![]() |
Sv: Tufsas verden
Huff, på tross av vektnedgang kjenner jeg skikkelig søtsug NÅ!! Hva skal jeg spise liksom.. holder på å bli galen... satser på å lage grovlappene idag slik at jeg har noe å tilby sambo som elsker brød....
Men det hadde virkelig gjort seg meg litt sjokolade nå ja:( |
Ost redda meg mange ganger når jeg hadde slike søtsug-raptuser :ja:
Prøver å unngå å bruke kunstig søtstoff siden jeg får bare enda mer lyst på søtt da :o |
Sitat:
Men satser på det blir bedre :P |
Nå har jeg fått meg en slik en blogg:p
Så skriver heller hva jeg spiser å sånn der, hehe... MEN, det var såvidt jeg spiste et knekkebrød idag da:eek: På nære nippen, men det gikk bra, hihi... Har lyst å prøve å lage smoothies til frokost noen dager, men har litt lyst å ha youghurt-ish .... er det noen dere andre bruker eller? Kesam med vanilje feks? funker det???? Håper alle sammen er klar for en fantastisk ny uke!!! :hearts: |
Nå er det natt!! :sove:
|
Natti :klem:
|
Tro det eller ei!!
Idag har vi offisielt tisset på en pinne:D
Å svaret er jo egentlig ikke overraskende, MEN, Vi er i KETOOOOSEEE :stortsmil Tjohoi!!! |
Herlig å være i ketose!!
Når jeg er søtsugen så hiver jeg i meg noen jordbær med piska krem, det er jo deilig hele året! Kanskje det kan friste? Masse lykke til videre! :D |
Sitat:
Takk for det!!! Ha en fin kveld videre. |
Sitat:
Smoothies med vanlijekesam høres gooodt ut! Jeg hadde smoothies med fløte i dag jeg.. Høøø, småspesielt egentlig, selv om det smaka godt! Skulle bare visst hva kesamen innehold. Synd det ikke er Kiwibutikk her på jobben!! :cool: |
Sitat:
Hmm, det vet jeg faktisk ikke, har forsåvidt ikke prøvd smoothie enda heller... bortsett fra en vi kjøpte på city syd idag.. med proteinpulver å greier... skeit i hele karbohydrat innholdet å satser på det går fint :p |
weee :)
Enda mer vektnedgang, så nå er jeg farlig nær målet...å det er så DIGG... 3 kg ned denne uka :) Go hælg alle saman. |
Jeg kjenner at jeg er litt lei av å lage all mat fra bunnen av... det er liksom så tidkrevende, og merker at det til tider gjør til at jeg spiser mindre... jeg vet jeg burde lagd opp å fryst ned, men det blir liksom ikke til at jeg gjør det med de store måltidene...
Gleder meg veldig til jeg kan spise et knekkebrød eller to til frokost istedet for egg og bacon og sånne steketing:p Noen som har gått over til feks knekkebrød etterhvert?? Å hvor lang tid etter oppstartet kur?? |
3 kg, kjempebra :heia:
|
da kan jeg endre tickeren min gitt :P
full fest igår, å full karbo overdose dagen derpå,men dog, hehe... følte ikke akkurat for ketolyse mat idag nei... ;) 10 kg ned.:D |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:18. |