Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   PCOS og karbohydratkontroll (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=80)
-   -   Passert 40 år og sliter med vekta ... (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=55818)

Lillemy71 29-07-14 08:24

Sv: Passert 40 år og sliter med vekta ...
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Fitforfight73 (Innlegg 1491873)
Enig. Deilig når buksen plutselig henger litt slakt :-):-) Det gir masse pågangsmot. Men når derimot mensen ligger å lurer om hjørnet...uff, da føler jeg meg så oppblåst å feit... Men sånn er det jo bare ;-)

Tror at de fleste kjenner seg oppblåst og feit da gitt, uavhengig om man har ekstra å drasse på eller ei :D I tillegg er varmen et mareritt for meg, jeg blir som en vannballong med Derrick-øyne og pølsefingre, akkurat som om jeg ikke har pølsefingre nok fra før liksom :rolleyes:

Fitforfight73 29-07-14 12:39

Sv: Passert 40 år og sliter med vekta ...
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71 (Innlegg 1491896)
Tror at de fleste kjenner seg oppblåst og feit da gitt, uavhengig om man har ekstra å drasse på eller ei :D I tillegg er varmen et mareritt for meg, jeg blir som en vannballong med Derrick-øyne og pølsefingre, akkurat som om jeg ikke har pølsefingre nok fra før liksom :rolleyes:

Haha, jeg ser det virkelig for meg!! Uff, og så Derrick øyne, da :-D :-D

Lillemy71 30-07-14 09:42

Sv: Passert 40 år og sliter med vekta ...
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Fitforfight73 (Innlegg 1491940)
Haha, jeg ser det virkelig for meg!! Uff, og så Derrick øyne, da :-D :-D

Ja eller Ikeaposer under øynene :D

Kanutten 30-07-14 10:47

Sv: Passert 40 år og sliter med vekta ...
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71 (Innlegg 1492049)
Ja eller Ikeaposer under øynene :D

Det var da veldig! :lol: Men jeg føler meg slik jeg også.... :o

Lillemy71 30-07-14 11:32

Sv: Passert 40 år og sliter med vekta ...
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten (Innlegg 1492064)
Det var da veldig! :lol: Men jeg føler meg slik jeg også.... :o

Ha ha ha :lol:, det føles iallfall sånn ja når man står der om morgenen med noen smale sprekker av noen øyne og digre bleike poser under øyene. Fingrene er så hovne at ringen ikke passer og beina tyter ut av alle sko og gjør vondt :D

Kanutten 30-07-14 11:57

Sv: Passert 40 år og sliter med vekta ...
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71 (Innlegg 1492075)
Ha ha ha :lol:, det føles iallfall sånn ja når man står der om morgenen med noen smale sprekker av noen øyne og digre bleike poser under øyene. Fingrene er så hovne at ringen ringer passer og beina tyter ut av alle sko og gjør vondt :D

Og jeg gumler vanndrivende som smådrops uten at det hjelper. Så Vår Herre har nok en plan med hvorfor damer tviholder på vannet like før og under mensen. :p Han glemte bare å legge ved forklaring...

Lillemy71 30-07-14 17:23

Sv: Passert 40 år og sliter med vekta ...
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten (Innlegg 1492077)
Og jeg gumler vanndrivende som smådrops uten at det hjelper. Så Vår Herre har nok en plan med hvorfor damer tviholder på vannet like før og under mensen. :p Han glemte bare å legge ved forklaring...

Ikke bare før mensen jeg er sånn, varmen gjør meg sånn og salt mat reagerer jeg noe helt van(n)vittig på :D Er litt slitsomt i lengden kan man trygt si. :rolleyes:

Carisma 30-07-14 21:19

Sv: Passert 40 år og sliter med vekta ...
 
Og hendene føles som svære klubber med fingrene rett ut om man er dum nok til å gå noen meter med armene rett ned!... :eek:

Lillemy71 31-07-14 07:36

Sv: Passert 40 år og sliter med vekta ...
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 1492121)
Og hendene føles som svære klubber med fingrene rett ut om man er dum nok til å gå noen meter med armene rett ned!... :eek:

:ja: :eek:

Kanutten 03-08-14 16:39

Sv: Passert 40 år og sliter med vekta ...
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71 (Innlegg 1492104)
Ikke bare før mensen jeg er sånn, varmen gjør meg sånn og salt mat reagerer jeg noe helt van(n)vittig på :D Er litt slitsomt i lengden kan man trygt si. :rolleyes:

Der var jeg ferdig med mensen, to-tre vannkilo og ca 3 meter ned i ymse målinger. :p Har nesten fått pianofingre! Bare lengden det skorter på....

Lillemy71 04-08-14 07:48

Sv: Passert 40 år og sliter med vekta ...
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten (Innlegg 1492425)
ca 3 meter ned i ymse målinger. :p Har nesten fått pianofingre! Bare lengden det skorter på....

Er ikke rart det skorter på lengden når du har gått ned nesten 3 METER i ymse målinger :w00t::lol::_oy:

Kanutten 04-08-14 10:24

Sv: Passert 40 år og sliter med vekta ...
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71 (Innlegg 1492475)
Er ikke rart det skorter på lengden når du har gått ned nesten 3 METER i ymse målinger :w00t::lol::_oy:

Det føles i allefall slik!! :lol:


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:52.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no