Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   I morgen er det start. Noen andre som begynner i morgen? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=26077)

Xandra 15-06-09 11:37

Sv: I morgen er det start. Noen andre som begynner i morgen?

Idag er det mandag og veiedag. Og vekta viste ytterligere 1 kg ned siden sist mandag! Det er5 kg ned på 3 uker! Det er halvveis det! Er superfornøyd :D

Målte også rundt livet og siden jeg begynte har jeg gått ned 5,5cm rundt livet! Er veldig fornøyd med det, men har fremdeles noen cm å miste der ja. Er av eple-fasong typen som legger på meg rundt magen og ikke på hoftene, så fremdeles litt å gå på der.

Håper dere andreogså får flotte resultater på vekta/målebåndet!

Vaffel 15-06-09 12:39

Mandag og veiedag, ja. :) Jeg noterer samme vekt som forrige uke, men en cm mindre rundt magen. Tatt i betraktning at dette var en uke med mye psykisk stress, så er jeg veldig fornøyd med det. Er glad i kuren min! :)

Jeg er kvartveis... og ser lyst på å leve på kur så lenge det trengs... og deretter kunne nyte et litt utvidet lavkarbokosthold videre. Dette er en livsstilsendring for meg.

Janis 16-06-09 11:58

Ser 77 tallet :D

Xandra 16-06-09 16:24

Kjempefine resultater Vaffel og Janis :heia:

Nå er det på tide å lage litt middag her. Blir kyllingvinger med ett eller annet :) Må se hva som finnes i kjøleskapet:o

Janis 17-06-09 01:03

Takk, takk :)

Sliter med å få i meg nok mat, jeg. Hadde jeg aldri trodd.
Blir mer pes å lage frokost og lunsj med dette kostholdet. Til vanlig tok jeg jo bare en brødskive-kjapt.

Har dere kjøpt first price bacon? Fyttikatta. En stiv, fæl kant på den ene stiden. Pleier ikke være kresen på noe jeg, men dette smakte vondt. Trodde kjøtt var kjøtt jeg.

Carisma 17-06-09 08:52

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Janis (Innlegg 735364)
Har dere kjøpt first price bacon? Fyttikatta. En stiv, fæl kant på den ene stiden. Pleier ikke være kresen på noe jeg, men dette smakte vondt. Trodde kjøtt var kjøtt jeg.

Det er svoren. Den kan skjæres av. Jeg er ikke så glad i det baconet jeg heller, har flere ganger fått bacon med bust på! :eek:

Janis 18-06-09 15:54

Fant ketolyse pølser i dag :)
Tømte det de hadde. Måtte kjøre helt til Holmestrand. De hadde kjøttpølsene og grillpølsene. spiste en grill nå, og de er kjempegode!

Janis 19-06-09 11:03

Ketolyse er best.
Jeg klarer ikke la være å snikveie..... 76,0 kgi dag.

Xandra 19-06-09 13:03

Kjempebra Janis:D Er ketolysefrelst jeg og. Både føler meg og ser slankere ut nå. Buksene er løsere rundt magen og jeg føler meg
fresh og opplagt :)

Jeg har forresten ikke fått tak i Ketolysepølsene, men jeg har kjøpt Idsøe-pølsene. Og de er sinnsykt gode og proppet full av kjøtt
og krydder. Nada karber;)

Nå er det helg og jeg lurer på å teste ut den lavkarbo pizzabunnen i boka:) Noen av dere so har prøvd den?
Is it any good?

Carisma 19-06-09 13:09

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Xandra (Innlegg 736461)
Nå er det helg og jeg lurer på å teste ut den lavkarbo pizzabunnen i boka:) Noen av dere so har prøvd den?
Is it any good?

Dette er den beste pizzaen! :D http://forum.lavkarbo.no/album.php?a...pictureid=1089

Xandra 19-06-09 13:36

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 736463)

Hehe, ikke dum den nei:) Spørs om gutta her i heimen er med på pizza uten bunn da? Tja, bedre og be om tilgivlse enn tillatelse :_plystre::ja:

Janis 19-06-09 21:42

Tenker dere noe særlig på kaloriene?
Det har ikke jeg gjort....

Ble veldig mett nå akkurat, angrer på inntaket.
Jeg spiste 2,5 kalde ketolyse kjøttpølser:o Med seterrømme/selskapsdressing

Xandra 20-06-09 22:43

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Janis (Innlegg 736577)
Tenker dere noe særlig på kaloriene?
Det har ikke jeg gjort....

Ble veldig mett nå akkurat, angrer på inntaket.
Jeg spiste 2,5 kalde ketolyse kjøttpølser:o Med seterrømme/selskapsdressing

Hehe, hørtes digg ut ;)
Et annet godt snaddertips er de der lange krydrete ølpølsene de har på Rema. Kun en halv karb i de, og de er knallende gode dyppet i rømme. Koste meg med det til kvelds igår:D

Gidder ikke telle kalorier nei. Men jeg holder på å lese boka Bedre uten brød for å forstå bedre hvorfor lavkarbo er bedre for oss. Litt tørt men meget interresant lesestoff, som ihvertfall får en til å slutte og tenke på kaloriene:)

Janis 21-06-09 20:02

For hvis feks jeg skulle tenke på kaloriene, så hadde det blitt mye. spiser jo ofte bacon og egg til frokost liksom...

