Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Mer enn 30 kg overvekt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=127)
-   -   Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41862)

Marella77 28-12-11 14:11

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av index (Innlegg 1272732)
190cm. Er det veldig høyt?

hehe, det var det jeg tippet... Da er ikke 100 kg så mye da... Værre for meg som er 178... God jul videre btw! :)

Marella77 28-12-11 14:11

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av nellie (Innlegg 1272737)
Og mann.;)

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av index (Innlegg 1272755)
Det også ja...

Veldig høy om du hadde vært en dame, men perfekt høy om du er en mann ;)

index 28-12-11 14:18

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Marella77 (Innlegg 1272757)
men perfekt høy om du er en mann ;)

Godt å høre!:D

Som en kamerat av meg fikk beskjed om hos legen: Alt er helt i orden, eneste feil er at du burde vært en halvmeter høyere....

Marella77 28-12-11 14:27

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av index (Innlegg 1272761)
Godt å høre!:D

Som en kamerat av meg fikk beskjed om hos legen: Alt er helt i orden, eneste feil er at du burde vært en halvmeter høyere....

lol :D

Leger kan være brutale!

sisl 14-01-12 13:32

Heisann.
Er av de som absolutt trenger komme meg under 100. Vekten er på 104, onsker meg ned 30kg i alle fall. drømmen det. Men i alle dager, hvordan skal man bare komme i gang........ Har det som trengs av oppskrifter og planer, men mangler bare sparket bak.... Noen som kan gi meg det?? Da hadde jeg vært super glad om jeg klarte i alle fall noen av dem før sommeren...
Ønsker meg selv og andre lykke til :)

Dietta 14-01-12 13:38

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av sisl (Innlegg 1282897)
Heisann.
Er av de som absolutt trenger komme meg under 100. Vekten er på 104, onsker meg ned 30kg i alle fall. drømmen det. Men i alle dager, hvordan skal man bare komme i gang........ Har det som trengs av oppskrifter og planer, men mangler bare sparket bak.... Noen som kan gi meg det?? Da hadde jeg vært super glad om jeg klarte i alle fall noen av dem før sommeren...
Ønsker meg selv og andre lykke til :)

Spark, spark, spark, spark (au, au) :p Lykke til med oppstart.

mrs kishty 14-01-12 13:51

stort spark sisl Bare gled deg til du går på butikken og alle du møter sier Oh My God.... eller WOW, eller som eks svigermor sa til ungene, "hvor er mamma henne da?" da jeg sto rett ved siden av henne :D

Marella77 14-01-12 19:05

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av mrs kishty (Innlegg 1282916)
stort spark sisl Bare gled deg til du går på butikken og alle du møter sier Oh My God.... eller WOW, eller som eks svigermor sa til ungene, "hvor er mamma henne da?" da jeg sto rett ved siden av henne :D

Hehe ;) ja, enig med deg!! Jeg har nå gått ned 18 kg, og får allerede høre at jeg ser ut som en strek eller en flis ;) og at jeg har blitt tynn! Herlige ord, selv om jeg vet de overdriver, har fortsatt mye å ta av!

Her kommer et STOOOOOORT spark i rævva fra meg også ;)

Ellep 14-01-12 21:15

Nærmer meg sakte og sikkert.
Begynte på 134 og er nå 109,5 etter 24 uker.

langaard 14-01-12 21:20

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Ellep (Innlegg 1283143)
Nærmer meg sakte og sikkert.
Begynte på 134 og er nå 109,5 etter 24 uker.

Hei, jeg hører ikke hjemme i denne tråden, men jeg sniker meg litt rundt :) Må graulere deg med flott nedgang!!:liste:lister meg stille ut:p

siljesfremgang 19-01-12 21:38

Er ennå en lang vei til jeg kan melde meg ut, men jobber meg mot det..:D

Marella77 20-01-12 10:16

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av langaard (Innlegg 1283145)
Hei, jeg hører ikke hjemme i denne tråden, men jeg sniker meg litt rundt :) Må graulere deg med flott nedgang!!:liste:lister meg stille ut:p

hehe... Artig å snike litt ;)

Jeg hører heller ikke til her lengre :D , så jeg får :liste: meg ut jeg også, men vil bare si til dere andre: Stå på!! Det går bare en vei, og det er nedover! Og i denne sammenhengen er det en positiv ting ;)

Antoinette6 20-01-12 10:20

Ja, stå på alle sammen. Jeg har vært her. Lenge. det var hyggelig, forsåvidt, - men gud så deilig i nitti-klubben også. Kaaaanskje jeg kan melde meg ut derfra også. Snart. Kanskje. Muligens. Til påske.

