Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Trening (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=25)
-   -   30 minutter spasertur daglig - fram til jul (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=56480)

Anne 02-11-15 19:09

Sv: 30 minutter spasertur daglig - fram til jul
 
Det ble 30-40 min springmarsj mellom håndballhaller i går. Helt greit.
I dag ble det 50 min svømming 1000 m.fornøyd. Dilig😄

Carisma 02-11-15 20:25

Sv: 30 minutter spasertur daglig - fram til jul
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Miranda13 (Innlegg 1516133)
Hva skal alle disse menneskene ut å lage trafikk for? Samtidig? Er det kun for å plage folk?:mad:

Mener du dette spørsmålet seriøst? Tror du folk kjører i rushen for moro skyld eller bare for å plage deg??!

Miranda13 03-11-15 07:50

Sv: 30 minutter spasertur daglig - fram til jul
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 1516153)
Mener du dette spørsmålet seriøst? Tror du folk kjører i rushen for moro skyld eller bare for å plage deg??!

Det var en spøk, Carisma, en spøk.

TrillTrall 03-11-15 08:05

Sv: 30 minutter spasertur daglig - fram til jul
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Miranda13 (Innlegg 1516162)
Det var en spøk, Carisma, en spøk.

Antok det, men litt dårlig valg av smiley kanskje...?

Miranda13 03-11-15 08:23

Sv: 30 minutter spasertur daglig - fram til jul
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall (Innlegg 1516165)
Antok det, men litt dårlig valg av smiley kanskje...?

Jeg syns den var helt perfekt. Jeg er overraska over at det er mulig å tru at min spøk ikke var en spøk. Heretter skal jeg kun si morsomme ting som er søte og fylle på med glade smil. Korreksjon oppfatta.

TrillTrall 03-11-15 08:28

Sv: 30 minutter spasertur daglig - fram til jul
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Miranda13 (Innlegg 1516167)
Jeg syns den var helt perfekt. Jeg er overraska over at det er mulig å tru at min spøk ikke var en spøk. Heretter skal jeg kun si morsomme ting som er søte og fylle på med glade smil. Korreksjon oppfatta.

Når man er ironisk eller fleiper bruker man gjerne en passende smiley. En sinna-smiley får ikke frem at du er ironisk. Selv om de fleste nok skjønte det allikevel. Husk at vi ikke ser ditt ansikt eller hører ditt stemmeleie, slikt kan lett misforstås.

nellie 03-11-15 09:11

Sv: 30 minutter spasertur daglig - fram til jul
 
Var ikke så veldig vanskelig å forstå at det ikke var seriøst ment.

Og hadde det vært seriøst så er det da ingenting å ta personlig eller å bli provosert over.

Ikke noe å kverne videre på.:)

Carisma 03-11-15 10:39

Sv: 30 minutter spasertur daglig - fram til jul
 
Det er kanskje lettere å se ironien om man ikke befinner seg i en rushkø daglig, og i tillegg må forholde seg til at det bare kommer til å bli verre fremover når oslo skal bli bilfri.

Butterfly83 03-11-15 13:16

Sv: 30 minutter spasertur daglig - fram til jul
 
Jeg må si jeg stussa litt over det utsagnet jeg og. Ikke en passende smiley for å være ironisk i grunn. Jeg kjører ikke selv i rushen så ble ikke akkurat irritert, men syns det var en merkelig kommentar.

Miranda13 03-11-15 18:07

Sv: 30 minutter spasertur daglig - fram til jul
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall (Innlegg 1516168)
Når man er ironisk eller fleiper bruker man gjerne en passende smiley. En sinna-smiley får ikke frem at du er ironisk. Selv om de fleste nok skjønte det allikevel. Husk at vi ikke ser ditt ansikt eller hører ditt stemmeleie, slikt kan lett misforstås.

Jeg var sinna, så en sinna-smiley mener jeg var på sin plass. Jeg bruker smiley som et forsøk på å uttrykke følelser. Ikke at jeg alltid finner noe som passer, men denne gangen var jeg altså ikke i tvil.

Det er min humor som er vanskelig - og det lever jeg godt med. Jeg skal gjøre et iherdig forsøk på å ikke spre den her inne heretter.

Miranda13 03-11-15 18:08

Sv: 30 minutter spasertur daglig - fram til jul
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av nellie (Innlegg 1516169)
Var ikke så veldig vanskelig å forstå at det ikke var seriøst ment.

Og hadde det vært seriøst så er det da ingenting å ta personlig eller å bli provosert over.

Ikke noe å kverne videre på.:)

Takk :klem:

Miranda13 10-12-15 20:38

Sv: 30 minutter spasertur daglig - fram til jul
 
Jeg er tilbake i sporet. Har kjøpt meg aktivitetsarmbånd Garmin Vivofit, og det får meg faktisk opp av sofaen.

Den siste uka har jeg gått mer enn en halv time hver dag. Jammen trur jeg det vises på vekta óg :D

Flere med aktivitetsmåler her?

scnuppa80 20-01-16 16:32

Sv: 30 minutter spasertur daglig - fram til jul
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Miranda13 (Innlegg 1517286)
Flere med aktivitetsmåler her?

Gammel tråd ser jeg men jeg har aktivitetsmåler , Fitbit, kjøpte i fjor høst og for min del fungerer den knall :D Kjenner jeg står ekstra på for å nå dagens mål, også snakker appen sammen med myfitnesspal appen så det er veldig motiverende !


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:07.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no