![]() |
Sv: Nettans dagbok
Det er jo suuuuuper bra!!!!!!!!!!Gratulerer!!
|
Sitat:
|
Fikk masse snadder fra dialife i dag.... lenge siden jeg bestilte men det kom no om sider... jeg skal ikke spise noe nå når jeg er så godt i gang...men jeg har lyst :p.
Får legge det vekk til en anledning jeg kan "unne meg litt". men veldig vanskelig... har overbevist meg selvo om at det sikkert ikke er godt :D :D |
Lagt de dialife produktene på lofftet....
Jeg kjenner jeg har mye vann i kroppen i dag så jeg lot være hoppe på vekta .. orket ikke en unødvendig nedtur... Har spist lite denne uken så jeg håper jeg ikke har bremset av den grunn.. God HELG ALLE SAMMEN :D |
GOD HELG, flenke-pia:)
|
jeg er så gottesyk at jeg døør snart...faens dritt..:mad::mad::mad:
jeg får slik kikk av og til selv om jeg ikke rører noe søtningsstoff overhode for tiden :mad: |
Sitat:
litt/veldig dårlig i magen i dag.... falt for fristelsen i går... den ble for stor :(. holdt meg uten nå i 3 mnd... så jeg bare måtte.. magen bråker som den aldri har gjort før... |
God bedring :)
|
Sitat:
takk takk...:p |
Formen er blitt braaaaaaaaaaaaa :)
Akkurat stekt opp slanke kakene mine.. Har på følelsen at vekten har stått stille denne uken, Jeg har rett og slett ikke spist nokk :(. Forige uke jeg bare spiste og spiste raste vekta ned 2 kilo. Ja jeg får fyre riktig denne uka da :D |
Prøv å smak en liten bit brownies eller annan søt kake. Den kommer til å bli kvalmende søt, og du orker ikke mer. Har smakt kake 2 ganger, sist var det blåbærpai, og ble nesten uvel av det. Da er ikke gottesuget så stort lenger.:)
Sitat:
|
Hei:).
Medisterdeig er vel det samme som medisterfarse??? Det får vi tak i på østlandet hele tiden, til å med ofte på tilbud. Den skal nok helst ikke ligge i frysern mer enn tre måneder, er jeg redd:(. Men det er veldig godt med de "karbonadene "til Skaldeman, og lett å ty til om en ikke gidder lage annen middag:p Lykke til fremover:) |
Heia snille-pia:D
Går det bra med deg??tror jeg skal gå over til ketolyse....hva spiser du om dagene?? kooosa |
Sitat:
|
Sitat:
Lykke til du meed :) |
Sitat:
Joda det går bra med meg.. Hadde meg en liten sprekk men men.. kan vel gå slik etter 3 mnd streng diett? ja men nå er jeg i ketose igjenn og klar for ti nye kilo:D. Jeg lever for tiden som skaldeman så jeg spiser bare rent kjøtt, ikke no meieriprodukter. utenom meierismør da. det kan o bli kjedlig men..Funker greit. Jeg tar ketolysetabelettene da, det tror jeg er viktig. Går det bra med deg??:) Får ta meg en titt inn og se :) stooor kos:) |
heia på du!!
takk førr besøk i boka mi,alltid koslig:D har vært sløv det siste....men nå er det bare å peise på.skal være flink fremover ja,så vises det på vekta.det vet vi jo det gjør:) nå skal jeg legge meg...nattnatt nettan-lille:) |
I helga har jeg spist litt atkin barer:(
meed andre ord ikke vært så flink...:( Nei no må jeg stramme inn her skal jeg klare og bli kvitt 12 nye kilo til jul for no har det gått tregt her.... Drakk sprit i helgen også :D 1 år siden jeg har vært på fest :) så det var på tide...Artig var det også :D :D Tror nok jeg må gjøre det litt offtere...:D det er kansje ikke så bra for slankingen men vi får no se .... |
God morgen!
Fest er kanskje ikke godt for slankingen, men det er jaggu godt for kropp og sjel! :full: Så syns du skal nyte de festene som kommer på din vei jeg ;) |
Thi-hi...fest er morro!!!:DJeg var også på fest igår,kjempemorro ja!!men veeeldig slitsomt idag da.....
håper du har det bra:) klem |
Sitat:
|
Sitat:
Ja det er morro med en fest gitt :D Få litt oppmerksomhet er bra for skjel det :D Skal vis ut neste fredag :full:. Blir litt reduser dagen etter ....:p Må ta og se hva den het den rusbrusen ute karbo i for jeg finner ingen på butikken.Ikke alle det står no på heller:(. Håper du har det bra :) Klem |
Vært lite aktivt her de sisste ukene. Men jeg følger no planen forde:)
Spist mere salater og en desjh rømme på.. jeg kan variere lite på maten og da blir man matlei.. tacosalat er no en av favorittene. Gått ned en kilo denna uka og det er jeg no fornøyd med:). |
Hei hei vekten har fortsatt gått ned selv om jeg har spist litt ost og slikt. Kansje det beg og løsne nå:)
Dere må ha en fin uke alle sammen :) |
Sitat:
Så bra!!jeg er heller ikke så aktiv på sidene, men går nedover i vekt:)nå veier jeg mindre enn det jeg var da jeg ble gravid, så første delmål er nådd:Dmen for ikke forandra det på tickern min:o håper du har det kjempe-fint!!stå på nettan! klemm |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:29. |