![]() |
Sv: Være med på ny runde fra 12. januar?
Vet du hva den er laget av ?
|
Den er utvunnet av kokosolje :)
|
Okei, skal se om jeg får tak i den i morra ;-)
Lagde forresten noe supergodt til middag, entrecote med blomkål i ostesaus. Hadde en fløteskvett i ei gryte og varma dette, hadde så oppi en neve ost, salt og pepper. Når osten var smelta blanda jeg i 150 g ferdig kokte blomkålbuketter. Nam nam...... Hva gjør dere forresten med fløte, rømme, majones og sånn som dere bruker i matlagingen, tenker på hvordan dere teller karbo på dette. |
Blir gjerne med om det er plass til enda flere :)
Er helt fersk her, men klarte å gå ned 10 kilo på 8 uker med et Fedon-lignende opplegg for 4 år siden. De kiloene pluss noen til er kommet på, men nå er jeg klar for å starte mitt nye og bedre liv. Det jeg husker best fra det Fedon opplegget var hvor bra jeg følte meg både psykisk og fysisk. Har bestillt full pakke fra Ketolyse.no og planlegger å starte om en uke. Skal i barnedåp neste helg, så da er det like greit å vente til vi er hjemme igjen :) Ønsker oss alle lykke til med starten på våre nye liv og gleder meg masse til bli bedre kjent etterhvert :) |
Jeg hiver meg også med:)
Gikk på ketolyse fra 1 sept til 15 nov, og tok av 10 kg som var det første delmålet mitt. Jeg har kun gått opp ett kg, enda det har vært jul og greier.... Nå vil jeg kvitte meg med 10 kg til og synes dette er et fantastisk forum for positive tanker under "misting av kilo" :) Godt nytt år, og for nye muligheter:) |
Jeg vil veldig gjerne også være med :)
Har bestilt pakken fra ketolyse.no og gleder meg til å å komme igang! Håper å få den i hus til neste helg, men begynner uansett mandag den 12. Skal ned 40-50 kg, så jeg håper på en god start ;) |
Hei, jeg slenger meg gjerne med :)
Men tjuvstarter litt, skal i gang allerede i morgen, 5. januar. Har hatt to mindre runder tidligere, den første ble avbrutt av at vi ble gravide *oops* og etter svangerskapet trodde jeg jeg ville i gang igjen, men da var jeg egentlig sånn tåelig fornøyd. Men det har sklidd ut litt i jula, så nå veier jeg ca 3 kg mer enn jeg gjorde rett etter svangerskapet...hmf! Motivert igjen nå ja! Har lyst til å følge kuren i ca 3 mnd tenker jeg. Litt usikker på hvor mye jeg skal ned. Finner det vel ut ettersom tiden går, hva som vil være min trivselsvekt, etter flere år med overvekt. |
Hei
Kan jeg også være med? Gikk på ketolyse fra april til november, og gikk ned ca 12 kg. Men i julen har det kommet på 2-3 kg.. :mad: Men min egen feil. Nå har jeg bestilt nye ketolysepiller og er klar for ny start.. :) Lykke til alle. Dette greier vi.. Det kommer en ny vår.. ;) |
Jeg begynte for noen dager siden, men har ikke fått hodepinen. Fikk hodepinen sist gang, men ikke denne gangen. Er jeg ikke i ketose?
Har forresten gått ned 2,5 kg, så noe må jo jeg gjøre riktig? |
Jeg er også i gang, iallefall så smått. Er litt av en overgang å kunne glede seg over alt en spiser, og at det attpåtil er godt!
Så koselig at vi er så mange som prøver dette sammen, det er supert og litt av en motivasjon! Jeg må bare spørre om en liten ting. Har vi veiedag, og når er det? Mandag pleier jo å være en typisk veiedag, mens mange også synes at fredagene er fine. For meg er det akkuratt det samme, veie meg skal jeg uansett!! :cool: |
Hei alle sammen,
Jeg vil også gjærne henge meg på! Jeg gikk på ketolyse fra mai i fjor, med noen mnd "pause" innimellom. Har klart julen med 400 gram ekstra, men nå skal jeg bli sommerfin!!! Jeg har +/- 8 kilo igjen til jeg er ferdig, men jeg kan tenke meg at disse sitter ganske hardt! Veiedag i dag 65,5 kilo og mål: 57 kilo innen påske. Håper og krysser fingrene for dette målet!! Ha en fin dag alle sammen! |
Hei alle sammen!
