Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Lavkarbo generelt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Rens (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=16050)

Lindabtn 26-11-07 19:36

Sv: Rens

Tror du hinter litt til meg her Eilan ;) men greia er at jeg vil ha litt konkurranse. Noe som jeg og en annen gjorde var å følge samme opplegg og se hvordan resultatet ble når vi var ferdige. Mitt resultat var minus 2 kilo på en uke :D

Men skal slutte å kjase mer om det vettu, vi spiser det vi føler for, dermed basta :D

Eilan 26-11-07 19:43

Men søtis, tenk om vi ikke går ned et gram da! Hehe, er vel her for å henge og støtte hverandre og kunne syte litt til hverandre og slikt. Meg om hodepinen min for eksempel. Syt. Syt. :klem:

Lindabtn 26-11-07 20:04

Hehe, har heldigvis ikke opplevd hodepine på ketolyse (utenom de to første ukene da) Det jeg kan syyyyte av er at akkurat nå har jeg JÆVLI lyst på en stor skje av nugattien som står i skapet. Det er noe av det beste jeg kan få på skiva, og i skjeen, og i munnen (legg merke til "noe av det" :p)

Sukker holder på å ta knekken på meg. Vil ha brødskive med pålegg, vil ha rømmegrøt med mye splenda, vil ha potetgullet som ligger på Sven sitt rockerom. Det er ikke noe jeg ikke vil ha.

Vi kan syyyte sammen.

(ps. Eilan, har du tenkt til å vise deg fram snart??)

Eilan 26-11-07 20:10

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lindabtn (Innlegg 369064)
(ps. Eilan, har du tenkt til å vise deg fram snart??)

Nei :D

Sukker er en svinepels. Flink som ikke gir etter!

Lindabtn 26-11-07 20:15

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Eilan (Innlegg 369067)
Nei :D

:ja:

Tidligere bruker 27-11-07 09:39

Er litt forvirra nå....når det gjelder renseuke mener jeg:)...er det meningen at de som er med på dette skal skrive litt om det i èn tråd eller??

Eilan 27-11-07 10:04

Vet ikke helt. Tenkte vi kunne henge her sammen, men så skle det litt ut. Funker jo fint å hoppe rundt i hverandres blogger også. Mange muligheter!

Tidligere bruker 27-11-07 11:47

ja det er mange muligheter...hadde vært greit med èn samlende tråd da..
Noen som har oversikt om hvem som er med?

Eilan 27-11-07 13:19

BiB, Bee, Nellie, Stephan, Nannah, Lindabtn og Eilan er på rens. Kanskje fler.

Lindabtn 27-11-07 18:08

Sei til middag i dag, nam, det var godt det. God og mett i massan nå.

Nå skal jeg fortsette å se Star Wars ll. Er blitt evig SW fan og ser filmene om og om igjen. Og så er det Cæsar tid :D

Eva 27-11-07 18:12

Jeg ble inspirert av denne tråd, så jeg er også litt på rens. Spiser dog to skiver Iset-brød (med redusert høyde), eller to Ziggy-lapper pr dag. Ellers bare kjøtt og grønnt.:p

Tuppen 27-11-07 18:25

er fortsatt med jeg :p
hodepinen har startet å snike seg til... men har holdt mej unna all søtstoffer heldigvis!!! tross all julebakingen

Lindabtn 27-11-07 18:40

Fy fader Tuppen, du er flink, holder på å dæve etter TO JÆVLA dager.... Sånn var det forrige gang også. Vært helt for jævlig. Det er sikkert bare fordi jeg vet jeg ikke kan spise "hva jeg vil". Kroppen bare nekter å samarbeide

Eilan 27-11-07 19:20

Tror du har abstinens jeg Linda. Det går over søtis. Bare spis nok.

Lindabtn 27-11-07 19:28

Sitat:

abstinens
JAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!
Pleier nesten adlri å ha det, *snufs*

Eilan 27-11-07 19:40

Tar ikke mange dagene :klem:

Tuppen 27-11-07 19:44

holder meg opptatt med å bake til jul ( ser på det som belønning senere) og holder meg opptatt med ting i stedet for å sette meg foran tv ( da har jeg som oftest lyst på noe :p )

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:34.