![]() |
Sv: Gåter
|
Den første ville jeg sagt Tromsø på, rent tidsisolert. Haha.
Nr to ville jeg omformulert til "hva gjør glassmesteren når han er tom for ruter?" Han tar for seg kløver i stedet for:p Nr fire er oppover. Noe som stiger vil ALLTID gå oppover! |
Skal jeg si svaret på gåtene mine, forresten? :)
Dere kommer til å hate meg:D |
Sitat:
har forresten aldri skjønt denne greia med "ordspill". Hva ER det egentlig? :o Jada, jeg ER på komplett bærtur.... :p |
NR 4
elektrisk tog har ikke røyk.... |
Sitat:
|
Fortell løsningen!!!....
|
Sitat:
Den første: Godt funnet på, men det var ikke riktig. kløver? Ha ha, den var god, men det var ikke riktig- Nr 4 har kanutten svart tiktig på.. |
Sitat:
Du skal ikke gå over bekken etter vann.... :D :lol: ordspill?? Nei kom igjen!! Si det Si det! |
Sitat:
2, vasker opp? 3...aaaner ikke |
Kanskje at gresset ikke er grønnere på den andre siden?;)
|
Sitat:
Nr. 2 hint: Hva ville andre ha gjort i en tilsvarende situasjon? |
Sitat:
|
2:blåser i det..;)?
|
Knust glass..?
|
Sitat:
Nå mangler bare svaret på denne: En er blå, to er røde og fire er grønne. Hva er de? Hint: Noe som vi er i kontakt med stadig vekk, spesielt i disse førjulstider.. |
Har det noe med spill å gjøre??
|
Sitat:
Ikke denne: En er blå, to er røde og fire er grønne. Hva er de? |
Første som slo meg, var 4 søndager i advent..har det noe med det å gjøre?...
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
*En hårløs og naken mann faller ned i en flaske (ja, for det skjer jo alltid :D). Flasken er for tung til å veltes, og for glatt til å klatres i. Hva gjør han for å komme opp?
-Svaret er: Han venter til livet henger i en tynn tråd, og så klatrer han opp tråden. Hahahaha! *Du skal krysse en elv, men elven har ingen broer, den er for stri til å svømme over. På din side er det ingen vegetasjon, men på den andre siden er det store flotte trær. Det eneste du har med deg er en pistol med én kule i. Hva gjør du for å komme over? -Svaret er: Han skyter på nærmeste tre på den andre siden av elva, bommer, og går over bommen. Hohohohoho:lol: |
Jeeeeeez................
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:33. |