![]() |
Sv: Treningsdagbok (for alle)
Puh for en vellykket trening det blei i dag.
Først 45 minutter RYP med oppvarming. Så 10X 25m crawl noen brystsvømmelengder, en lang dusj og gåtur heim. Blodsukker 4,2 etter treninga. |
4x4 på mølla i går
|
Elipse og styrketrening i morges. :)
|
Noe redusert etter litt for mye cognac i går, derfor HVILEDAG :-)
|
Pausedag. Har vært på havet i heile dag.
|
Opp tidlig for å sykle før jobb. Deilig!
|
Søndag blei gådag. Ikke blei det langt og ikke gikk det fort. Råglatt ute
|
1 1/2 time styrke... Deilig etter fire dager inne med sykt barn!!! Nå er jeg god og sliten og gleder meg til aerobic i morgen!
|
65min spinn, tomatfarge i trynet da æ va ferdig:)
|
Ryp uke 2 + 30 minutter turbogåing.
Du søte juletid, dette blir bra |
Trente som vanlig i går, men med smerter. Har nå funnet svaret på kneproblemene og nye sko med spesial-såle er på plass. Ett par hviledager, så er det back in business :)
|
1 time aerobic (og i dag ga jeg alt!) 1/2 time styrke etterpå.
(Belønning foruten det gode følelsen bare av å trene; 15 min solarium. For ikke veldig lenge siden ville jeg ha unnet meg noe ulovlig mat:D) Fornøyd med meg selv jeg... Det må jo være lov innimellom!?! |
Har no hatt ei god økt på ellipsemaskina mi..1 mil!!
Deretter 20min styrke!! Deilig etter en god uke uten trening på dette plan.. |
Ryp uke 2 dag 2
+ 2X25 minutters stavgang i moderat tempo. Takk og lov at jeg kjøpte meg piggsko i fjor. Føret er mildt sakt småglatt. RYP gikk greit nok i ketose, men måtte ha lengre pause mellom settene. Ut over det, har jeg aldri noensinde trengt så mye vann under styrketreninga. 2,5liters inntak er mye. |
I går ble det en god styrkeøkt. merker at hodepine og vonde skuldre blir bedre av å kjøre medium tung styrke.
I dag stod jeg opp tidlig igjen for å sykle en kosetur å 20 min. Deilig og svett betyr at det ble litt innsats |
Kort medium stavtur ca 35 min.
Kroppen greier ikke å bestemme seg for om den liker mitt nye kosthold. Får ikke fart på beina, ellers kan jeg holde et jamnt sig til evig tid. |
1 time MRL. Litt kjedelig egentlig...
|
1 time Wake up Yoga kl 06.30! Flott start på dagen!
|
.Syyke Tralle. Ikke drive å plage småfuglene med å stå opp FØR dem.
Når får man konvertert Tralle Tonetrollet over til RYP? Du vil kjenne bedre effekt av knebøy og markløft, enn av MRL |
I dag blir det RYP uke 2 dag 3, og en time svømming. Svømminga blir tilpassa GK, dvs. 25 meter crawl så fort jeg greier, 10 sek pause, gjenta 8 ganger.
Deretter skal jeg svømme noen rolige runder. Er spent på hvordan svømming og KetoKosthold passer sammen. Spes etter å ha kjørt musklene bra i styrke. |
Sitat:
|
Glemte føre inn i går:
10km på ellipsemaskinen, gikk opp en motstand!! 30min styrke etterpå!! Deilig-begynner å merke forskjell!! God helg alle sammen!! |
Måtte gi meg etter RYP. Har ikke det samme overskuddet til trening. Tror kroppen er skyldig glykogenlager. Har rimelig lave blodsukkermålinger med dette kostholdet.
|
Nett ferdig med dagens dose trening:
10km på ellipsemaskina mi på halv styrke, og brukte 37,5min. Var kjempetungt i dag, men gu så deilig no etterpå!! 25min styrketrening i tillegg!! No skal jeg ta lørdagskvelden med god samvittighet:) |
Lørdagen blei en eneste stor handletur i Harstad, og besøk til svigerforeldrene til guttungen.
I dag, 35+25 minutter powerwalk. En liten kaffepause midt i. Har foreldrene mine midt i løypa. :) Ketolyse kjennes bra ut, jippi |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:55. |