Jeg slenger meg på med dere jeg, hvis det er ok :) Jeg har hatt en planlagt pause fra 21. desember og fram til nå. Var meningen at jeg skulle ha begynt på ketolyse igjen i dag, men har vært syk i helga, og føler meg veldig slapp, så da bestemte jeg meg for å vente... Lykke til alle sammen- både dere som er helt ferske og dere som starter opp igjen! 2009 er vårt år! :D |
Jeg blir også med, skal ned 25 kg,venter på boka, som så mange andre, men har vært borti dette litt før, så jeg ser ingen grunn til å vente. Flott forum, med mange gode støttespillere. Har et spørsmål: hva er magnesium godt for, noen som vet?:o
|
Magnesium er blant annet viktig for nervesystem og muskler.
|
Jippiiiiiiiiiii..........stix`n er rosa.
Men har ikke skikkelig acetonånde, er det et dårlig tegn eller? |
Hei! Etter en desemberpause skal jeg starte på igjen. Gikk bare litt over en mnd på ketolyse før jeg slutta av, pga jeg reiste mye i desember og det var jul så da ville jeg ha pause, men nå er det tilbake til ketolysen, og jeg vil ta av 18kg i første omgang
:D yay for oss! |
Kan jeg også få slenge meg på bølgen av tiltakslyst?:D
Startvekten er 86 kg og gleder meg til å se hva dette kan gjøre for meg.... *spent* :cool: |
Hei, har rota rundt i lavkarbojungelen et par år nå. Har ikke følgt noen nøyaktig kur, men gikk noen ganger til en Fedonklinikk der det ble gitt råd om den dietten. BMI og BT var langt over krav i jobben og diabetesen lurte rett under overflaten. BT og diabetes problemet er nå under kontroll :D (tester fortsatt hver 3 mnd. hos Fedon), men det er fremdeles et stykke vei å gå til vektmålet.
Har altså holdt på med lavkarbo lenge uten å kunne nok om dette :o . Ser her at man ikke bør eksprimentere på egenhånd, men det tar av og til litt tid for enkelte av oss å innrømme at vi ikke er verdensmestre likevel. Nå har vekta stoppet opp og stabukken kommer krypende til korset (forumet):hjelp: Har ingen bok, men det spørs om den hadde hjelpt så mye likevel siden jeg oppfatter at det går mye i oppskrifter der. Seiler på sjøen mer enn halve året og er da prisgitt kokkens kokekunster ombord. Jeg har likevel den fordelen at jeg spiser det meste og kan godt leve på ensformige eller spesielle dietter bare noen forteller meg hva de skal bestå av. ...Og det er vel her poenget mitt begynner (og slutter):p, jeg ønsker å henge meg på denne kjekke (dame?) gjengen hvis jeg får lov:syklubb: |
Må si jeg nesten gleder meg til å komme i gang igjen mandag 12.jan.
Vekta viser 3 kg mer etter pausen, så flink har jeg absolutt ikke vært. :( Føler meg så stappet, oppblåst og tung. Nekter å justere på tickeren, for skal SNART ned i samme tall, og etter det er fullt kjør til målet nås. Dermed basta! :D |
Og jeg hadde klart å skrive inn feil tall, så det sto at jeg hadde gained 1 kilo. :w00t: Skvatt litt, ja.
|
Hei, jeg vil også gjerne henge med. Er ikke så veldig aktiv med innlegg, men jeg leser en del og det virker positivt for meg. Jeg gikk på ketolyse fra august og fram til midten av desember. Var kjempefornøyd! Nå har jeg skeiet skikkelig ut i Jula og spiser nesten panisk, så nå er det på høy tid å komme inn i ordnede former igjen :-)
|
Hei.
Kan jeg også være med her? Jeg skal ned totalt 15-20 kilo, men har som delmål 10 kg innen sommeren. Har gjort et lite motivert forsøk i august i fjor, men det snakker jeg ikke om en gang *hihi* Startet på søndag og har mistet en kilo allerede. Regner med at det er mye vann, da jeg flyr på do hele tiden. Men motiverende er det jo, at pilen allerede beveger seg i riktig retning :) |
Hei igjen alle sammen:spent:
Jeg lurer på om det er noen som har et godt forslag til dagsmenyer? Har litt problemer med å sette opp et så noenlunde greit program for oppstarten, før tingene liksom begynner å gå av seg selv :o) Har i dag hvert å handla bacon, avacado, m.m. Alle tips og ideèr mottas med stor takk :D Gleder meg til å komme i gang over helgen. |
Jeg vil veldig gjerne bli med!!!! Startet i oktober, men ble en "julepause", så nå er det på tide å komme igang igjen! Har noen kilo som må vekk før bikinisesongen!!!!
|
Sitat:
Men jeg har surret rundt på forumet her noen dager og sett litt på hva andre har gjort. Mange bra tips å hente. Går du inn på journaler eller blogger så er det noen som skriver ned hva de spiser hver dag. Kansje du kan hente noen tips der? :) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:23. |