![]() |
Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp
Sitat:
|
Sitat:
|
Enda en fin og forunderlig ting er når man er ute og går, og lurer på hvem den hotte snella i vindusavspeilnga på en butikk er, til man ser at det er en selv :D
|
Jeg har begynt å bruke sminke for første gang i livet mitt.....føler meg faktisk bra og har lyst til å pynte meg.....
|
Sitat:
Pussig! |
En dag da jeg syntes vekta stod stille fant jeg fram gamle (for små) klær og prøvde den minste buksa (str.21) - og den passet perfekt. Andre klær kunne jeg sy inn - og noen måtte jeg bare kaste.
:stortsmil |
Sitat:
|
Det med at brunfargen er penere og holder lengre; det har helt sikkert med kostholdet å gjøre iallefall. Jeg ble svart som en neger i "gamle dager", nå blir jeg bare rød og ekkel før jegblir hvit igjen. Er overbevist om at dette er forsi kroppen min er fylt med gift, slik at den ikke kan fungere ordentlig.
Og så noen ord fra fremtiden til denne herlige tråden; Når de gamle jeansene i str. 36 passer meg igjen, skal jeg danse på bordet og fri til gubben! (for syns skyld; jeg begynner på lavkarbo i morgen) |
Sitat:
|
Var nok ikke sukkermaur som bet deg i alle fall :p
|
Sitat:
|
Jeg satt på stranda i går med beina høyt (atlså ikke sånn trykket ned mot underlaget) og tenkte "Guri så tynne beina mine har blitt!" :eek: Ikke leggene, de er det ikke håp fpr siden det er bare klumpete muskler, men lårene så virkelig tynne ut når jeg satt sånn :rolleyes:
|
En ting som ikke akkurat er fin, men som er forunderlig, er at jeg har blitt så inmari ømfindtlig for magevirus etter lavkarbo :confused:
Før kunne jeg telle på en hånd de gangene jeg ble slått ut av det, men de siste par åra blir jeg uggen bare jeg hører om magesjau/omgangssyke! Det er liksom grenser for hvor mange ganger "jeg har omganssyke" er kredibelt som fraværsgrunn... :rolleyes: |
Kjenner godt at kroppen er mye lettere, kan til og med jogge uten å få vonde ben...;) Lykkelig over at det blir flere og flere klær som passer:D Huden er generelt mye finere og glattere. Til og med på hælene! :) Har også mye mer energi enn før. Har veldig lys hud, og pleier å bli solbrent med en gang og så hvit igjen. Bittelitt fargenyanse kan jeg få... Nå var jeg ute en god stund i sola, ble plutselig rød utover kvelden og ble veldig solbrent. Dette holdt seg leeenge... Så gikk det over til å bli litt brunfarge, og den er der ennå. Til og med på leggene fikk jeg litt farge! Og noe av det aller fineste er at gubben og andre i min omgangskrets, kollegaer og andre i nærmiljøet, har blitt overbevist av å se meg bli tynnere og friskere, slik at det bare blir flere og flere kilo borte rundt meg og sunnere og friskere mennesker! :D
|
Åh, å kunne stå med henda i sidene, det er en fin og artig ting. Før var fraværet av midje såpass stort, at det rett og slett ikke var mulig. Så det hendte jeg sto med hendene på hoftene i stedet, og da fylte den runde midja mi ut hulrommet mellom armene og kroppen :lol:
Og, sånn apropos det, før kunne jeg la armene hvile på den runde midja, nå har de ingensteds å gjøre av seg lenger, så enten må jeg ha dem i kors, eller så får de bare dingle fritt og formålsløst langs en langt mer "normal" kurvet kropp :p |
Sitat:
Forøvrig elsker jeg denne tråden, og gleder meg til det blir min tur! |
Sitat:
|
Idag letet jeg desperat og stresset etter noe å ha på meg på jobb, så en gammel bukse jeg ikke har kunnet ha på minst 2 år og en hettejakke som er helt ubrukt fordi den aldri har passet. Prøvde dem for morro skyld og nå passet begge plaggene!!!!!!:heia:
Er så kjempe glad og fornøyd!!!!! Så nå har jeg på meg både buksen og jakken på jobb og føler meg ganske stilig :D |
yay! Så bra, Cornelia! :heia:
|
:heia:
|
Åh, sånt er nydelig!
|
Jeg kjenner jeg er litt forelsket i dere og dette forumet! For en herlig tråd! Gleder meg til å bidra!
|
Jeg har fremdeles en standhaftig bilring rundt livet, men det fine er at jeg bryr meg ikke filla om det lenger! :D Før prøvde jeg hele tiden å finne en sittestilling hvor valkene ikke syntes så godt, og det ble ganske rare sittestillinger har jeg sett på bilder... :lol:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:10. |