Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Lavkarbo generelt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45728)

Okie 01-09-11 12:06

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Ja når det nevnes slik, ser jeg i dag at mye flasser etter dusjen i går. Så jeg skifter ham altså lol... veldig fin hud under.

Jeg syns jeg blir litt mer oppblåst i magen med begge oljene...men med det sagt kan det ha noe med all osteknekkis jeg har hatt dilla på de siste ukene:o

Bravo 01-09-11 12:20

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Photobscura (Innlegg 1197195)
Jeg synes Jarrows og Cocosa smaker likt, men så er det en stund siden jeg spiste Cocosa, forsåvidt. Mulig Jarrows tar smak fra boksen som er i plast, kontra Cocosaen som er i glass?! Noen påstår jo f.eks at de kan smake forskjell på cola fra glass- og plastflaske. :cool:
Uansett, virgin er virgin. Det skal framstilles på samme måte -kaldpresset fra ferskt kokoskjøtt. Men igjen -kvaliteten på koksnøttene vet vi jo forsåvidt ingenting om ...

Ok takk:) Det glasset jeg linket til blir uansett for tungt for air mail-muligheten, fant jeg ut nå.

Da kjøper Jarrows og litt xanthan gum (må teste det istedenfor JBKM), det går innenfor vekten så det blir 4 dollar i frakt.

Kame 01-09-11 15:07

Dere som venter og venter på pakker, stormen Irene har visstnok ført til forsinkelser i postgangen i USA. Har iallefall fått beskjed om dette fra flere andre leverandører jeg har bestilt pakker fra.

(Jeg har bestilt olje selv, og venter spent på pakke, tilvenning og resultatet..!)

FrkMarge 01-09-11 15:42

Hvor lenge etter oppstart tok det før dere merket resultater, dere som har holdt på en stund???
Lurer bare på hvor lenge det er vits å holde på før jeg eventuellt gjør opp status og bestemmer meg for om jeg vil kjøpe en flaske til eller ikke :)

Jabba 01-09-11 18:23

Jippi! endelig var flaska med smørning å finne i postkassa!!! Da blir det å starte opp med Udo`s igjen STRAKS!!!

Sanney 01-09-11 18:35

ingen post for meg idag, bare internettregninga T_T

mamma87 01-09-11 19:00

Fikk udo`s idag, måtte hente den på posten da :)

lifejack 01-09-11 19:25

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Bravo (Innlegg 1197190)
Jeg skal bestille kokosolje fra Iherb snart, og slenger meg på her: Smaker ikke Jarrows like godt? Og er det noen som har prøvd denne ? (Enda litt billigere)

Jeg prøvde det lille glasset til Garden of Life for noen år tilbake, og syntes den var enda mer aromatisk enn Cocosa. Var i hvert fall den beste kokosoljen jeg hadde smakt/luktet på den tiden. Nå er det jo en stund siden, men regner med at kvaliteten er den samme.
Forresten går det an å sende den med International Airmail til $6.00 selv om den akkurat går over 4lb:)

Bravo 01-09-11 20:15

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av lifejack (Innlegg 1197531)
Jeg prøvde det lille glasset til Garden of Life for noen år tilbake, og syntes den var enda mer aromatisk enn Cocosa. Var i hvert fall den beste kokosoljen jeg hadde smakt/luktet på den tiden. Nå er det jo en stund siden, men regner med at kvaliteten er den samme.
Forresten går det an å sende den med International Airmail til $6.00 selv om den akkurat går over 4lb:)

så bra:) Kanskje jeg prøver den neste gang, da - nå bestilte jeg jarrows tidligere i dag

danielve 01-09-11 20:22

Klarer meg snart ikke uten en kopp hjemmesnekret varm kakao med en ss Cocosa. Digger kokos- smaken og får på den måten i meg nok fett. Ellers blir det ofte for mye protein på meg.

Regret 01-09-11 20:26

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av FrkMarge (Innlegg 1197398)
Hvor lenge etter oppstart tok det før dere merket resultater, dere som har holdt på en stund???
Lurer bare på hvor lenge det er vits å holde på før jeg eventuellt gjør opp status og bestemmer meg for om jeg vil kjøpe en flaske til eller ikke :)

Jeg kjente forskjell i magen etter 1-2 dager, i huden etter 2 uker. Har vært dårlig på å veie og måle de siste ukene så jeg vet ikke om det gir noen effekt der, men helt i begynnelsen så droppet vekten mer enn vanlig :) cm var den samme.

Chamomilla 01-09-11 20:43

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av danielve (Innlegg 1197574)
Klarer meg snart ikke uten en kopp hjemmesnekret varm kakao med en ss Cocosa. Digger kokos- smaken og får på den måten i meg nok fett. Ellers blir det ofte for mye protein på meg.

