Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Lavkarbo generelt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45728)

Cyan 03-09-11 21:54

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Ikke vet jeg, det er vel bare at folk har ulik smak. Jeg syntes den smakte høgg, men ikke verre enn at jeg kunne tatt det bart (Flaska mi var gått ut på dato, og jeg visste ikke om den smakte høgg p.g.a. det eller fordi det bare gjør det så jeg turte ikke å ta det :p). Mannen min fikk smake og han kastet nesten opp. Det kan hende at jeg har sinkmangel da, det har jeg ikke fått sjekket enda. Men folk har jo ulik toleransemengde og ulik smak uansett. Det blir som med chili. Noen takler store mengder, mens andre dukker i kaldtvannet bare de kjenner lukta ;)

Photobscura 03-09-11 22:01

Jeg oppdaga at det var en liten klunk igjen av Udo's-flaska mi. Hadde bare glemt det av da det ble tomt for kokosolje, og bare tok en liten slurk. Urk, altså. Den hadde nok blitt harsk. Jeg er veeeeeldig vár på harsk og muggen smak. Om noe bare har en antydning av muggsmak så kaster jeg det. Men så har jeg blitt matforgifta mer enn gjennomsnittet også, tror jeg.
Klart man får dårligere smaksløker av å røyke, men det er nok forskjellig grad av hvor stor skade man tar, og så har det vel litt å si hva en har i utgangspunktet også.

Yrla 03-09-11 22:02

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Cyan (Innlegg 1199123)
Ikke vet jeg, det er vel bare at folk har ulik smak. Jeg syntes den smakte høgg, men ikke verre enn at jeg kunne tatt det bart (Flaska mi var gått ut på dato,

Om korken ble åpnet for første gang for lenge siden også er det ikke rart den ikke smaker godt. Den skal inntaes over en kort tidsperiode for å smake bra.

Cyan 03-09-11 22:07

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Yrla (Innlegg 1199130)
Om korken ble åpnet for første gang for lenge siden også er det ikke rart den ikke smaker godt. Den skal inntaes over en kort tidsperiode for å smake bra.

Neida, den var uåpnet og hadde stått i kjøleskapet hele tiden. Jeg hadde helt glemt at jeg hadde kjøpt den, og da jeg plutselig oppdaget den hadde den gått ut på dato for 3 måneder siden. Derfor smakte jeg på den for å kjenne etter om den var harsk. Sånn harskhet smaker jo nesten som dårlige nøtter, men linfrøsmaken som var så fremtredende i Udo'sen smaker jo også litt som dårlige nøtter. Så for sikkerhets skyld kvittet jeg meg med den, siden jeg aldri hadde smakt Udo's før og ikke visste om den skulle smake så stramt :rolleyes:

Yrla 04-09-11 01:52

Huffda, ja, da er du ihvertfall på den sikre siden. Skal du kjøpe ny? Jeg fikk min flaske til postkontoret som jeg kan hente mandag, gleder meg til den gode smaken:)

Cyan 04-09-11 06:52

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Yrla (Innlegg 1199224)
Huffda, ja, da er du ihvertfall på den sikre siden. Skal du kjøpe ny? Jeg fikk min flaske til postkontoret som jeg kan hente mandag, gleder meg til den gode smaken:)

Nei, foreløpig ser det ut som om bare cocosa og tran gjør nytten for min del så da sparer jeg de pengene :)

MissPivotal 04-09-11 09:21

Jeg merker det på vekta :) Jeg gikk ned jevnt og trutt i starten, men så kom tre uker der vekta varierte på pluss minus 129. Nå er jeg nede i 127 :D *juble*

Megvel 04-09-11 20:57

Merkelig fenomen her. Jeg har "problemer" med leveringstiden til iherb så jeg gikk akkurat tom for cocosaen i den udosen endelig dukket opp. Jeg gikk da altså fra cocosa til udos. Cocsaen har ikke dukket opp enda. Har vært plaget med kvalme nå, selv med mindre startmengder, men har også fått tidenes drageånde. Og det er ikke vanlig ketoseånde. Har andre opplevd dette? :eek:

(Har forøvrig lært og har allerede bestilt en udos med en gang.)