Time will show.

Vi venter på dere med champagne og jordbær på utsiden.

Kom, kom ! :syklubb:

Malice 21-01-12 17:03

Har som mål å avslutte medlemskapet i denne klubben i løpet av dette året...skal bli godt å downsize littegran :)

Marella77 21-01-12 17:09

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Malice (Innlegg 1287580)
Har som mål å avslutte medlemskapet i denne klubben i løpet av dette året...skal bli godt å downsize littegran :)

Høres ut som en god plan ;)

Ellep 21-02-12 21:13

Hei alle
Løfter denne fram igjen.
Selv om det nesten har stoppet opp, kan jeg se 99 i det fjerne,
Kun 9 kilo igjen

vaskeklut 29-02-12 13:05

Hallo! Jeg skal også melde meg ut av denne klubben, meeeeeeeen. Jeg blir altforaltforaltfor opptatt av tallene på vekta. Så nå har jeg bestemt meg for å bruke klesplagg og målebånd i stedet. Kan jeg få være med her likevel? *se på med store våte øyne* Vær så snill?

Jeg har tidligere gått ned 30 kg med lavkarbo (oooog sykdom... så vet ikke hva som satte i gang hva), men det meste er tilbake nå.... Forskjellen jeg gjør fra sist er at jeg forsøker å begrense karboinntaket mest mulig, men jeg orker ikke anstrenge meg for å spise ketogent, da jeg har fått et veldig dårlig forhold til ketogen kost. I tillegg er jeg begynt å trene!! :heia: Det gjrode jeg så absolutt ikke sist gang.

timich 04-03-12 09:06

Målet er i sikte:D Jeg har ikke veid meg siden forrige lørdag, og da veide jeg 101,5 - så det er mulig jeg er enda nærmere målet nå. Startet på 112 før jul. Målet mitt var å se 99-tallet til påske, og det ser det da ut til at jeg skal klare med god margin:heia:

timich 04-03-12 09:09

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut (Innlegg 1308568)
Hallo! Jeg skal også melde meg ut av denne klubben, meeeeeeeen. Jeg blir altforaltforaltfor opptatt av tallene på vekta. Så nå har jeg bestemt meg for å bruke klesplagg og målebånd i stedet. Kan jeg få være med her likevel? *se på med store våte øyne* Vær så snill?

Selvsagt:heia: Klesplagg og målebånd er jo egentlig mye bedre parametre enn vekta, iallfall sier kombinasjonen av disse mye mer enn bare vekt alene. Selv veier jeg meg ikke så ofte, jeg syns det er kjekkere å se at jeg passer gamle bukser igjen enn å se på vekta. Lykke til!:)

vaskeklut 06-03-12 16:51

Tusen takk! Jeg hra vært D***FLINK med treninga hittil! Fire ganger i forrige uke og en gang denne! :D Jeg måtte snikmåle, selv om "offisiell måling" ikke er før i neste uke en gang. To cm inn!! Nå kan jo dette gå både ut og inn til den "offisielle målinga", men motiverende likevel! Nå tror jeg at jeg må få gubben til å gjemme det målebåndet så jeg ikke snikmåler flere ganger :o

Miominmarte00 19-03-12 20:20

Så utrolig flinke dere alle er! Lykke til :D

timich 21-03-12 14:07

Wiiiiiiiii...!! Tickeren min er herved oppdatert og jeg er på den tosifrede siden!!:D

silje21 21-03-12 15:57

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av timich (Innlegg 1318954)
Wiiiiiiiii...!! Tickeren min er herved oppdatert og jeg er på den tosifrede siden!!:D

Gratulerer så masse!! Godt jobba :)

Antoinette6 21-03-12 16:12

*åpner champagne for timich og husker følelsen*

:heia: :heia: :heia:

Brokkoli 22-03-12 14:53

Dere er kjempeflinke, folkens! :-D

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:35.