien for min del.
|
Kjedelig med permisjoner, spesielt for folk som er avhengig av lønn og som kanskje ikke har de beste utsiktene for å få ny jobb med en gang..
Ufrivillig lang sommerferie for deg da Sanney.. |
jeg skal nok greie meg, er værre med enkelte andre... litt usikker på om jeg må spørre banken om avdragsfrihet i juni, men ellers skal jeg klare meg hvis jeg har regnet ut riktig :)
|
Håper det ordner seg for deg sanney stor klem
|
Du har en god holdning Sanney :) det vil du komme langt med!
Nå har jeg faktisk klart å gå ned 31 kg! En ting må sies og det er at denne gruppen har gitt meg MYE motivasjon :) Takk! |
Fy så flink du har vært Anarko!
Gleder meg til jeg er der du er! :D Er jo tilogmed fint vær her i byen i dag, men får vel se om det varer.. :P |
Kjempeflott anarko :) Gratulerer kjempemasse :)
|
Takk takk :D ja, er glad jeg er her jeg er nå. Det har jo vært mye frem og tilbake, men fant endelig det som funket for meg :) Dere kommer nok dit dere også!
|
i dag skal jeg spise kake med god samvittighet. bursdag! seinere i kveld har vi bestilt bord på en restaurant. gleder meg, men gruer meg til å gå, fysj for et surt vær!
|
Når vi snakker om kake, jeg kom over en oppskrift på lavkarbo snickerskake!!!
Den skal SÅ lages... |
Jeg gikk hjem fra strandkaien i 21 tiden i går kveld. Buksa var søkk gjennomvåt, og til og med jakka som er delvis regntett var blitt litt våt gjennom. I dag kunne jeg virkelig ønske jeg hadde fri.. Vil sove mer, og ha mer helg. Men får se lyst på det, om 5 dager har jeg fri igjen :) Har av en eller annen grunn hatt reisemage i helgen (reiste ikke lenger enn bergen-sogn) og burde derfor ikke gått på vekta i dag som viste 1 kg mer enn den skulle. Men har fått i meg noe linfrø nå, så rekner med at problemet løser seg.
|
Været i Bergen i går, i natt, i dag er jo HELT forferdelig.
Jeg drømte at blokken vi bor i blåste vekk.. -,- Vet at ALLE andre også klager, men jeg trodde det snart var sommer!?!?!!! |
Jeg er så fornøyd for tiden.. Nå gjør jeg visst alt rett for nå raser jeg nedover i vekt :) Det er så godt å se at det virker :) Bare 8,4 kilo igjen til målet... Det er jo helt utrolig. Så får vi nå se når målet er nådd om ikke det kommer ett lite mål til :) Jeg går ned ca 200 gram om dagen nå, det er 1 kilo på 5 dager det.. Håper jeg klarer å være like flink som jeg er nå til jeg har nådd målet mitt :)
|
Det er så deilig med sol idag :) fått litt farge i dag og :)
|
Del med oss hva du gjør da mrs kishty :)
|
Akkurat nå har jeg ostedilla... så det går i ost til frokost lunch kvelds og nattmat.. ost med piffikrydder og agurk... mmmmm
så til middag så er det litt forskjelligt.. idag kjøttdeig og grønnsaker :) |
Gratulerer med dagen allesammen! Skal på tidligvakt jeg :) litt rar i magen etter noe voldsomme greier i går. Men mye bedre i dag. Gleder meg til i morgen, for det er da festen blir for meg :D
|
Gratulerer med dagen alle sammen.
:) Rune |
Gratulerer med dagen alle sammen :) Jeg har sovet vekk nesten hele dagen så tok nettopp en ja vi elsker solo her for å få stemningen :) Håper alle har hatt en fantastisk dag :)
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:52. |