![]() |
Sv: Den store vanntråden
Jeg har i alle fall blitt mye flinkere til å drikke vann! Det hjalp godt å lese om hvorfor man skal drikke nettopp vann og mengden vann, god motivasjon. ellers syns jeg det går greit å fyll en halvlitersflaske som er blitt min venn:)
Og så hjelper det å tenke på vannet som "vannet - det som skal ta bort fettet for deg" - en av dine beste venner!!!(litt sånn indianer-navn på vannet, altså...:D, sære, sære stine) Når jeg ser min venn vannflaska tenker jeg "vann, ja!" og så drikker jeg en sup. Da blir det automatisk mindre av annen drikke som Megvel var inne på. Tror jeg er oppe i 3 liter pr dag nå, hittil i dag 1 liter vann, 2 gl PM, skal drikke nå før sen lunsj og så til middag og kvelden foran tv-n. |
Er så langt på min tre og halvte liter!! Ikke verst. Jeg drikker dessuten rødvin i dag, for min spas fyller år, så da blir det sikkert mye mye vann i tillegg til det jeg har drukket. Fem liter er mitt største registrerte antall, og egentlig litt i overkant, men det går jo ned!
|
Til tross for vannforbud fra kl 12 drakk jeg i dag hmmmmmmmmm, må bare regne etter:
ca 2,5 liter vann ca 1 liter PMax (bare måtte, tygger!!! tabletter og må ha PM for å klare smaken...) Men da er det tross alt ca 3,5 liter til tross for midlertidig forbud (pga operasjon) |
Altfor dårlig i dag, litt over 2 liter. Har influensa, så alt har gått litt på halvtolv i dag. Sov til 1130, og på de timene pleier jeg jo å klemme nedpå flere liter vann allerede. Håper på stigende form og bedring til i morgen.
|
Tror ikke pepsi max, eller andre typer brus, kaffe, eller te for den saks skyld kan regnes med, ikke en gang farris. Jeg vet for lite om dette, men mener at det ikke tas opp i kroppen på den måten vann gjør.
Herre min hatt! Jeg drakk seks liter vann i går:eek:! Det er personlig rekord, men som sagt, hubbyen fylte år, det gikk med en del rødivn, og jeg prøver å drikk mest mulig vann til hvert vinglass, og vinglassene telte fem i går, ergo; veldig mye vann! Hoi! Tre liter er fortsatt optimalt, jeg har ingen planer om å tyte i meg det dobbelte som en daglig forteelse, selv om jeg i dag nok har mer behov for vann enn jeg pleier;) |
Ja seks liter har jeg IKKE drukket nei (gærning!:eek:)
Men tre ble det nok! |
Jeg får i meg (som regel) 2 til 3 liter på jobben (aircondition tørker meg ut) og sikkert 1 til 2 liter om kvelden nå som det er så varmt. Jeg pleier å dra med meg vannflaska overalt, til kollegaers og sambos gremmelse (dvs de gjør narr av meg, men det driter jeg glatt i :p)
|
har vært flink nå etter nyttår..
har flaske som tar 1 liter, drikker 3 l pr dag.. noen ganger blir det 4.. |
Har den store vanntråden allerede tørket inn?
Vel, jegprøver meg på gjenoppliving og rapporterer om 3,6 liter i dag |
Ikke mer en 1,2 liter i dag. Må skjerpe meg.
|
4,2 liter :D
|
Hvordan får dere i dere så mye vann. Bor dere på do eller??
|
Sitat:
Litt dogåing blir det :ja: |
Jeg syns det går ganske greit de dagene jeg er ute på jobb. Da har jeg milepæler; 0,5 liter til frokost, fyller opp min 0,7 flaske minst 3 ganger i løpet av arbeidsdagen (kl 8, 11 og 13), og drikker minst 0,5 l til middag. Utover dette får det bli som det blir. Men helger og hjemmedager er en utfordring!
|
Har dårlig tilgang på toaletter på jobben, må stoppe i skogkanten da i såfall. Kan oppstå pinlige situasjoner.
|
:lol: Det høres trasig ut :ja:
|
Blir vel 3-4 liter om dagen. Men det er p.g.a. vivitex. Tror ikke jeg hadde klart å drikke så mye uten. Med vivitex rensing av vannet går det av seg selv. Var oppe på nærmere 5 liter i begynnelsen.
|
Har litt trøbbel med å komme over 2 -2.5 liter om dagen - det virker som den naturlige grensa, siden jeg driver og super på vannflasker heeele dagen. :) Siste litern kommer kanskje når det blir litt varmere i været, eller så må jeg bli mer kreativ!
|
Uff, jeg drikker alt for lite vann. :rolleyes:
*løper og henter ei flaske* |
2,1 liter i dag, det kommer seg.
|
Det går veldig mye vann om dagen. Ligger jevnt på ca fire liter, men så er jeg helt klart i ketose igjen, og da kommer tørsten!!
|
overkant av 3L pr.dag her :)
|
Har vel drukket sånn ca 2,5 liter vann idag. I tillegg til det vannet jeg blandet ut proteinshaken min med. Og ca 3 kopper grønn-te med mint :)
|
Jeg har faktisk blitt mye flinkere til å drikke vann. Ligger rundt 3 liter til dagen og det er mer enn nok for meg iallefall :-)
For mye vann er jo heller ikke bra. Så jeg prøver å ligge midt i mellom, ikke for lite og ikke for mye, men sånn passe! |
Savner vann jeg... Skulle ønske jeg kunne drikke mer væske enn 0.8 liter pr dag... :( Jeg suger på isbiter når jeg er tørst!
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:31. |