![]() |
Sv: Vi snakker om matbokser - lure løsninger for lavkarbomat
Har også lyst på matbokser fra Laptop Lunches. De har nå fått en ny versjon (Bento 2.0) som er litt høyere enn de gamle, har lokk på flere innerbokser, og ekstrasettet med bokser har også en stor boks. Foreløpig er det bare barnemotiver på dem, men det skal visst komme flere av dem i løpet av august.
|
Woa! Da må jeg oppgradere Laptop'en min! :_online2l :stortsmil
|
Hurraaaa!
Jeg er fornøyd med laptop'en min, men nå begynner den å bli sliten! |
Men får dere bestille fra usa da?? Jeg har prøvd men fikk til svar at de ikke sender til NOrge, så jeg kjøpte her i Norge. Men her får man jo ikke kjøpt ekstra lokk og drikke flasker osv.
|
Jeg prøver å få tak i en på Ebay, venter på svar ang frakt nå :-D Så får vi se hva den kommer på og om de sender den hit.
|
Ellers så har de dem på www.lunchboxes.com til ca 332 kr ink frakt. De sender også til Norge :-)
|
Jeg fant Laptop Box på Ebay i går. Den nye, i rosa, til i underkant av 170 kr inkl frakt. Da er det kun boksen, med bokser inni. Jeg sykler overalt med sekk på ryggen, så veske og drikkeflaske trenger jeg ikke.
|
Sitat:
|
|
Det er ikke med den utvendige boksen, bare så du vet det - og de passer bare til den nye utgaven :)
|
Denne var også fin: http://cgi.ebay.com/LAPTOP-LUNCHES-B...d=p3911.c0.m14
Her er den jeg kjøpte, men i lime: http://cgi.ebay.com/LAPTOP-LUNCHES-B...d=p3911.c0.m14 Kjøpte kjøleelement også: http://cgi.ebay.com/LAPTOP-LUNCHES-A...d=p3911.c0.m14 |
Nei, det var det ikke. Jaja, ett fett, jeg skulle ha ekstra bokser likevel. Og disse er med lokk, så de kan jo brukes uten selve matboksen. Litt lettere å putte i sekken sånn egentlig.
Da må jeg på ny leting etter den nye varianten, men uten veske og flaske. Finner jo kun den med veske overalt. Kanskje jeg rett og slett bare dropper selve boksen. Jeg innbiller meg at den er litt bred og dermed lett kan ta en del plass i sekken. I alle fall i skolesekken til datteren min. |
Jeg har en sånn:
http://www.alveslottet.no/_files/pro...455p87547b.jpg fra Alveslottet, den er genial! Den har to små bokser med tette lokk, kjøleelement og et stort rom i bunnen (under de to små boksene og kjøleelementet). Lokket brukes som fat! Den var mye billigere enn Laptopene, koster 125 mener jeg å huske! Og kjøleelement er viktig for meg som bruker mye middagsrester i matpakken, jeg er litt nervøs for matsmitte. |
Sitat:
Laptop boksen kjøpte jeg til mannen min men den ble for liten til han og tupperwareboksen er datteren min sin. Men fit & fresh boksen fra Alveslottet er MIN ! Genial med salat på stranda feks. Ellers er jeg alltid på utkikk etter kule matbokser og simpelten elsker denne tråden her :D |
Nå sendte jeg en ny email til laptop lunches, og de sender til norge fra sin nettbutikk :D
www.laptoplunches.com Jeg skal ha både tilbehør til de to boksene jeg har, og Bento 2.0-boksen som Viclin har kjøpt - den er en cm eller så høyere... (så innerboksene går ikke om hverandre) Sitat:
|
Hvor mye ble det for boks og frakt derfra??
|
Sitat:
|
Jeg også, men har heldigvis ikke fått forbud ennå:D
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Og enda har jeg ikke bestillt matbokser til skolestart... for ikke å snakke om hvis jeg begynner å jobbe... aiai |
Jeg har akkurat fått ordrebekreftelse på min boks, ble sendt idag!!! Gjett hvem som gleder seg til å gå i postkassa fremover... reine julaften i august!!
|
Sitat:
http://alveslottet.no/_files/product..._TS7-2.5RO.jpg "Etasjematboks størrelse Sulten" - det må vel være flott!:D |
Jøss, den var da ille fancy :D Hvor mye måtte du ut med??
|
Jeg har fått mine laptopbokser, men jeg sliter med å få på lokket på en aller minste. Noen som har noen tips? Klemmer jeg den ned i den ene enden, spretter den opp i andre enden. Klemmer jeg ned hele lokket på en gang, spretter den bare opp på en side da også.
Jeg har en blanding av rømme og Th.Island oppi der, og vil helst ikke ha det sølt utover hele sekken min. De andre lokkene har forøvrig samme tendens, men de sitter enn så lenge på plass. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:08. |