Sanney 04-09-11 21:03

jeg tyvstarted med udos idag. en teskje i smoothien. kunne sikkert hatt mer, smakte ikke noe i den blandingen :) så får vi se hvordan det går, forhåpentligvis har ikke tollen snappet den andre pakka

Cassiopeia 06-09-11 13:46

Offisiell veiing og måling i dag:
Ned 2,4 kg fra det evinnelige platået jeg har holdt til på sia påske omtrent.
Rygg: -1 cm
Midje: - 3 cm
Hofter: - 3 cm

:heia:

Jeg ligger på 20 ml Udos hver morgen nå. Har tatt ei pause fra kokosoljen, for den byr meg direkte imot nå om dagen. Ser ingen grunn til å trappe opp med så fin nedgang, så jeg holder meg på 20 ml ei stund.

Photobscura 06-09-11 14:04

Åååaaaargh! Fortsatt ikke noe olje i posten ...! :(

Catwoman 06-09-11 14:05

Liker ikke postmannen min lenger i det hele tatt jeg!! :mad:

amritam 06-09-11 14:15

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Cassiopeia (Innlegg 1200870)
Offisiell veiing og måling i dag:
Ned 2,4 kg fra det evinnelige platået jeg har holdt til på sia påske omtrent.
Rygg: -1 cm
Midje: - 3 cm
Hofter: - 3 cm

:heia:

Jeg ligger på 20 ml Udos hver morgen nå. Har tatt ei pause fra kokosoljen, for den byr meg direkte imot nå om dagen. Ser ingen grunn til å trappe opp med så fin nedgang, så jeg holder meg på 20 ml ei stund.

Så flott! gratulerer! :heia:

Vi utfyller hverandre - du tar udos og jeg tar kokosolje ;) Jaja, jeg tar forsåvidt ALA i kapselform. Litt tidlig for meg å konkludere med noe ennå.

Bee 06-09-11 14:15

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Photobscura (Innlegg 1200896)
Åååaaaargh! Fortsatt ikke noe olje i posten ...! :(

Ikke her heller. :(

nellie 06-09-11 14:19

Hvor lenge har dere venta? Lurer for føler det er greit å forberede seg psykisk på at iherb pakkene ikke kommer innen rimelig tid om dagen:p

Bee 06-09-11 14:22

Varene mine ble sendt 25. august. Det er kanskje ikke sååå lenge og vente??

nellie 06-09-11 14:34

Synes egentlig ikke det, men skjønner man blir utålmodig:) Jeg bestilte 26. og 28. så får vente i spenning.

Rin 06-09-11 14:58

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av 157cm (Innlegg 1198826)
Pakka ble sendt den 21.aug

...og den pakka fikk jeg pakkelapp for i går, 5.september. :cool: Sånn muligens veiledende for dere som venter nå...

nellie 06-09-11 15:02

Lurer på om posten er i Østfold er litt raskere enn borte hos dere jeg?:p Lapp på begge pakkene i posten i dag.

ThereseA 06-09-11 15:04

Pakka mi blei sendt den 27 juli og jeg har fortsatt ikke noe lapp i posten

nellie 06-09-11 15:05

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av ThereseA (Innlegg 1200946)
Pakka mi blei sendt den 27 juli og jeg har fortsatt ikke noe lapp i posten

Over en måned siden?

ThereseA 06-09-11 15:06

Yepp... Er greit at det tar lengre tid med airmail, men fytti da

nellie 06-09-11 15:08

Da er den nok på villspor:)

ThereseA 06-09-11 15:10

så visst feil... Var 27/8.. oopps... Bestiller så mye at jeg glemmer.. hehe

Photobscura 06-09-11 15:36

24. august, så det er tretten dager siden. Har aldri opplevd at det har tatt lenger enn elleve dager, noen ganger bare åtte, så det rykker litt i utålmodighetsmuskelen, ja. Kanskje den er tatt av orkanen? :p

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:30.