![]() |
Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
Hei venner, nå er det bare 15 kg igjen før jeg må si farvel i denne gruppen :D
Jeg har hatt en fantastisk fremgang de siste fire ukene og er superhappy med mitt nye kosthold! Forrige uken har fremgangen fortsatt. Herlig! http://locarb.tumblr.com/post/894212...kg-2-cm-herlig
|
Jeg er først og fremst imponert over nedgangen din, Stormann! Grattis nok engang! :) Dernest har jeg lyst til å slå følge ut av klubben... :)
Jeg har hatt bra nedgang til nå - men jeg spiser lite til ingenting.. Er ikke sulten. Er det normalt? Noen som vet? |
Wow Stormann. Kjemperesultater!
LittForTung: Å ikke orke så mye mat i perioder er helt normalt, men om det vedvarer får du tvinge i deg litt. Er ikke bra å spise for lite over lengre tid. Ellers kaster jeg litt "Under hundre" tryllestøv på alle her inne :heia: |
Jeg tror at det å spise så mye fett som jeg gjør, innvirker på hvor mye mat jeg orker... Blir bare ekkelt med mat, liksom :) Skikkelig merkelig følelse!!! Har du vært der i perioder?
|
Ja, jeg har vært der, men de periodene varer ikke så lenge for min del. Og så bruker jeg å tvinge i meg litt mat også. Det er jo ofte sånn at dess mindre man spiser dess mindre føler man behov for og da kan det fort bli en ond sirkel :ja: Men det er klart fett har innvirkning. Mange har opplevd at dersom man pøser på med fett fra "første dag" kan det bli vanskelig å få i seg noe særlig med mat for man føler seg bare så full av alt fettet liksom. Om det er svært lite mat du har spist en stund, så ville jeg heller prøvd å trappe litt ned på fettet en periode bare for å se om man får i seg litt mer mat for så og deretter trappe gradvis opp på fettet igjen.
|
Mhm - kan være det kan være lurt... Jeg får se om det går over om noen dager. Jeg liker så godt den følelsen jeg får av å drikke cocosa - det smører hele systemet innvendig, og det kjennes herlig :) Har ikke lyst til å slutte... ;) Men tror på mange måter du har et godt poeng...
|
Ja, men det er jo ikke snakk om at du trenger å slutte med cocosa. Cocosa er gode greier og en helt ypperlig fettkilde :ja: Men bare å trappe ned for en periode og se om det hjelper på matlysta for så å trappe gradvis opp igjen sånn at kroppen klarer å henge med liksom :)
|
Jupp - jeg er med! For det er litt sånn det føles, kroppen sliter litt med å henge på! Merkelige greier, dette her... :)
|
I'm in! Alt for lenge siden at vekten var tosifret!!
Har riktig nok fortsatt flere uker til jeg når målet, men heldigvis peker nålen i riktig retning =) |
Sitat:
|
97,4 i dag!:stortsmil
Så nå skal jeg stå på utsiden av klubben og ta i mot dere andre når dere kommer. Vi begynner å bli en fin gjeng her nå, men gleder oss til å få ut resten også. Har kjøpt meg cocosa men sliter litt med å få det ned. :geip: Har lyst på en fettfestival men blir kvalm og uvel hvis det blir for mye fett på en gang.....Men ei litt stor teskje i kaffen går greit. |
Sitat:
Cluet er å trappe opp gradvis på fettet, og fordele det utover dagen ;) |
Grattis, GretheH!! :) Måtte vi følge etter deg alle sammen!! :D
Herlig følelse å virkelig være på tosifret, da!! :D |
Skal jeg være på tosifret må jeg skrive hundre og 15 i stedet for 115 :P
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
GreteH !!! Såå hyggelig ! Nå er du her alldeles på ordentlig ! :klem:
*dekker vakkert champagnebord sammen med Grete* |
Sitat:
|
Sitat:
|
Oi oi, se på "nykommeren" Stormann: fantastiske resultater! Gratulerer! :heia::heia: Du er jo allerede 1/4 på veien til å nå målet ditt, og det er jo gått knappe en måned! Det kaller jeg stor suksess! :visemuskl
Synet på denne kosten bør være at man nå har dette kostholdet, og ikke at dette er en slankekur man må holde ut. Dersom det er vanskelig å holde seg til en så streng diett, så er det i mine øyne bedre å sprekke bittelitt av og til, enn å tyne seg selv til man sprekker totalt og gir opp. Cluet med å sprekke, er å sprekke med stil: sprekk med ting som er lavkarbo, men som er utrooolig godt. Lage seg gelè av saft og gelatin og kose seg med litt saus attåt? Lage lavkarbovafler med seterrømme og biiiittelitt jordbærsyltetøy? Eller ost? Det er litt mer jobb å kose seg på lavkarbo, men det gir mye større fordeler enn å kle på seg, gå ut i bilen, kjøre til butikken, gå inn finne ut hva man skal ha, kjøpe snopet man omsider bestemmer seg for, gå ut og starte bilen, kjøre hjem, kle av seg, gå og sette seg, spise masse karbohydrater, bli kvalm og få kjempedårlig samvittighet, vektøkning, vann i kroppen, etc. Jeg gir meg selv godbiter hver dag for å sørge for at jeg holder stø kurs, og noen av de godbitene inneholder ikke en eneste karbohydrat, for eksempel tørrfisk, som også er en ypperlig proteinkilde. Og pepsi max. :w00t: Og så er det kjempefarlig å identifisere seg med vekta og kroppen, mange blir jo deppa av å gå ned i vekt, føler at de mister identiteten sin. Men sannheten er jo det helt motsatte, faktum er jo at man ikke lengre kommer til å være "han tjukke som jobber på ***....", men i stedet kommer til å være "<navn> som jobber på ***....". Ønsker deg masse lykke til, og håper at denne livsstilen kryper inn under huden på deg også hvert øyeblikk og setter seg skikkelig fast. :boxing: |
Skjønne oppmuntrende kommentarer fra alle her inne :) Herlige mennesker, dere som er her!! :)
I dag er det 7,4 kg til jeg akkurat når 100,0 kg. Herlig :D |
Kloke ord, fettnurket ! Veldig ! :klem: til deg for dét.
Og her bugner det av godsaker, vet dere. Her på utsiden :D <----- Bare se på fettnurkets deilige lavkarboliste. Alt er her.:sikle: I stoooore mengder, - så alle får ! :ja: Stå på ! Følelsen av å være på utsiden her kan vanskelig beskrives ! :love: |
Hei alle Lavkarbo'er! Nå har jeg gått på lavkarbo-kur i 4 uker (jeg har vært superstreng!), men ikke gått ned en jævla kilo!!! Når begynner man å gå ned? Er i ferd med å miste motet.....
|
Chardonnay (nyyyydelig nick) :D
Du må nok skrive ned hva vi spiser før vi evt kan gi deg noen råd. Og sånn. :blomster: |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:18. |