Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Hva har du lyst på akkurat nå? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=52443)

Lava 14-06-12 12:42

Sv: Hva har du lyst på akkurat nå?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Fancy (Innlegg 1358498)
Akkurat nå, ønsker jeg at jeg ikke har kjøretime klokken 10. Haaaaater å kjøre bil!

Hvorfor tar du sertifikat hvis du hater å kjøre bil? ;)

Runegutt 14-06-12 12:53

Sv: Hva har du lyst på akkurat nå?
 
Å bli ferdig med krykkene, så jeg kan få trent litt ordentlig. Er så spent på om det opererte kneet blir så bra som det føles.
Har lyst til å løpe, men det er sannsynligvis ikke smart på lange tider.

snowflakes 14-06-12 13:39

Sv: Hva har du lyst på akkurat nå?
 
akkuratt nå kunne jeg tenkt meg tofefe(?) smach og noen GODE kaffe drops jeg kjøpte i går... du verden hvor kommer dette søtsuget fra?? tyder bare på en ting, jeg har skeiet for mye ut i det siste=)

Fancy 14-06-12 13:59

Sv: Hva har du lyst på akkurat nå?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lava (Innlegg 1358564)
Hvorfor tar du sertifikat hvis du hater å kjøre bil? ;)

Fordi alle andre gnåler om at jeg må ta det.

TrillTrall 14-06-12 14:12

Sv: Hva har du lyst på akkurat nå?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Fancy (Innlegg 1358590)
Fordi alle andre gnåler om at jeg må ta det.

De er nok leie av å kjøre rundt på deg. ;) Jeg var selv livredd for å kjøre altså, tok lappen i 93, kjørte bittelitt de første par årene, men la så inn årene totalt. I 2005 dukket Lille Gubben opp og i 2007 kjøpte han en gammel bil til meg og overtalte meg til å prøve å kjøre litt. Og jeg ble helt solgt!

Nå har jeg fått nybil og eeeelsker å kjøre! :love: Bare kast deg ut i det og kjør masse så skal du se at du vil like det etterhvert du også! :)

psychgeek 14-06-12 16:23

Sv: Hva har du lyst på akkurat nå?
 
Ønsker meg slutt på psmf-kuren min. Rett fra høykarbo feriekos til psmf har fått kroppen min til å miste de to feriekiloene, men har satt kroppen fullstendig strippet for energi, sett bort fra å opprettholde en konstant svak krampe. Men jeg er for sta og nysgjerrig på resultatene til å gi meg prematurt. Jo: og med et par dager før mensen slår det forutsigbare sjokolade/kakesuget inn. Doubble wammer! Og ekstra ille å jobbe i kvartalene rundt freia:-P /klagesang

smgj 14-06-12 17:26

Sv: Hva har du lyst på akkurat nå?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av psychgeek (Innlegg 1358632)
Ønsker meg slutt på psmf-kuren min. Rett fra høykarbo feriekos til psmf har fått kroppen min til å miste de to feriekiloene, men har satt kroppen fullstendig strippet for energi, sett bort fra å opprettholde en konstant svak krampe. Men jeg er for sta og nysgjerrig på resultatene til å gi meg prematurt. Jo: og med et par dager før mensen slår det forutsigbare sjokolade/kakesuget inn. Doubble wammer! Og ekstra ille å jobbe i kvartalene rundt freia:-P /klagesang

Tannpuss kan hjelpe mot søtsug?


Jeg har FREMDELES lyst på sol og varme og lurer på hvem det er som ikke effektuerer bestillingene mine.

Dietta 14-06-12 19:31

Sv: Hva har du lyst på akkurat nå?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av smgj (Innlegg 1358641)

Jeg har FREMDELES lyst på sol og varme og lurer på hvem det er som ikke effektuerer bestillingene mine.

langaard har gode forbindelser (skaffet meg bra vær til konfirmasjonen) - så kanskje du skal høre med henne ;)

Carisma 14-06-12 21:45

Sv: Hva har du lyst på akkurat nå?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Fancy (Innlegg 1358545)
Det eneste som manglet var at jeg ikke kræsjet, eller kjørte ned noen! Så nei.. den gikk slettes ikke bra..

Selvfølgelig går det dårlig når du stresser slik med det.
Sambo tok lappen i høst etter å ha brukt 15 år på å grue seg til det. I begynnelsen av øvelseskjøringa gikk det skikkelig dårlig, men nå kan jeg bare glemme å få kjøre lenger :rolleyes: og det passer meg ypperlig! Hr kjørt rundt på ha lenge nok!
Jeg satte ultimatum da vi skulle ha barn, at det var helt uaktuellt at bare en av oss hadde lappen. Enten det eller vi kunne aldri reise på ferie eller hytta e.l. Hva om noe skjedde med barnet eller meg og han ikke kunne kjøre?
I tillegg ser hanhvor isolerte bestemødrene mine har vært i mange år fordi de aldri tok lappen da de hadde mulighet (fordi de syns det var for skummelt. De hadde muligheten begge to. :rolleyes:)

Vel, poenget mitt var vil du virkelig være avhengig av andre hele livet bare fordi det er litt skummelt å begynne å kjøre? ALLE syns det er skummelt i starten.

mysil 14-06-12 21:58

Sv: Hva har du lyst på akkurat nå?
 
