![]() |
Sv: Treningsdagbok (for alle)
En rolig uke er avlsuttet med 2 x intervall på mølle, en svømme-økt og 2 x stitur på sykkel.
På`n igjen med ny hard-uke :-) |
Det snør det snør
Ser at skisesongen er i annmars- Håper på sny før jul, og at den blir liggende. Jeg vil ha skiføre, eller sykkelføre. Alt det imellom, er bare tull |
Har i dag først vert å gått på tur med min familie, 4km. Jentene mine syklet, og jeg sprang/gikk etter for halv pris:)
Har også hatt min daglige mil på ellipsemaskina, etterfulgt av 25min styrketrening!! Deilig!! |
Ryp
|
4x4 pluss en time styrke. Bra kvalitet på treninga nå!
|
God lang powerwalk tur.
Utrolig så bra man går på ketoner. Gårdagens RYPøkt var kun tung, men så begynner vektene å komme langt over grensa for godt. Er over 10RM nu. (Hva jeg klarte maksimum 10 med før jeg starta) Men, i dag fungerer ting. Spiste middag etter trening, og tror det blei middag og kvelds i ett. |
En god hviledag i går gav resultater i dag. 4x4 med klart lavere puls på samme belastning. Dette går vegen... Avsluttet med litt styrke på mage og rygg.
|
RYPdag igjen. Endelig fungerer kroppen på det nye foret.
Spiste en spiseskje cocosstearin før treninga. Herved er Cocosa opphøyd som vidunderenergimiddel på Ketolyse. Super trening. |
Jeg har vært kjempeflink. Trening hver dag, minst en trening om dagen.
Deilig de dagene jeg har klart å sykle før jobb! |
Solsikke, Susie og tommygutt, er det bare oss igjen som trener ?
Ser ut som vi har blitt en egen liten klikk. |
Neida, vi er flere - jeg trener jevnt og trutt, men jeg er dårlig til å skrive om det her....
Jeg er bare innom når det skjer endringer i treninga mi - dvs. dersom jeg har en opptur eller nedtur. Spennende å overvåke trening i ketose - som før nevnt er noe helt annet enn med karber:):) I dag har jeg vær på Elixia, trent intervall 4x4 på mølla og styrketrening, og formen er stigende..... I går hadde jeg PT http://smileys.smileycentral.com/cat/7/7_5_139.gifså - jeg er med... |
Jeg er på 3. uka med RYP. Takk for tipset Runegutt!
Jeg er fornøyd med dette treningsopplegget, men er litt overasket over hvor tungt det er. Jeg tok riktig nok utgangspunkt i hvor tungt jeg kunne løfte med 10 rep før jeg begynte, men ser nå at jeg må gå litt saktere opp enn programmet tilsier på enkelte øvelser. Uansett så har jeg tro på dette. |
Kjør på. Har du satt en litt optimistisk 10RM, greier du ikke så mange reps som du skal ha pr. sett.
Du søte juletid for en fin vekst jeg har rundt armene. Har økt med 2cm på 10 dager. Homer, hvordan har du det med Arnoldpress? |
Trener jeg også, men er ikke flink å skrive. Er ute å går tur hver dag fra 8-9 og så trener eg igjen på kvelden. Har eg ikke så mye husarbeid tar eg å sykkler litt mens ho lille sover formiddagsluren sin.
|
Da er vi ei flott gruppe her :-)
|
I dag har jeg skutt først, deretter to ganger 25 minutter powerwalk
|
Sitat:
|
4x4 i dag, pulsen er klart på vei ned på samme belastning som for 2 uker siden, selv med tilsvarende økt i går. YES!!!!!!!!!!!!! Farten må opp på mølla, men kjører neste økt på spinning-sykkel for variasjonens del.
Målet er å oppnå o2-opptak på godt over 70ml/min i april 2009, gjerne så nære 75ml som mulig. DA snakker vi langt ned mot 3 timer på Birken på sykkel! |
Sitat:
Det jeg sliter mest med er at jeg blir så sliten i underarmene. Spesielt den skråbenkøvelsen er ille (10x3 reps). Det er vel meninga man skal kjenne det i brystmusklene først og fremst... Jeg har trent en del på helsestudio tidligere, senest for 2 år siden, men da først og fremst med div apparater. Det er en helt annen sak å trene med løse vekter. Man må jo balansere vektene, så det er vel derfor underarmene blir gelé. Runegutt: Hvor mye økte du startvekta med på runde 2? Tok du prosentvis økning? |
Jeg økte med Kg på de øvelsene jeg er god i, og 2,5 på de jeg er dårlig i.
Så normaliserte jeg øvelser, slik at jeg fikk minst mulig bytting av skiver. Jeg gjør ikke skråbenk, bruker normal benkpress. Brukte hantler i 1. runde. Kjører lik vekt på kne/mark, og ligger en dag bak på bankpress. Kjører lik vekt på biceps/triceps Kjører likt på enhånds roing og hantle pollower. (den siste er istedenfor nedtrekk) |
Ferdig med andre uka på 5x5x5 programmet jeg måtte avbryte sist... Kjenner jeg blir hardere i kroppen av det, og i riktig lys skimtes nå fire ruter på magen. Det ser egentlig ganske spesielt ut med mageruter øverst og bilring nederst... :D
|
Bulldog, det heter fender.
Har hatt superdupertrenedag i dag. Ryp siste dag uke 3, så rett i bassenget med GK crawl og 525m hurtig brystsvømming. Deretter blei bassenget alt for mye folk i bassenget, så svømming blei umulig. Var uansett ferdig utslitt. Etterfyldte kroppen med 1 SS Cocosstearin, agurk, tomat, rapsolje, litt CC, 2SS Rømme og et egg, masse citronpepper og gressløk |
4x4 på mølla i går.
Spinning med sykkelklubben i dag. Tung i kroppen nå etter 5 harde økter denne uka, men alt etter planen. |
3 timer turn i dag. : )
|
Sitat:
Trener hver dag jeg:) Men tenker ikke alltids på å skrive det ned her inne. Kanskje begynne med det, ja:) :) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:14. |