![]() |
Sv: OBS OBS iHerb
Jeg fikk pakke fra iHerb hvor portoen var blitt "innbakt" og dermed fikk jeg en lite hyggelig forenklet tollbehandlingsgebyr pluss momsregning sammen med hentelappen.
Jeg tok utskrift av bestillingen min fra iHerb hvor det går fram at portoen er med i beløpet og tok den med på posten sammen med hentelappen/regningen. Så fikk jeg posten til å ringe og ordne opp i det, det har jeg gjort før. Det blir litt venting, men det ordnet seg denne gangen også :). |
Sitat:
Elin |
Sitat:
|
Sitat:
Det referansenr kunne de ikke se, for dårlig scanning av merkelappene på posten, men tror jeg ikke har flere med oppkrav på vei:D Men er ikke heeeelt sikker:p Elin |
DEt jeg gjorde og da ordna det seg raskt, var å kopiere ordren der det sto beløpet for frakt og varer og sendte det til kristiansand.kundeservice@posten.no til tross for at jeg bor i oslo. Da ble utgiften fjernet på dagen og jeg hentet så pakken uten gebyr. Man trenger altså ikke kontakte iherb.
|
Er feilen rettet opp hos Iherb nå - noen som vet? Er det "trygt" å bestille fra dem nå?
|
Hurra! Fikk e-post fra posten i dag om at feilen var rettet opp :)!
|
Sitat:
Elin |
Sitat:
Elin |
Sitat:
Elin |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:00. |