Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Herbalife og annet pulvertull (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=26270)

tommygutt 25-07-09 13:01

Sv: Herbalife og annet pulvertull

Folk har gått til Sydpolen med pulver i sekken, så ja, det funker rellativt greit, men jeg tar gjerne egg og bacon istedenfor :-)

dude 07-08-09 16:58

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Bulldog (Innlegg 729455)
Man holder kjeft... Og så ler man når de mislykkes :p

Men alvorlig talt så syns jeg alle forsøk på å endre livsstil i positiv retning bør støttes. Jeg liker ikke pulverkurer/sultekurer, men de kan være en start for de som vil endre på dårlige vaner. Herbalife, Nutrilett, V-diet, osv, over en kort periode og etter anvisning er ikke helseskadelig, og kan være jævlig effektivt, men er ikke hele løsningen - det er tiden etter pulverkuren som er avgjørende. Og da informerer man selvfølgelig om at lavkarbo er den rette sti ;)

lavkarbo er det samme som jojo-slanking. opp og ned opp og ned hele livet.. lavkarbo, av me 2-3 kilo-> tilbake til gammel matvane, opp 2-3 kilo -> lavkarbo-> osv.osv.osv så lykke till! :D

ja til livsstilsendrig!

Photobscura 07-08-09 17:01

Er ikke heeeelt sikker på om jeg forstår hva du vil fram til med innlegget ditt, Dude, men det er vel ikke de 2-3 kg opp og ned (som de fleste normale mennesker pendler på med tanke på vannsamling, syklus (for oss kvinnsa) etc), som klassifiserer som jojo-slanking, akkurat :rolleyes:

Sunfrid 07-08-09 17:03

Sitat:

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av dude (Innlegg 750455)
lavkarbo er det samme som jojo-slanking. opp og ned opp og ned hele livet.. lavkarbo, av me 2-3 kilo-> tilbake til gammel matvane, opp 2-3 kilo -> lavkarbo-> osv.osv.osv så lykke till! :D

Hvis dette er din menig, hvorfor i all verden er du medlem da???

dude 07-08-09 17:09

Ellers kan man jo si at kroppen tar opp næring fra mat mye bedre enn den tar det opp fra pulver.[/quote]

har hørt litt om den derre herbalife-shaken.. og hva er vanlig mat når det har kommet ned i magesekken? jo, bare suppe..det skal jo brytes ned uansett, og det meste av vanlig mat inneholder ikke like mye vitaminer og mineraler som det gjorde for bare 40-50 år siden.. må da være enklere å ta en sånn shake, som er rimeli nedbrutt fra før.. da er det jo bare for kroppen å ta til seg det den trenger av næringsstoffer ; )
Kroppen trenger også 114 næringsstoffer hver morgen,. tror ikke du får disse gjennom brødskiva di alstå.

by the way, hva er det som får deg til å tro at kroppen tar opp næringsstoffer fra "mat" bedre enn pulver

Photobscura 07-08-09 17:12

Brødskive? :w00t: Hvilket forum tror du at du er på, egentlig? :lol:

Iset 07-08-09 18:00

Sitat:

ja til livsstilsendrig!

Alle slankekurer kan ende opp i jojoslanking. Se på Grete Roede-kursene er det florerer av gjengangere. Samme med andre kurs. Jeg kjenner også en haug med Herbalifere som har jojoslanket seg hele livet. Eller mener du at Herbalife er en større livsstilsendring enn lavkarbo? Og hvorfor mener du lavkarbo utmerker seg som jojoslanking i forhold til alt annet? Fantastisk. :knegg:

Dessuten ramlet jeg litt av lasset da du dro inn brødskiver, for det viser jo bare at du ikke har helt grep på hva du snakker om.

Bulldog 07-08-09 20:49

Sitat:

lavkarbo er det samme som jojo-slanking. Opp og ned opp og ned hele livet.. Lavkarbo, av me 2-3 kilo-> tilbake til gammel matvane, opp 2-3 kilo -> lavkarbo-> osv.osv.osv så lykke till! :d

ja til livsstilsendrig!

hæ?

Bee 08-08-09 09:32

Hahaha! :lol:

frifuggel 25-10-09 03:16

Energi har du, det skal du ha.. :p

Bulldog 25-10-09 10:11

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av vikkie (Innlegg 786720)
herbalife er ingen sultekur/diett

det er en sunnere livsstil som man skal gå på, det skal være endel av kostholdet ditt.
går på det selv og er utrolig fornøyd ned de restultatene jeg har. trener fitness og har en flott kropp

Hva innebærer å "trene fitness"?

Og får du betalt for å spamme, eller gjør du det på eget initiativ?