Hva består hjemmesnekret kaakao av - please? :p

Regret 01-09-11 20:57

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Bravo (Innlegg 1197082)
Nei, kjenner ikke igjen dette. Blir bare oppblåst og prompete (og mer) når jeg har tafset på cavalierene mine i godtelageret fra Sverige, eller spist litt for mange karbohydrater..

Det er sånn jeg er nå :(
Jeg reagerte ikke på cavalier før, men så tok jeg meg en pause, og når jeg begynte på lavkarbo igjen så tålte jeg ikke 1 bit en gang, så jeg spiser ikke sånt mer. Jeg greier heller ikke å følge lavkarbo for tiden, så det kan jo komme av mye rart.. men det var spesielt etter at jarrow kom i hus og jeg begynte å ta begge deler. Var helt fin form før det.

Bonus 02-09-11 09:15

Da har jeg begynt.. Det gikk greit å ta begge deler bar..

Men dere som spiser cocosa bar, smelter dere den før du spiser den?

Jabba 02-09-11 09:16

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Bonus (Innlegg 1197926)
Da har jeg begynt.. Det gikk greit å ta begge deler bar..

Men dere som spiser cocosa bar, smelter dere den før du spiser den?

Neida - Cocosa spiser jeg rett av skjeen....

Sanney 02-09-11 16:07

jeg har fått pakke. spent på hvilken det er :) men jeg tror at jeg ikke begynner før jeg har fått begge to

Bonus 02-09-11 17:27

Det går greit å svelge udosen, men cocosaen bar derimot.. Konsistensen minner meg om lysvoks.. Ja, jeg har smakt lysvoks da jeg var liten :p

Sanney 02-09-11 17:34

det var udos'en som kom :) pakken med kokosolja ble sendt samme dag, så med mindre den dukker opp snart er den pakken tatt av tollen. hvis det har skjedd blir det mer venting, med mindre det går greit å bare bruke udosen og få effekt av den alene.
jeg drikker som regel smoothie til frokost, så skal nok greie å få svineriet i meg på et vis, å drikke det bart er ikke aktuellt :p

LilleMill 02-09-11 17:36

Jeg fikk pakka med kokosolja fra Iherb i dag. Det var bra det var ziplock pose rundt krukka, for det var en god del av olja som lå i den :( Hadde stivnet igjen da heldigvis.

Photobscura 02-09-11 18:35

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Bonus (Innlegg 1198241)
Det går greit å svelge udosen, men cocosaen bar derimot.. Konsistensen minner meg om lysvoks.. Ja, jeg har smakt lysvoks da jeg var liten :p

Haha, samme her! Men jeg kan ikke si det var en helt negativ opplevelse heller, for den billig pure-boksen jeg kjøpte, som jeg spiser i håp om et eller annet slags toleransevedlikehold, smaker til og med litt som stearinlys, og det går jo ned ...!

Fortsatt ikke fått noen pakke. Buhu.

danielve 02-09-11 19:07

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Chamomilla (Innlegg 1197601)
Hva består hjemmesnekret kaakao av - please? :p

Bruker alpro soya melk ca 300 ml, litt stevia, 1 ss kakao (vanlig bakekakao), 1ss cocosa og hvis jeg har lyst på noe ekstra tar jeg gjerne 2 ss kremfløte oppi også. Blir en veldig god og mild kokossmak og svart lite kh. Kremen kan da godt komme fra sprayboksen. :D

danielve 02-09-11 19:08

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av danielve (Innlegg 1198316)
Bruker alpro soya melk ca 300 ml, litt stevia, 1 ss kakao (vanlig bakekakao), 1ss cocosa og hvis jeg har lyst på noe ekstra tar jeg gjerne 2 ss kremfløte oppi også. Blir en veldig god og mild kokossmak og svart lite kh. Kremen kan da godt komme fra sprayboksen. :D

Varmes seff opp hehe- jeg tar det rett og slett i mikroen.

Megvel 02-09-11 19:53

Der kom udosen!

Regret 02-09-11 20:48

hmm ingen olje her enda..
Men jeg har prøvd å ikke ta noen oljer i dag for å se om det løste mageproblemene mine (oppblåst og ekkel), og det gjorde det søren meg :rolleyes: Helt fin i kroppen i dag! Lurer om jeg må redusere Udo's mengden om jeg skal ta begge deler, evt holde meg til kun Udo's.. må prøve meg litt fram.

Yrla 02-09-11 20:55

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Regret (Innlegg 1198399)
hmm ingen olje her enda..
Men jeg har prøvd å ikke ta noen oljer i dag for å se om det løste mageproblemene mine (oppblåst og ekkel), og det gjorde det søren meg :rolleyes: Helt fin i kroppen i dag! Lurer om jeg må redusere Udo's mengden om jeg skal ta begge deler, evt holde meg til kun Udo's.. må prøve meg litt fram.

Fett på tom mage er anbefalt som avføringsmiddel har inne har jeg sett. Kanskje du kunne tatt det sammen med måltid?

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:45.