![]() |
Sv: Herbalife og annet pulvertull
Folk har gått til Sydpolen med pulver i sekken, så ja, det funker rellativt greit, men jeg tar gjerne egg og bacon istedenfor :-)
|
Sitat:
lavkarbo er det samme som jojo-slanking. opp og ned opp og ned hele livet.. lavkarbo, av me 2-3 kilo-> tilbake til gammel matvane, opp 2-3 kilo -> lavkarbo-> osv.osv.osv så lykke till! :D ja til livsstilsendrig! |
Er ikke heeeelt sikker på om jeg forstår hva du vil fram til med innlegget ditt, Dude, men det er vel ikke de 2-3 kg opp og ned (som de fleste normale mennesker pendler på med tanke på vannsamling, syklus (for oss kvinnsa) etc), som klassifiserer som jojo-slanking, akkurat :rolleyes:
|
Sitat:
|
Ellers kan man jo si at kroppen tar opp næring fra mat mye bedre enn den tar det opp fra pulver.[/quote]
har hørt litt om den derre herbalife-shaken.. og hva er vanlig mat når det har kommet ned i magesekken? jo, bare suppe..det skal jo brytes ned uansett, og det meste av vanlig mat inneholder ikke like mye vitaminer og mineraler som det gjorde for bare 40-50 år siden.. må da være enklere å ta en sånn shake, som er rimeli nedbrutt fra før.. da er det jo bare for kroppen å ta til seg det den trenger av næringsstoffer ; ) Kroppen trenger også 114 næringsstoffer hver morgen,. tror ikke du får disse gjennom brødskiva di alstå. by the way, hva er det som får deg til å tro at kroppen tar opp næringsstoffer fra "mat" bedre enn pulver |
Brødskive? :w00t: Hvilket forum tror du at du er på, egentlig? :lol:
|
Sitat:
Dessuten ramlet jeg litt av lasset da du dro inn brødskiver, for det viser jo bare at du ikke har helt grep på hva du snakker om. |
Sitat:
|
Hahaha! :lol:
|
Energi har du, det skal du ha.. :p
|
Sitat:
Og får du betalt for å spamme, eller gjør du det på eget initiativ? |
Sitat:
|
Sitat:
er det også pulver? :lol: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
hei hei :)))
ser mye negativt rundt herbalife , kjør på ,deres meninger er like viktige ;) Jeg har nettopp prøvd meg ut på herbalife , og jeg er fornøyd så langt . shakene er gode de, jeg gjør dem til mine ved å ha oppi smaker som jeg med cøliaki kan spise:) har ikke reagert en dag på disse produktene og jern nivået mitt har steget betraktelig, det har før vært veldig lavt etter en fødsel. Bare vær negative dere , men en ting jeg ikke skjønner er hvordan dere kan rakke ned på andre dietter når dere er på en Lavkarbo - DIETT selv, det gjør bare dere til latter . bare ha det gøy ved og rakke ned på andre mennesker dere ikke kjenner , kjenner jeg blir litt flau her. Livet mitt har fått en ny vending , fra negativitet ,fedme,usikkerhet ang mat jeg kunne spise.Det er legen min som har ambefalt herbalife til meg, han selger det selfølgelig ikke, han bare ambefaler dem selv. Ha en kjempefin dag videre alle sammen :)) morro med forum og da ;) |
Er Herbalife lavkarbo ?
|
Stinemoja, du har rett på å ha din egen mening, men som du selv påpeker, dette er et LAVKARBO-forum! Da vil det nødvendigvis være lavkarbomat/livsstil som diskuteres og forfektes her, ikke sant? Så hvis vi gjør oss selv til latter så er vi i tilfelle i godt selskap ;)
|
Sitat:
Eierne av forum har sagt klart i fra at det ikke skal anbefales/selges/spammes om pulverkurer etc som ikke inngår i et lavkarbo system. Ser du ikke at dette vesenet Vikkie har søkt opp alle tråder om Herbalife og pushet dette selv i tråder som er mer enn 5 år gamle? Det kalles spamming og er ikke lov på dette forumet! At du med cøliaki blir anbefalt noe av legen din, er noe helt annet enn denne type ting! OG de fleste av oss går ikke på noen lavkarbo- DIETT! For mange av oss er det snakk om en livsstilsendring! |
Sitat:
Da vil jeg bare spørre: hva er sammenhengen mellom Herbalife og lavkarbo… Du befinner deg nå på et lavkarboforum, dette er ikke et slankeforum, selv om vektap er en meget positiv effekt av lavkarbo. Sitat:
|
Og Vikkie, jeg vet ikke helt hva du har prøvd på, men jeg tror budskapet ditt har kommet igjennom, loud and clear!
Herbalife er IKKE en lavkabordiett, dere må gjerne diskutere hvorvidt det er bra eller ikke, men VI HER PÅ FORUMET skal ikke ha noen anbefalninger! Og sånn er det bare, dette er som sagt et lavkarboforum, for dere som absolutt må lovprise Herbalife og lignende, så gjør det på et annet forum som er ment for det! Hilsen moderator Photobscura! |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:59. |