![]() |
Sv: Geniale sjokoladebiter
Hvor mange biter blir denne oppskriften? Jeg har bare en silikon isbit form :p
|
Enn om jeg kunne funnet denne oppskriften tidligere i dag, så hadde jeg hatt lørdagskos nå:rolleyes: Kommer en lørdag neste uke også:D
|
kan man bruke kakaopulver i stede for sjokolade??:)
gleder meg:) 5 1/2 uke og 7 kg lettere:) |
NAMMIS!!
lagde de her i kveld, og det var jaggu godt!! jeg lagde noen med nøtter og noen uten, mmmm tusen takk for oppskrift |
Farsken å! Jeg lagde disse, men likte de ikke:( Som den sjokoholikeren jeg er, hadde jeg sett veldig fram til disse, men neida.... Savner melkesjokoladen min (sånn innimellom ihvertfall) *snufs*
|
Brukte mørksjokolade fra Sukkerfritt og hadde i noen dråper flytende natren. Jeg tok å knuste cashewnøtter og blanda inn, før jeg helte det i små konfektformer. Smakte kjempe godt.
|
Dumt spørsmål kanskje, men denne passer vel kanskje best til de som har den vekten de vil ha ikke for dem som skal ned i vekt? har veldig lyst å prøve å lage disse, men jeg gååååååår ikke ned i vekt , sukk, og da hjelper vel ikke "snop" på hehe.
|
Nam!!
Og hell litt røre i kaffen så blir det nesten kaffe mocca! :) |
1 Vedlegg
Lagde disse i dag. Ble kjempegode. Men skilte seg litt slik at det ble et delfiafettlag på toppen. Varmet jeg for fort opp kanskje? Brukte 70% sjokolade, og litt mer en 50 g (ca 70 g tror jeg).
|
Ooh! Må prøves!
Har forøvrig laget min første batch økologisk sjokolade, nydelig godt! |
HVis du bruker rå-kakao fra helsekosten i steden for sukkerfri sjokolade og heller tilsetter litt mer søtning får du enda lavere karboinnhold og enda mer av de sunne antioxidantene fra kakaoen. Bare et tips altså:)
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:23. |