![]() |
Sv: Den store felles ED-tråden
Gratulere med gårdagen Tittihttp://www.getsmileyface.com/new/happy_birthday/3.gif
|
Plan-framdrift;
ED-produkter bestilt for oppstart av fase 1, antar at pakken kommer i romjula. Fase 3c innført i dag, så nedtrappingen av karber er i gang :p |
Tusen takk for det, jenter. :klem:
Nå har jeg akkurat hatt besøk av en venninne her og så plutselig hadde jeg tatt en liten snik av kaka igjen. :rolleyes:Og jeg som hadde lavkarbokake i frysa t.o.m....jaja....det var en ilten snik altså, men det var ikke planlagt.... Får passe på skrive her hver gang jeg koser meg utenom, så kanskje jeg skjerper meg bedre neste gang. ;) |
Takk Grotingeling! Skal prøves ut i morgen:D
Jeg har klart å følge fase 3 i to dager nå og vekten er borte og det kjennes godt. Hver morgen pleier jeg å se ned på vekta og dermed veie meg, men nå enser jeg ikke tanken. Det ER mer avslappende! Ellers Titti er jeg veldig enig med deg. Her inne må jeg skrive alt som skjer, men kun for min egen del. For at jeg skal ha kontroll og motivere meg til å ikke ha en lang periode med feil mat. Men når jeg har spist sukker er jeg ikke glad for for store mengder! Blir rett og slett ekkelt! Men da har vi jo forandret vårt forhold til karbo mat, og det er BRA!!!!!!!!!!!!!!!! |
Da har jeg bestilt nye produkter! Skal bli digg med litt variasjon!!!! Natta, klare å legge meg tidlig idag til en forandring. Herlig at planen din grotingelig går i boks! Håper jeg har produktene i romjulen jeg også!
|
Sitat:
:p:p:p:p har en på jobben som heter trixi - kanskje jeg tenkte på henne samtidig som jeg skrev innlegget :lol: |
Sitat:
Lager du noen flere og sender ned til meg? :lol: Synd man ikke kan få kjøpt dette i butikken. :gidder-ikke-å-lage-noe-mer-enn-pepperkaker: |
Sitat:
|
Sitat:
Var på klinikken forrige uke og fikk beskjed om å spise villris, bønner og linser hver dag til middag så nå har jeg fått villris i hus! |
Og gratulerer til Titti med overstått bursdag:)
|
Sitat:
|
Sitat:
http://www.funksjonellmat.no/ |
Sitat:
Gratulerer med dagen som var, Titti :klem: Er snart på vei til kjøpesenteret igjen, håpet er at jeg får gjort unna de siste gavene og maten til 1. juledagsbrunsj'en. |
TAkk dere.:klem:
Monica, jeg går ikke på vekta så mye jeg heller, men redd jeg blir litt for avslappet så jeg hopper på i morgen tidlig. :) |
I dag klarte jeg å styre unna riskrem til dessert etter julelunsjen. :D
|
Så bra Titti!!
Nå skal det bakes kokosmakroner..... |
Jeg stod imot påsmurt julebrød, loff+gløgg, vanlig sjokolade i går-spiste mandarin da, for Hetland sa jeg måtte karbe meg opp fra 21. om jeg skulle skeie ut i julen:rolleyes:Skulle spise 2 både i dag og i går. MMMM godt! Tror det blir endel mandariner i julen-det har jeg savnet skikkelig i desember!
HAH-vet dere hva forresten-var så missfornøyd med jukseveiedagen på mandag(ville veies før oppkarbings start)at jeg veide meg i dag, på ordentligveiedag og da var det 76,6-bare 100 gr opp(ikke 700 gr som det var på mandag):DDet var før de 3 gangene jeg har fått ut mye bakveien i dag- så jeg tenker vi sier jeg ikke har gått opp i det hele tatt :DHar trimmet i dag også, snart i dusjen og så på jobb.:) Ha en fin bittelillejulaften! |
Grattis Streber!
Du er jo snart på 75! Syntes du er flinkis jeg! |
Hallo alle bra damer!
Gratulerer med overstått titti! Og til nådd mål. Og bukseknapp-hendelsin din streber, kjekkt med sånn:D Har ikke vært her så mye i det siste. Forrige helg og dagene før var jeg så umåtelig trøtt, var også da jeg bestemte meg for å ikke spise særlig med produkter fremover. Viste seg at jeg hadde hatt en virusinfeksjon, så da vet jeg det, og har en unnskylding også? :p Føler ikke jeg har kommet meg helt ennå, men det kan jo også likegjerne være været. Jeg har spist fase 4 nå de siste ukene. Det har gått sånn ca. bra, untatt igår, da hadde noen laget hjemmelaget julekaker og tatt med på jobben. Spiste to stykker, og fikk svi for det. Magevondt og kvalme resten av dagen, såh. Da følte jeg meg smart. Men merker det er lett å miste fokus. Skal holde meg så godt jeg kan nå frem til neste år, og tar en runde med meg selv da. Akkuratt nå har jeg ikke tid. Og ikke lyst (er det lov å si?). Har kjøpt meg ny rød kåpe på 50 % (grunnet de måtte få plass til vårvarene!) så jeg føler meg litt fjong også. Imorgen er det jobb, så innpakking av julegaver og så er det hjem til min mor og feire jul! Tror det blir en deilig jul i år, kjekt med lillesøster på 1,5 år. God jul alle sammen! Kos dere masse (med GOD SAMVITTIGHET). :suss: |
Det er lov å ikke ha lyst!!!!!!!!!!!! Alle har det sånn iblandt!
God ferie alle mann, blir vel ikke så mye skriblerier her inne fremover, men skal kikke innom! Blir litt avhengig:) Klemmer....:D |
Jeg har ikke ferie annet enn en måned om sommeren-så jeg stikker "jaffal" innom i ny og ne, mellom selskaper og jobb:D
|
Sitat:
|
Ønsker alle sammen en riktig god jul:)
|
God jul alle sammen. :klem:
Jeg stikker også innom. :ja: Var på vekta i morges, en halv kg opp. Tar en tur på vekta neste onsdag også!! Det blir litt press på meg, da må jeg innom her og rapportere. :ja: |
Tenkte å ha vanlig veiedag onsdag, men er desverre ikke så flink at jeg ikke kommer til å gå opp, må være forberedt på å gå opp endel, men gjennomfører veiedag tenkte jeg, selv om det blir garantert oppgang, Gløgg og smaking på julebakst i kveld-utskeielse nr 1-skummelt etter å ha vært fli nk men men:)
GOD JUL!!! |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:23. |