![]() |
Sv: Atkins/Nutrilett/Fedonbarer?
Sitat:
Har du bestilt noe der... har du noe å anbefale???:snill: |
Sitat:
har du prøvd noe derfra... har du noen tips eller forslag?? :) |
Hvordan i alle dager kan dere mene at atkins sine barer inneholder bare 2 karber?? For kjøpte en på ica i går og den var det borti 20 karber pr bar.... Så tok litt i går og litt i dag og har spart litt til i morgen ;)
|
Sitat:
|
aha, det forklarer saken ;) da blir det ikke igjen så mange da ;) Takk takk!!:D
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Hæh? E ny her å skjønne jo ikke så mye enda. Ska man trekke fra sukkeret?? :confused: Kjøpte en Active Life caramel high protein bar idag, som æi tenkte æi kunne ha til nøden ble for stor.. Der stå d: Karbohydrater 17,6 hvorav 15,7 sukker..Å da blir d jo ikke mange karbiser igjen akkurat..? Fatte ikje..:o |
Du bør kjøpe Atkins sine.
Du skal ikke trekke fra sukkeret, men sukkerALKOHOLENE. Da står det isåfall på de, feks 18 g karbohydrater, hvorav 17 sukkeralkoholder. Da kan du trekke det fra, og altså stå igjen med 1 karbohydrat. Så om det er 17,6 g karbohydrater der 15,7 g er sukker (og ikke sukkeralkoholder? Du har lest rett?), så ville jeg ikke spist den ;) |
Okaaaay, skjønna! :P Men på lavkarbopikene har dem jo nå godis som ska vær 0 kbh..Kan man trygt spise dem da? *Godtesjuuuuk*:o
|
Sitat:
Nå har jeg også bestilt på ebay, og godt fornøyd med det. Kan jeg spørre deg om du har noen favoritt-selgere. Ser at du har fått en mye bedre pris enn meg. Jeg kjøpte 20 barer inkl 12 dollar porto til litt over 300. :p |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:42. |