![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
|
Sitat:
|
Han skriver på min kjæreste sin vegg på fb. Han har ikke slettet han pga da blir det bare mer bråk og trusler. Men han har i alle fall roet seg nå og bedt om unnskyldning, så får vi se hvor lenge det varer.
|
Krysser fingrene for at han mener det han sier!
|
Forbrenner man mest fett ved å ha nærkontakt med en febervarm femåring, eller bør man fly på veggen for å få den rette temperaturen?
|
Sitat:
God bedring til febersjuk 5-åring :klem: |
Mulig jeg skal vurdere å fly på veggen i morgen da. Ørten timer med DS, Playstation og DVD senere ...
|
Jeg skjønner at jeg må skaffe meg ett par unger så jeg får "lov" av foreldre å delta i diskusjoner om barn.
Kan man bestille ett eksemplar som ikke skrike? |
Jeg har hørt rykter om at det i det hele tatt kan ganske vanskelig å bestille unger, men at de gjerne kommer lenge etter man bestilte dem, eller uten at man visste at bestillingen var sendt en gang. Sånne som ikke skriker tror jeg er en utgått modell.
Man kan vel ha en slags mening om barn og oppdragelse uten å ha barn, vel. Vi har vel alle ganske god erfaring i å være barn, ettersom de fleste av oss har vært det i minst tolv år. |
Sitat:
Og ellers er jeg helt enig :ja: |
Du kan få låne mine barn når du vil, garantert rikelig erfaring på kortest mulig tid. Vær forberedt på en del merkelig utsagn fra femåringen, og klar tale fra sjuåringen.
|
Merkelige greier...:confused:
Jeg har vært i ketose endel dager nå, det går ganske greitt, jeg er ikke sprekksjuk slik som jeg pleide være tidligere uansett hvor mange uker jeg var i ketose. Men det som jeg stusser på er: Jeg var litt aktiv i går, tråla butikker etc. Jeg VAR i ketose før jeg gikk ut (testet og det var et par timer etter siste måltid), men trålinga gjorde det slik at føttene mine hovnet veldig masse opp. Jeg trødde vann i beina rett og slett; pleier gjøre det jeg. Jeg drakk maks 0.5 liter vann på denne turen, spiste ingenting. Jeg kom hjem, hoven i beina. Av en eller annen grunn sjekket jeg med sticks igjen. Ikke utslag i det hele tatt!!! :eek: Tanitavekta viste også mer vann i kroppen enn normalt. Jeg leste et sted at kroppen produserer selv opptil en liter vann pr dag. Men er det nok til at sticksen ikke slår ut?? Jeg tok en vanndrivende for å få bort ubehaget. Hverken spiste eller drakk mer. Etter et par timer fikk jeg utslag igjen. Så det jeg lurer på er, kan ketonene "gjemme" seg i det vannet man lagrer?? At det primært ikke kommer ut i urinen?? Jeg drakk endel vann etterpå, var ikke lengere hoven i beina, pisset mye og hadde fremdeles utslag på sticks.. :o Noen som skjønte hva jeg spurte om?? |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Og du, du kan bare stole på resultatet av stiksen om kvelden, minst 2 timer etter siste måltid!;) |
Sitat:
Er det da man føler seg slapp og sliten?? :o Kanskje derfor jeg har vært utslitt i hele dag! :o |
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
Nesten. |
Sitat:
Jeg har to-tre tenåringer å låne bort på langtid hvis noen har behov! :spent: |
Jeg lurer forresten på hvorfor man må drikke så mye vann når mesteparten kommer ut igjen. Jeg er lei av å løpe på do hele tiden, men redusering i vanninntaket fører til knusktørr hud og alt annet enn vekttap.
|
Sitat:
Sitat:
|
Jeg har en småskrudd katt også. Alt jeg mangler er en mann som kan ta seg av dem mens jeg går meg en lang tur og lufter hodet. Det blir nok å fly på veggen som blir trimmen i morgen, gitt.
|
Sitat:
|
Sitat:
Har vi ikke lært at fettforbrenningen står på hele tiden og at det er derfor man kan holde det gående i timesvis uten å møte veggen sånn man gjør når man er tom for karbohydrater??? Eller har du ikke mer fett å forbrenne?;) |
Sitat:
Har dessuten bare muskler jeg.. :lol: |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:18. |