![]() |
Sv: Hva synes du om gamle bilder av deg selv?
WOW I HELSIKE!
Du må jo være en happy kvinne nå!!! Dette var saker, deilig å få av bodyen å få det synet kan jeg tenke meg!! |
Sitat:
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D |
magen din er blitt kjempe fin..håper jeg er like heldig :o
skal få kirurgen til å ta bilder av magen min før og etter med mitt kamera så får vi se om jeg ligger de ut her..:cool: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Det spørs hvor gamle. Har jo ikke alltid vært like stor som nå. Ok å se bilder som var tatt for ca 5 år siden. Da hadde jeg gått ned 16 kg. Men.... de kom dessverre tilbake.
Nå går det nedover igjen...3kg ned på 2 uker. Jippi. |
hater å se bilder av meg selv....makter det ikke...blir kvalm rett og slett prøvde å stille opp på bilder i ferien, men blir fysisk dårlig av det - får lyst å grine når jeg ser bilder av meg selv. Så derfor får nesten aldri folk lov å ta bilder av meg, men dessverre forstår ikke folk hvorfor og tror jeg bare er vanskelig og maser og maser....kanskje fordi de ikke ser det samme som jeg?
har noen bilder JEG syns jeg ser ok ut på, men da sysn alle andre som oftest at jeg ser radmager ut - var veldig tynn en periode nemlig...så det er vel noe i det at det er alt etter øyet som ser, men likevel syns jeg det er kjipt når folk ikke respekterer at jeg ikke vil bli tatt bilde av.... kanskje dette endres når jeg får mere den kroppen jeg vil ha....har veldig lyst å få tatt noen ORDENTLIGE bilder iaf når jeg er kommet dit jeg vil :) men enig med trådstarter - vil helst slippe å få kommentarer for hvor feit jeg HAr vært og istedet få kommentarer for at jeg ser bedre ut nå... |
må si at jeg sliter litt om dagen på kroppbildefronten....for all del er stolt over hva jeg har prestert for meg selv...men hodet henger liksom ikke helt med. Ser jo at jeg er blitt mindre og klærne er jo et godt vitnesbyrd på det, men samtidig ser jeg fremdeles bare den samme tykke meg - bare i mindre utgave fordi formene ikke har forandret seg noe spes...har fremdeles mage, små pupper til å dekke over mamgen ( det er vanskelig å endre på uten plastikk dessverre) og fleskete innside lår.....vet jeg er litt tullete, men ikke så lett når det er slik man føler liksom...håper det vil bedre seg ettehvert, men vet av erfaring at jeg kan bli så tynn jeg bare vil og likevel ha eplefasong og se ut som en tykk person....
har fått endel kommentarer på at jeg er jo så ung og har ikke godt av å være så stor derfor burde jeg kvitte meg med noen...og nå om dagen er jeg redd for at jeg fortsatt skal få sånne kommentarer selv om jeg når målet mitt og enda litt til liksom...og det er jo begrenser hvor mye jeg kan gå ned også da... huff vet det høres rart ut, men henger vel sammen med flere ting - har jo gått ned ganske mye for mitt vedkommende og ut fra utgangspunktet ( mistet over 10% kroppsvekt) på kort tid og huden henger derfor ikke helt med og jeg føler meg dvask og pløsete. I tillegg fikk jeg den kommentaren jeg kanskje hater mest på ferien - om jeg er gravid- og det går nok fremdeles mer innpå meg enn jeg liker å innrømme... men men men...det går seg vel til på et vis. men tror nok at det må litt fettsuging og bukplastikk ++ til for at jeg skal få det slik som jeg ønsker... |
glemte forresten å skrive noe ifht dette med kg kommer snikendes på uten at man ser det...tror det henger sammen med deg jeg sliter med om dagen nemlig...man er så vant til å se seg selv hver dag at man rett og slett ikke ser forandringer så godt fordi bl.a. kroppsfasongen sånn generelt forandre seg ikke så mye - det blir bare mer eller mindre av den.
+ litt fortrengning kanskje og ideer om eget utseende som kanskje ikke er helt riktig. har alltid sett på meg selv som "feit" ...mye pga av at omverdenen har fortalt meg det, men når de 10 kg fra 65 til 75 kom sigende på så så jeg det liksom ikke og syntes ikke jeg var SÅ feit som enkelt5e ville ha det til...men kanskje har de hatt rett? kanskje begynner jeg å bli "normal" nå...ikke slank men ikke feit heller liksom...jeg vet ikke...har iaf aldri sett på meg selv som kraftig overvektig selv om noen tydeligvis har ment det og det tror jeg ikke de har rett i heller...men ellers er jeg i villrede om dagen. vet ikke helt hva jeg skal synes om meg selv liksom...er jeg slank selv om jeg har litt mage enda eller er jeg "feit"?...vet ikke...redd for at jeg alltid vil bli sett på som en feit person og mest av alt av meg selv... ikke lett dette her. |
Føler du deg feit nå? hvor høy er du ? :(
|
stinasol: just one of those day...vet det er helt tåpelig, men ja.....litt vanskelig å forklare...er vel ikke riktig å si at jeg føler meg feit for ser jo at jeg er blitt mindre, men er liksom "meg" likevel...ser ut som gamle meg i mindre utgave viss du skjønner...er vel det at jeg fremdeles er utilpass i egen kropp og masse gammel frykt som dukker opp, men jevner seg vel ut når jeg får bygd litt muskler og slikt :) Også har det nok noe å si at dietten har gått litt skeis pga ferietur og sykdom i etterkant...
så vet at jeg bare er tullete akkurat nå ;) indre demoner som bøller. er 1.645 m - ikke så veldig høy ;) |
Nei,jeg skjønner deg godt(desverre) :( er jo klar over
at jeg ikke er feit eller overvektig lengre men alikevell klarer jeg ikke bli fornøyd..alle rundt meg er kjempe positive og jeg skjønner jo at dem mener det de sier også..men så kommer mine egne tanker og det er jo de som sitter dypest(liksom min egen hjerne jeg hører mest på) uansett så håper jeg vi begge kan bli fornøyd og "glad" i oss selv en gang.. :klem: |
DET håper jeg også stinasol! Vi får bare jobbe videre og støtte hverandre her inne på forumet :)
håper forresten du blir med på et bergenstreff snart ;) |
Sitat:
Nå har ikke jeg sett deg på noen år (ja, jeg kjenner deg, om avataren din er deg i 1.klasse), men jeg kan ikke si at jeg har tenkt over at du er "feit". Stor, ja, men du er også høy. Tror ikke noen kommer til å le av hvor feit du var, som du skriver. Tenk deg neste reunion fra barne-og ungdomsskolen; da skal vi gi dem bakoversveis over hvor slanke vi har blitt. ;) |
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:22. |