![]() |
Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
Sitat:
|
Sitat:
:D 99,7 kg idag!! :D |
grattis med å være under 100
det er jeg å nå:D det er sååå herlig.. vært nede i 97,4, men veiedag på obsdag viste 98.6 igår viste den 99,1.. men stuffa tryne i utdrikkingslag osv i helga. men nå skal jeg videre ned.. vil under 95 før jul. målet er 80. begynte på 125 da. så har klart endel |
Gratuler til mizzim og tulla:)
jeg kommer etter om enn det sakte går syntes jeg :) Ned 0,4 siste uke. 106 kg start vekt 03.10.11 103 kg -3 kg 10.10.11 102,2 kg - 0,8 kg 17.10.11 101,8 kg - 0,4 kg 24.10.11 skulle ønske det var mere :( - 4,2 kg totalt på 3 uker |
Oi, du er nesten der Tuftemor. Heldige deg:)
|
Dere er så flinke.. :) Jeg gleder meg til jeg og er under.. :)
|
Det er en god følelse og kunne se to-sifret på vekten!
99,6 kg idag, så da kan jeg vel "melde meg ut" av 0,1 tonnsklubben! Total vektnedgang på 6 mnd er nå 15 kg! :) |
Sitat:
|
IGÅR PÅ VEIEDAG VISTE VEKTA 96.9:d
|
Huff!! Jeg misunner dere så utrolig mye, dere er så flinke!!
Jeg føler jeg aldri har gjennomført noe som helst i livet, stort sett er det overvekten som hindrer meg. Jeg var så flink å spise kun lavkarbo uten sprekk i 4-5 mnd, var 100kg og der sklei jeg ut... Nå har jeg gått opp 5-7 kg :( Vært av og på med lavkarbo. NÅ håper jeg VIRKELIG at jeg klarer å holde meg til lavkarbo. Denne gangen må jeg greie det. Forhåpentligvis kan jeg melde meg ut herfra jeg også, om ikke så alt for lenge :) Lykke til alle sammen, dere er kjempe flink!! |
Veldig mange flinke folk her inne! Gratulerer alle som har meldt seg ut! Flott at dere heier på oss som fortsatt er innafor. :klem:
|
Sitat:
|
Eeep!! Etter å ha stått stille i over et år, er jeg nede på 100 blank! :O
Herregud så deilig! Kan snart melde meg ut av klubben! |
Ligger på rundt 104,5 nå. Mistet over 9 kg på under 8 uker. Så satser på å kunne melde meg ut av klubben i løpet av januar. Håper hvertfall det :D
|
næææh - takke for meg her inne kanskje? :)
hadde som mål å ta av meg 30 kg - 20 til sommeren, nå er jeg på 19,5 i minus og har satt nytt mål - 20 kg til jul. Tenker jeg er ganske så fornøyd om jeg klarer 25kg til sommeren og klarer jeg å holde meg der, ja da sier jeg stopp! sååå, kanskje? samtidig er det godt her inne - så kanskje jeg blir litt til? om jeg får lov?? :):):) |
I'm out :D hihi... kansje jeg var ekkel nå, men gurimalla som jeg gleder meg.. har ikke vært så "liten" på 15 år. jeg er så glad at jeg danser rundt her :)
|
Hei, jeg vil bare stikke innom klubben for å si hade! (håper for alltid, hehe;) ) I dag veide jeg 99,8 kg på vekten. Jeg har ikke vært under 100 kg på 7 år!! Så dette føles helt herlig! Lykke til videre alle store og små ;) :klem:
|
Sitat:
|
98 blank her i dag morges! Har ikke vært så lavt siden jeg sluttet å røyke for 12-13 år siden! Herlig! 14 kg siden august, til å leve med det...
Edit: Ser jeg har lagt inn på feil forum, siden jeg "bare" skal ned 22 kg. Men det blir fort 30 når man først er i gang da... |
Sitat:
|
Tråden ligger under underforum "Mer enn 30 kilo overvekt ". Og siden jeg planlegger å være nede på en BMI på 24,9 etter 22kg så er jeg strengt tatt litt på feil sted. Men jeg må innrømme at jeg er like fornøyd med å ha kommet under 100 kg likevel...
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Og mann.;)
|
Det også ja...