![]() |
Fedon sine bar'er inneholder rundt 15-20 karber pr stk og skal absolutt ikke brukes under Atkins Induksjon hvor max karboinntak de første 14 dagene er 20 karber. Når man kommer lengre ut i vedlikehold er det sikkert greitt.
Jeg er i prinsippet imot at kunstig søtede produkter skal erstatte skikkelig mat. En gang i mellom OK, men noe spiser det hver eneste dag og da blir det helt feil. Det aller beste er uansett masse grønnsaker, fisk, fugl, kjøtt, egg, nøtter og frukt. (se tidligere innlegg jeg skrev i denne tråden ang bruk/misbruk av lavkarbo produkter). Skulle gjerne visst hvilke produkter som kommer. Hvis det er de som produseres i England tor jeg nok vi blir litt skuffet..... det er ikke mye !! Vi får vente å se og håpe at det blit litt variasjon. Ikke bar bar'er og piller !!:o |
Sitat:
Men jeg kommer nok til å bruke endel av Advantage-barene om de kommer hit, for jeg har lite fantasi når det gjelder å ta med mat på jobb, + jeg har ikke tid til å sette meg ned å spise, så det blir til at jeg tar en bit av noe og fyker frem og tilbake og tar en bit til noen minutter etter. Da er det greit å ha en slik på lur, som mellommåltid feks. Jeg kommer nok til å ha en i veska, i tilfelle jeg blir sulten når jeg er ute og det ikke finnes noe lavkarbovennlig i nærheten. :) |
Enig med deg Iset, de er jo geniale å ha i veska. Når man er hjemme er det jo ikke noe problem å lage ordentlig mat, og lunsj ( et måltid) kan man jo ha med seg. Men det er ofte man trenger noe mer når man skal trene rett etter jobb og det er litt lenge til middag fx. Det må jo være berde å spise en bar enn å ikke spise noe liksom.
Men det er trist at de alltid skal være så søte. Hva er poenget med at de alltid må smake sjokalade og sånn? Kan de ikke heller ha noen med littmere "mat-smak" og uten all kunstig søtnings-ting. Er det noen som har andre forslag til noe man kan spise på "t-banen" under introduksjons fasen når frukt er utelukket? :rolleyes: |
Sitat:
|
Ta med deg en pakke kokt skinke (pålegg) i veska. Det holder seg en dag selv om det ikke ligger i kjøleskap - eller du kan kjøpe en på veien. Koster omtrent det samme som en Atkins-bar kommer til å koste tenker jeg.
|
Sitat:
Tror jeg skal se TV2 Hjelper Deg i dag også, jeg... :D |
Sitat:
Det viktigste og riktigste vi lavkarbo-tilhengere kan gjøre er å spise som vi gjør og ikke gjemme oss bort. La folk få se maten vår og blir nysgjerrigheten deres stor nok, så spør de nok... Stemmene våre blir for små og spinkle hvis vi skal prøve å overdøve alle "ernæringsviterne" som kjemper om spalteplass og tid i TV-ruta om dagen. Vi får heller ta en "stille-aksjon" som rett og slett går ut på å spise det vi skal når vi skal. Fedonisten |
Sitat:
|
Sitat:
|
Takk for skinke-tipset. Det er utrolig hvor vanskelig det kan være å komme på selv så enkle ting innimellom.
Har noen flere gode forslag er jeg veldig interessert:) |
Sitat:
Les dette omigjen da: http://forum.lavkarbo.no/diskusjon821.html http://forum.lavkarbo.no/diskusjon722.html |
Babybel ost??? Det har jeg ikke hørt om før. Har de det i vanlige matbutikker?
Guri så gøy dette er nå, testet Atkins en gang tidligere men da holdt jeg ikke ut særlig lenge men sammen med dere skal det gå som en lek ; ) Tusen takk |
Det er de små røde som ligger i et lite nett. Sett dem?Ja, tror de finnes overalt.
|
Åja de ja! Skal kjøpe på vei hjem gitt!
Takk igjen |
Sitat:
Men jeg er HELT enig med deg Nille; en bar er et mellommåltid. |
[quote=MHM]Så det er bedre som mellommåltid enn bare skinke synes jeg da. [/QUOTE]
MÅ bare si det - at jeg har aldri ment at det skulle være mellommåltid. Mer NØDLØSNING altså. :klem: |
Jeg hakker opp grønnsaker for å ha med på jobb sammen med ost, tunfisk eller skinke for den del. Det som egner seg best er faktisk hodekål for det smaker godt og utrolig fort gjort å dele opp med en stor kniv. :)
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:23. |