Huff, jeg har sjukt lyst på svart brus, er på dag 3 uten nå og jeg både lukter og kjenner cola smaken :p

ekenna 15-06-12 00:46

Sv: Hva har du lyst på akkurat nå?
 
At betennelsen i ankelen fordufter og at mannemannen mirakuløst kommer hjem fra jobb 3 dager før egentlig hjemreise! =D

senorita 15-06-12 10:07

Sv: Hva har du lyst på akkurat nå?
 
Sommer og sol, ikke 10 grader og regn.... :D

Carisma 15-06-12 11:22

Sv: Hva har du lyst på akkurat nå?
 
Hælj!!

Catwoman 15-06-12 14:34

Sv: Hva har du lyst på akkurat nå?
 
Förerkort, bil og jobb!

stinei 15-06-12 21:47

Sv: Hva har du lyst på akkurat nå?
 
Akkurat nå har jeg lyst på mer salmalaks med ingefær og chili som står på bordet foran meg, men jeg har allerede spist masse, så jeg prøver å begrense meg litt :-)

langaard 15-06-12 22:43

Sv: Hva har du lyst på akkurat nå?
 
Og våkne til sol i morra:)

Dietta 15-06-12 22:48

Sv: Hva har du lyst på akkurat nå?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av langaard (Innlegg 1359182)
Og våkne til sol i morra:)

Ha, ha. Den tror jeg faktisk du får oppfylt :D Ifølge yr, så får du helsol i morgen :heia::heia:

langaard 15-06-12 22:54

Sv: Hva har du lyst på akkurat nå?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Dietta (Innlegg 1359185)
Ha, ha. Den tror jeg faktisk du får oppfylt :D Ifølge yr, så får du helsol i morgen :heia::heia:

:heia::heia::heia::heia:

Imse 15-06-12 23:07

Sv: Hva har du lyst på akkurat nå?
 
Sommer og sol, jeg er så lei av å fryse. Sånn minus i pinsen, så har jeg frosset hver ENESTE dag siden midten av august i fjor. Kler på meg og fyrer, men det hjelper ikke nok, det trekker og er kaldt. En uke hvor det var 20 grader hver dag hadde vært herlig.

langaard 15-06-12 23:28

Sv: Hva har du lyst på akkurat nå?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Imse (Innlegg 1359194)
Sommer og sol, jeg er så lei av å fryse. Sånn minus i pinsen, så har jeg frosset hver ENESTE dag siden midten av august i fjor. Kler på meg og fyrer, men det hjelper ikke nok, det trekker og er kaldt. En uke hvor det var 20 grader hver dag hadde vært herlig.

Sender deg en varm :klem:iallefall :)

Zillah 16-06-12 11:27

Sv: Hva har du lyst på akkurat nå?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Fancy (Innlegg 1357840)
Om det er mat, ting, en person?

Eg vil ha kjærasten min oppe i senga mi i all sin prakt i adams drakt.

Dietta 16-06-12 11:30

Sv: Hva har du lyst på akkurat nå?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Zillah (Innlegg 1359268)
Eg vil ha kjærasten min oppe i senga mi i all sin prakt i adams drakt.

:lol::heia::heia:

Fancy 17-06-12 20:54

Sv: Hva har du lyst på akkurat nå?
 
Akkurat nå vil jeg ha mindre vondt i høyre kne! Mon tro om jeg gjør noen av shred øvelsene feil.. Hm. Får pugge i morgen!

På en annen side, har leggene mine blitt 1 gang større enn de var. Å det er bare muskler. Jeg ble helt :eek: når jeg så det i dag tidlig, mens jeg spylte leggene i kaldt vann. Etterpå var jeg helt :cool: og så brae :D

Kanutten 17-06-12 20:57

Sv: Hva har du lyst på akkurat nå?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Zillah (Innlegg 1359268)
Eg vil ha kjærasten min oppe i senga mi i all sin prakt i adams drakt.

:heia: :lol: Er det nå jeg skal si at konjakk og en sigar hadde smakt?! :lol:

*Røyskatt* 17-06-12 21:05

Sv: Hva har du lyst på akkurat nå?
 
Jeg skulle ønske meg daimkake, eller skikkelig tung og klissete sjokoladekake. Og jeg skulle ønske at jeg på mystisk vis kunne spise de uten at det påvirket kroppen min negativt.


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:44.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no