Xandra 22-06-09 09:38

Ny veiedag, og vekta står på stedet hvil denne uka. Egentlig ikke så lei for det for jeg har tross alt gått ned 5kg alt, og at det stagnerer litt innimellom er jo vanlig. Men jeg tror kanskje at jeg må være litt mer forsiktig med kunstig søtning fra nå av, for har fått i meg litt mer enn vanlig av det denne uka. Kan jo ha vært partystopperen:rolleyes:

Håper dere andre får litt mere spennende resultater denne uka!!!

Vaffel 22-06-09 13:34

Veiedag for meg også. Og jeg har gått opp en kg! Men magemålet har krympet med 2 cm siden forrige mandag.

Jeg er uansett strålende fornøyd! Min fysiske form er stigende, og kroppen fungerer supert. Jeg er stabilt i ketose hele tiden, spiser riktig, trimmer en time hver dag og drikker vannet mitt.

Så selv om jeg har gått opp litt, regner jeg med at jeg er på rett kurs allikevel.

Xandra 29-06-09 09:35

Ny veiedag, og denne uka hadde det skjedd litt på vekta. 1 kg til har jeg gått ned:D 4kg igjen til målet, og jeg føler meg i storform! Jeg er kjempefornøyd med denne kuren!!!

Håper dere andre også blir fornøyd med veiinga:)

Xandra 27-07-09 21:31

Her er det flere som har tatt sommerferie ser jeg :)

Jeg har hatt et par uker ferie fra kuren, da vi har vært vekkreist i 2 uker. Jeg har levd lavkarbo men ikke gått for å spise ketogent. Har prøvd å ligge rundt en 30g karber til dagen, men tillatt meg et par dager med høykarbo ila. ferien pga. spesielle anledninger. Men nå er jeg tilbake i ketolyse gamet, og på vekta viser -2kg siden siste veiedag for 2 uker siden:D Er superfornøyd med det!!!

Håper dere andre har det bare bra og at dere nyter lavkarbolivet like mye som meg :)

Xandra 04-08-09 13:16

Hehe, begynner å føle meg litt ensom i tråden her :)
Må bare oppdatere ukas resultater. Ytterligere 1 kilo ned:D

Nå er jeg spent på hvordan det går med dere andre asså? :)

LilleM0r 04-08-09 13:45

Siden overskriften din er for de som starter " i morgen" - kanskje de venter på i morgen? :lol:*lol*

Er i mitt humoristiske hjørne i dag - må være været...

Men seriøst, du har vært kjempeflink - gratulere med det flott vekttapet!!:heia::heia::heia:

Xandra 04-08-09 15:35

:_plystre:
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av LilleM0r (Innlegg 748900)
Siden overskriften din er for de som starter " i morgen" - kanskje de venter på i morgen? :lol:*lol*

Er i mitt humoristiske hjørne i dag - må være været...

Men seriøst, du har vært kjempeflink - gratulere med det flott vekttapet!!:heia::heia::heia:

Takk!

Hehe, ja imorgen begynner å bli en stund siden nå :o:
Kanskje jeg skulle endret navnet på tråden_plystre:

Vaffel 04-08-09 15:45

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Xandra (Innlegg 748890)
Hehe, begynner å føle meg litt ensom i tråden her :)
Må bare oppdatere ukas resultater. Ytterligere 1 kilo ned:D

Nå er jeg spent på hvordan det går med dere andre asså? :)

Her var den tråden, ja! :) Hadde glemt hva den het... jeg har jo vært med her.

Det går strålende med meg! :heia: Formen er på topp, jeg har hatt en herlig ferie, og jeg har tatt av 11 kg på 10 uker. Kjører videre på samme vei med stø kurs.

Xandra 04-08-09 21:19

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Vaffel (Innlegg 748943)
Her var den tråden, ja! :) Hadde glemt hva den het... jeg har jo vært med her.

Det går strålende med meg! :heia: Formen er på topp, jeg har hatt en herlig ferie, og jeg har tatt av 11 kg på 10 uker. Kjører videre på samme vei med stø kurs.

Wow! Kjempebra :D

Janis 06-08-09 12:04

Jeg har visst slengt meg på to tråder med start i juni...:o

Får oppdatere her også.
Status: fra 1 juni til nå: fra 82 til 70,6. Har sett 69,7:D

Xandra 06-08-09 17:51

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Janis (Innlegg 749835)
Jeg har visst slengt meg på to tråder med start i juni...:o

Får oppdatere her også.
Status: fra 1 juni til nå: fra 82 til 70,6. Har sett 69,7:D

Godt jobba Janis!!!

Men hvor mange karber ligger dere på nå sånn ca? Jeg ligger på en 15-20g til dagen. Så lenge vekta fortsatt går nedover synes jeg det er greit å ligge på det nivået :)

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:11.