![]() |
Sv: Hjelp til å finne ut kalorier
Tror ikke det er en tråd som bryter forumreglene.
Det var et åpent og ærlig innlegg fra en annen bruker som satte lys på hvordan personen driver foretningsmessig. Det var en laaaang tråd som engasjerte mange, det meste var negativt. Dermed sier jeg i en BISETNING , at "jeg håper jeg får mer sansen for boken enn personen" Det må vel være lov til å skrive det, uten at det blir huskestue fordet ? Jeg kan gå så langt som si at det bare er å søke på Torkil og ketolyse på google, så dukker den opp. Supermoderator har selv skrevet flere kommentarer i tråden for 5 år siden, så hun vet nok. |
Dette er storm i et vannglass.
|
Sitat:
Du har fått mange tilbakemeldinger her om hva man gjør hvis man leser noe som er upassende. Du har fått mange tilbakemeldinger om at måten du beskrev Torkil på i en bi-setning er noe mange, også moderatorer reagerer på. Det er lurt å av og til bare la det ligge da. Bare skriv ok, beklager, skal ikke gjenta seg, istedet for å fortsette å kvelrulere på dette. Det er nok en fillesak, men den er ganske prinsippiell. Du er ganske ny her, så derfor er det mange som gir deg tilbakemelding på at dette ikke er ok på dette forumet, slik at du tenker deg om neste gang, og også andre som dumper innom tråden din, f eks om 5 år. Jeg opplever at det kan være ganske høy temperatur her inne, og innimellom kan vendingene en tråd tar være litt krass og ufin. Vi er mange medlemmer, og det eneste vi har felles er lavkarbo. Altså er vi veldig ulike, med ulike regler for hva vi antar er ok eller ei. Derfor har moderatorene en veldig viktig rolle her inne, for vi kan gi beskjed om vi mener en tråd sklir ut. Og de har også en enighet om hvilket formun vi ønsker å ha. Nå har du fått tilbakemelding på en ting som ikke er greit på dette forumet. |
Da går jeg nesten ut fra at du mener innlegget som er et åpent brev til Torkil Andersen?
Jeg regner med at du skjønner forskjellen på et innlegg formet som et åpent brev, hvor den som adresseres både er kontaktet og etterhvert involverer seg, og en kjip og ullen slengbemerkning som din. Og jeg går ut fra at du fikk med deg at vi som er moderatorer også er vanlige brukere i tillegg, noe som betyr at ikke et hvert innlegg f.eks. jeg skriver kan tolkes inn i moderatorrollen. Derfor underskriver vi også med "Moderator" når det er nettopp denne hatten vi bruker, for å unngå misforstålser. Det hadde vært så greit om du bare hadde sagt "Sorry, det var unødvendig av meg", da hadde saken vært over på et knips, og ingen storming i noe vannglass. - Moderator |
Jeg har ikke gjort noe annet enn å svare på innleggene som er stilet til meg.
Det er vel ren høflighet det. Jeg har vel i grunnen ikke spurt dere om noe, mulig jeg husker feil. I mine øyne er det dere som har gjort tråden lang og meningsløs. Jeg avslutter her, bare ikke stil til meg, så tier jeg stille. Jeg synker ikke så langt at jeg skal si unnskyld eller beklager for noe jeg skrev, bare for at noen synes jeg skal gjøre det... |
Er dette virkelig et representativt utvalg av medlemmene på forumet, så blir jeg litt redd...
Blir nok mest lesing på meg heretter. Tusen takk til alle som har gitt meg gode råd og svart saklig på spørsmål jeg har stilt :) |
De har ikke sagt noe galt, så vidt jeg kan se. Om noen i en tråd hadde sagt : "Jeg har ikke noe vidre til overs for hun der blomst1." så hadde du sikkert satt pris på at noen sa skjerpings.
|
Sitat:
|
Har de tre siste dagene sendt 2 kontaktskjema til de som styrer dette forumet.
Jeg ønsker å bli slettet som medlem. ( det står i FAQ at jeg skal gjøre det på den måten) I dag har jeg sendt det samme til to moderatorer på forumet. Ingenting skjer, og ingen svar ? |
Jeg har svart deg, jeg.
|
Hvor da ?
Ingen i private meldinger. Der har jeg null ( 0) Ingen på Windows mail. |
Nei, men så sendte du ikke melding, men skrev på veggen på profilen min, da. ;) Jeg svarte på din vegg.
|
Ok, jeg ser nå. Takk
|
Utrolig leit at du forlater forumet. Jeg håper du ikke gir opp lavkarbo bare fordi du opplevde deg tråkket på her.
De fleste svarene du har fått har du fått av erfarne medlemmer med gode råd, så jeg håper du tar akkurat de rådene med deg på veien mot et sunnere kosthold. |
Takk Imse, det var koselig sagt.
Jeg gir ikke opp lavkarbo, fordi jeg ser det går riktig vei. Synes jeg har fått masse god informasjon på forumet( stort sett), så det kommer jeg til å fortsette med. |
Lykke til videre på lavkarbo, uansett om du velger å bli på forumet eller ei;-)
|
Supermoderator, kan du vekke admin ?
|
Kan noen moderatorer melde seg ?
|
Jeg tror ikke dette er måten å få tak i dem på. Skriv en PM til brukeren som heter HP. Han fikser sletting av brukere. Ellers så har du jo på ingen måte identifisert deg her, så om brukeren din står, så gjør det ikke noe.
Håper det går bra med deg!:) |
Takk, Nellie, det går bra både med meg og lavkarbolivet :-)
Hvordan går det med ditt ? Det går stadig nedover på vekten, selv om det var full stans i uke 3. Målebåndet rundt magen har faktisk skrumpet med 9 cm ! Jeg kunne sikkert vært medlem her lenger, men jeg synes ENKELTE her inne har en så ovenfra og ned holdning, at jeg orker rett og slett ikke å vite at jeg er med på et felleskap med dem. Beklager, men sånn er det. Jeg har lest mye på forumet, og jeg ser at jeg ikke alene med å få nærmest belærende, nedverdigende og "jeg vet best" svar på enkle spørsmål. Jeg vemmes. Men hvorfor denne treneringen med å avslutte medlemskapet ? Etter 3 forsøk på å melde meg ut( hvorav en av dem som supermoderatoren personlig skulle kontakte admin og si ifra), så kan man lure på om det bare er for å irritere... Jeg lar meg ikke irritere, men det bare gir meg en bekreftelse på at dette stedet ikke er noe for meg. Når det er sagt, så synes jeg det er mange nydelige mennesker her, som gir masse av seg :-) |
Jeg har gitt flere beskjeder til admin, det er dessverre ikke noe mer jeg har mandat til å gjøre. HP er av flere grunner en opptatt mann, så hvorfor det trenerer har jeg ingen forutsetning for å vite. Jeg rapporterte inn det siste innlegget ditt i går for å se om det kunne bli noen fortgang, men utover det får jeg ikke gjort noe før han logger seg på og utfører sin admingjerning. Beklager.
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:43. |