![]() |
Sv: Marsipan
Mye bra her - takk, Helene, for tilbud! Og takk til Iset for god info! Nå har det akkurat åpnet (det vil si, de er visst ikke egentlig åpnet offisielt)en helsekost/kafe/behandlingsgreie her på senteret i bygget nedenfor meg, så der regner jeg med at man kan påvirke vareutvalget litt. Var innom i dag og kjøpte 87% økologisk sjokolade. Blir spennende.
Med sjokoladen skal jeg lage chocolate chip cookies. Skal si fra om resultatet. (Og så skal jeg nok spise litt av sjokoladen også...:D) Skålding av mandler gjør jeg sånn: Fosskokende vann, har i mandlene, venter til vannet NESTEN koker igjen, setter til side, prøver etter fem minutter om mandelen lett sklir ut av skallet. Hvis ikke, får det stå et par minutter til. Det skal være nok varme i det likevel. Og ja, og så legger jeg en tjukkas i andre enden av kjøkkenet så Nøtta har noe å lande mykt på...:D |
Sitat:
|
1 Vedlegg
Jula nærmer seg, så jeg dytter litt på denne jeg.
Og legger til denne: http://forum.lavkarbo.no/showthread....light=marsipan (Bildet ble kanskje litt dårlig) |
Til de i bergens området så selger de cavalier sin sukkerfrie marsipan på life på sartor,har ikke sett den andre steder forløbig...
|
Hvor er sartor da?(østlending i Bergen vettu)....
De burde vel ha lavkarbo marsipan i London?Noen som vet? |
Sitat:
London har i allefall lavkarbogodis... se på asda eller tesco |
Jupp, det er notert:)
|
Sitat:
|
Du får det nok på kinsarvik på åsane senter og.. de har jo mye rart godt.
|
Sitat:
|
Nope...Jeg var og hørte på torsdagen..Hadde ikke inne...På Åsane Senter altså..
|
Håper nå de har tenkt til å få inn cavalier marsipan på Kinsarvik, for det står på min handleliste til jul :rolleyes:
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:23. |