![]() |
Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
Flott, Cyan!! :heia: :full:
Hvor lang tid har du brukt på kiloene dine? |
Egentlig siden august i fjor, men jeg ammet og måtte spiste Fedonsk og da tviholdt kroppen på absolutt alt + at jeg sprakk sånn cirka annenhver dag :p Har gått ned omlag 13 kilo tilsammen nå (oppdaterer tickeren på fredager), men 12 av de er siden midten av mars da jeg sluttet å amme og begynte å spise ketogent igjen :)
|
Sitat:
For min del har det tydeligvis ikke noe å si med de medisinene - jeg har spist dem i hele perioden jeg har spist slik... ? Uff, lykke til med utprøving! |
Bra vektnedgang det da:) Det er vel et ganske fornuftig tall også det. Du må iallefall være stolt av deg selv:D
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
En stor :klem: til deg :) |
Sitat:
Stor :klem:til deg og |
Jeg tar ingenting. Vil ikke! :) Har aldri villet, men har alltid trent MYE! For å få overskudd til mer... :) Sånn type 6-7 dager i uken... Frem til jeg ble mamma for noen år tilbake, da ESTE jeg ut...og ble veldig slapp og sliten...
Har hatt sykdommene siden jeg var 2 år, så jeg vet vel igrunn ikke hvordan det er å ikke ha det:) Men i hvert fall så merker jeg en bedring! Og det er helt fantastisk!!! :D :klem: |
Da må du jo være forferdelig slapp? Jeg var helt elendig før jeg kom igang med levaxinen... Den er ikke farlig, vøttø;) Og det er jo bare det stoffet vi mangler, så en tilsetter jo ikke kroppen "dop" av noe slag. Men herlig at kostholdet hjelper da:D Jeg får dessverre ikke trent stort nå, da jeg har fått ødelagt ankelen etter et ankelbrudd i fjor. Før gikk jeg 12 km om dagen og trente både aerobic og styrke. Nå er jeg heldig om jeg får gått en km på en god dag, da foten er i feil posisjon og gir en veldig feilbelastning. Feilsatt bedøvelse i ryggmargen (hva heter det igjen?) har gitt meg ryggproblemer, så styrke og sykling gjør vondt også... Føler jeg har en del odds mot meg for tida, kan du si:o
|
Joda, rimelig sliten - men har en ubeskrivelig stahet som med "litt" ekstra sukker i kosten og masse trening har holdt meg gående :) Er ulikt hvordan sykdommen slår ut også, vet du :) Men lykkelig over at kostholdet ser ut til å hjelpe!!! :D Håper oddsene dine bedres... :klem:
|
Ned to kg siden jeg kuttet ut medisinene mine:D
|
Hurraaaaa, Bønna !
:heia: |
Sitat:
|
Så bra, Bønna! :heia:
|
Sitat:
|
Herlig Bønna!! Gratulerer!!! :D
|
Sitat:
|
Ja, altså, mine damer og herrer.
Her er kassevis med champagne igjen ! Og vinkjølere. Og de før nevnte solsenger. Jordbærsesongen er snart slutt, men snart går vi over til flybårne, eksotiske frukter. Bittelittegrann, i alle fall. Med krem. *bygger tak over 0,1-tonnsplassen og monterer drøssevis med terrassevarmere* Kom, kom ! Det er utrolig mange hyggelige mennesker her ! :blomster: |
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:52. |