![]() |
Sv: Bare noen tips (før du gir opp?)...
Åh for en tankevekker... skrev du den til meg?? :p Jeg spiste nettopp en stk Atkins bar :eek: Og ja, jeg unner meg nok mye av vedlikeholdsgreia! Til og med pepsi max drikker jeg... unnskyldninga er for å holde hodepina i sjakk!
Jeg skal virkelig prøve å kjøre litt mer kjøtt!! Røkte svinekoteletter... duger det? Eller må det være nakkekoteletter? Kan man ha kryddersmør til? Har jo gått ned litt, men synes absolutt det kunne gått litt raskere. Påsken gjorde jo sitt, men kjenner nå etterpå også at det gjør godt for psyken å unne seg litt lavkarbo stæsj som ikke gir så dårlig samvittighet :) |
Sitat:
|
Sitat:
Kryddersmør skulle jeg mene er ok!? ...eh... hva mener du med "lavkarbo stæsj"?? Dersom sjokolade-barene går inn under denne kategorien, bør du ikke unne deg det i start-fasen... |
kryddersmør?? hmmm da er jeg litt reddet i så fall
|
Sitat:
Men det kommer jo an på krydderet, ikke sant...? |
Sitat:
|
Sitat:
men det er snakk om bare for en periode- så jeg skal klare det!! i morra skal jeg IKKE ha ost! |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Katta begynner å bli litt lei liksom..... Seriøst, hvis noen er interresert til sommeren kan jeg sikkert skaffe. Gjedde også, om noen skal lage kaker. |
Får som regel med fra hjemme, pappa har vakuumpakkemaskin. Men han legger ned mye til rakfisk som han selger over hele østerdalen, og i år var det dårlig med fisk, så ikke mye igjen til meg. Satser på en bedre sommer i år, femundsfisk is da bomb :D
Men ikke en dum idé, Carisma, ikke dum! |
bare en liten oppdatering :
er på min tredje dag- det er faktisk ikke store problemer nå lenger med å spise bare kjøtt... stekte f.eks kjøttdeig med masse smør... det dugde det faktisk :p eneste problemet mitt for tiden er at jeg blir for sulten igjen- men regner med det vil gå av seg selv :D leggkramper slapp jeg unna nå- men hodepinen fikkk jeg merke... men er faktisk i ketose ( sjekket to kvelder på rad) :p på mandag blir det veiing :p kommer tilbake og forteller hvordan det gikk :D |
Sitat:
er 1 dagen her og er spent på hvordan det går. |
Sitat:
lykke til så masse :D |
Jeg sto fast på et platå i fem laaange uker for ikke så lenge siden.
Spiste ikke søtstoff, ingen barer, ikke Pepsi-Max, ingen erstatningsprodukter, ikke no skumle ting av noe slag, ingen sprekker, rett og slett "Holyer than Thou"... ;) Dessuten veide og målte jeg ALL maten jeg spiste for å sjekke at jeg ikke fikk i meg for mange karber... Meeeeen: -ingenting hjalp! Kuttet så ut CHERRYTOMATER og da løsnet det! Spiste bare en 7-8 stk pr dag. DET var det jeg ikke tålte, liksom...?! Snåle greier, synes jeg da... :p |
har ikke gått en uke enda :D
men etter fire dager med denne dietten har jeg gått ned 1.1 kg :D høres lite ut, men for meg er det MYE!!! all ære til lokkebiff!!! |
Næ. Det er vanskelig å ta en total "Lokkebiff". Jeg har ikke kuttet ut ost, fløte og grønnsaker helt.
Men merker at jeg er mer avslappet til å spise det samme hver dag. Da jeg var på lavkarbo første gang, følte jeg at jeg "måtte" variere hver dag. Nå synes jeg det er ok å spise det samme flere dager på rad. Og jeg føler ikke jeg "MÅ" spise salat eller grønnsaker til middagen hver dag lenger. Jeg var veldig opptatt at jeg måtte komme opp i 20 kh hver dag. Jeg vet ikke helt hva jeg går på nå. Atkins eller Ketose? Skal ikke øke karber noe før jeg har gått ned minst 10 kilo. Og siden torsdag har jeg gått ned 2,7 kilo. :D Men jeg starter på lavkarbo, og da går en ned mye mer de første dagene. |
hei. Ditt innlegg kommer som reddende engel nå. I påsken ble d utskeielser og lite lavkarbo fordi vi har på hyytta til svigerinna. Nok om d! Jeg lurer litt på når begynner du med vedlikehold? er d når du har kommet til matchvekt? Jjeg håper jeg klarer d! Dette var et veldig fint innlegg. Er d bare kjøtt+fisk+egg+ fugel?
Står d hva du spiste i noen gamle dagbøker. Og du ser kjempe flott! Godt jobba!!!:D |
Sitat:
Og takk skal du ha!! Jeg har ikke hatt dagbok når jeg har holdt på, desverre... Dette fordi jeg fant dette forumet en god stund etter vekt-tapet. For meg ble det naturlig å begynne med vedlikehold da jeg kom til et punkt hvor jeg følte meg fornøyd med kroppen. Og det var, for meg, etter -24 kilo. Ja, jeg spiste bare kjøtt, fisk, egg og kylling under den 3mnd.-perioden. Kostholdet mitt per idag er mye det samme, men nå spiser jeg grønnsaker, salater, meieriprodukter o.l. i tillegg. Lykke til med ditt vekt-tap!! Vil du, så er det klart at du klarer!!! ;) Stor klem. |
Jeg skal prøve d. Brukte du noe kosttilskudd av noe slag? Er littredd for å miste noen viktige vitaminer ol
|
Jeg spiste kosttilskuddet som du får kjøpt på www.ketolyse.no
|
Rapport fra Dilly:
VRÆÆÆÆL :hylgrine: hulk... opp 1/2 kilo.. men.... det kunne vært verre :) Og Dilly tuster videre.. Skal nok snart finne meg en smalere sti, så bare vent :D Håper det har gått veldig bra med dere andre kjøttspisere siste uka. |
Sitat:
Hva har du spist?? Drukket?? Er mensen på gang?? |
Sitat:
Jeg skal ha en meny med 65 gram karbohydrater, 130 gram fett og 32,5 gram karbohydrater, takk! Vennligst dekk på bordet og servér! Helgen skal brukes til OE-studier. Tastes nok snart. Gudd løkk så lenge. |
Sitat:
TILFØYER: Sitèrer Atkins: Sitat:
Sitat:
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:32. |