SunnhetMedSirrup 25-10-09 10:39

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av vikkie (Innlegg 786721)
frukten vi spiser

Og igjenn: Hvilke forum tror du vi er på ?:lol:

SunnhetMedSirrup 25-10-09 10:41

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av vikkie (Innlegg 786722)
Herbalife er ingen diett! Herbalife skal du ikke slutte med, det skal du kombinere sammen med sunn kost! går på det selv, og føler meg helt fantastisk!

hva er "sunn kost" om jeg kan spørre? :)
er det også pulver? :lol:

Charlott 25-10-09 10:58

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av SunnhetMedSirrup (Innlegg 786796)
er det også pulver? :lol:

Lurer på hva det egentlig er i dette pulveret jeg, makan til overaktiv spamming ;) Tror jeg fant 19 innlegg skrevet i natt med lovprisninger om Herbalife....

frifuggel 25-10-09 11:03

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Charlott (Innlegg 786810)
Lurer på hva det egentlig er i dette pulveret jeg, makan til overaktiv spamming ;) Tror jeg fant 19 innlegg skrevet i natt med lovprisninger om Herbalife....

Ble helt matt jeg, og lurte på det samme ;) Tror ikke det var baaare Herbalife h*n gikk på i natt, i alle fall! Og hele familien på Herbalife? Jeeez.. Håper ikke det da er snakk om barn. Tenk å vokse opp med/på sånt...

Charlott 25-10-09 11:06

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av frifuggel (Innlegg 786813)
Ble helt matt jeg, og lurte på det samme ;) Tror ikke det var baaare Herbalife h*n gikk på i natt, i alle fall! Og hele familien på Herbalife? Jeeez.. Håper ikke det da er snakk om barn. Tenk å vokse opp med/på sånt...

Var nok litt mye Møllers tran ja ;)

frifuggel 25-10-09 11:08

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Charlott (Innlegg 786816)
Var nok litt mye Møllers tran ja ;)

Veeeeeldig mye for mye Møllers, ja, tenker du har rett i det ;)

stinemoja 25-10-09 11:29

hei hei :)))
ser mye negativt rundt herbalife , kjør på ,deres meninger er like viktige ;)
Jeg har nettopp prøvd meg ut på herbalife , og jeg er fornøyd så langt .
shakene er gode de, jeg gjør dem til mine ved å ha oppi smaker som jeg med cøliaki kan spise:)
har ikke reagert en dag på disse produktene og jern nivået mitt har steget betraktelig, det har før vært veldig lavt etter en fødsel.
Bare vær negative dere , men en ting jeg ikke skjønner er hvordan dere kan rakke ned på andre dietter når dere er på en Lavkarbo - DIETT selv, det gjør bare dere til latter .
bare ha det gøy ved og rakke ned på andre mennesker dere ikke kjenner , kjenner jeg blir litt flau her.
Livet mitt har fått en ny vending , fra negativitet ,fedme,usikkerhet ang mat jeg kunne spise.Det er legen min som har ambefalt herbalife til meg, han selger det selfølgelig ikke, han bare ambefaler dem selv.

Ha en kjempefin dag videre alle sammen :)) morro med forum og da ;)

Charlott 25-10-09 11:34

Er Herbalife lavkarbo ?

Photobscura 25-10-09 11:35

Stinemoja, du har rett på å ha din egen mening, men som du selv påpeker, dette er et LAVKARBO-forum! Da vil det nødvendigvis være lavkarbomat/livsstil som diskuteres og forfektes her, ikke sant? Så hvis vi gjør oss selv til latter så er vi i tilfelle i godt selskap ;)

Kitt 25-10-09 11:36

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av stinemoja (Innlegg 786829)
shakene er gode de, jeg gjør dem til mine ved å ha oppi smaker som jeg med cøliaki kan spise:)
har ikke reagert en dag på disse produktene og jern nivået mitt har steget betraktelig, det har før vært veldig lavt etter en fødsel.
Bare vær negative dere , men en ting jeg ikke skjønner er hvordan dere kan rakke ned på andre dietter når dere er på en Lavkarbo - DIETT selv, det gjør bare dere til latter .
bare ha det gøy ved og rakke ned på andre mennesker dere ikke kjenner , kjenner jeg blir litt flau her.
Livet mitt har fått en ny vending , fra negativitet ,fedme,usikkerhet ang mat jeg kunne spise.Det er legen min som har ambefalt herbalife til meg, han selger det selfølgelig ikke, han bare ambefaler dem selv.

Vi rakker ikke ned på noen ting, men dette er et forum for lavkarbo- MAT.
Eierne av forum har sagt klart i fra at det ikke skal anbefales/selges/spammes om pulverkurer etc som ikke inngår i et lavkarbo system.

Ser du ikke at dette vesenet Vikkie har søkt opp alle tråder om Herbalife og pushet dette selv i tråder som er mer enn 5 år gamle?
Det kalles spamming og er ikke lov på dette forumet!

At du med cøliaki blir anbefalt noe av legen din, er noe helt annet enn denne type ting!

OG de fleste av oss går ikke på noen lavkarbo- DIETT! For mange av oss er det snakk om en livsstilsendring!

arnakristin 25-10-09 11:37

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av stinemoja (Innlegg 786829)

Hei
Da vil jeg bare spørre: hva er sammenhengen mellom Herbalife og lavkarbo… Du befinner deg nå på et lavkarboforum, dette er ikke et slankeforum, selv om vektap er en meget positiv effekt av lavkarbo.

Sitat:

Minner om at vi ikke ønsker anbefalinger av pulverkurer her på Lavkarbo. Vi er, som navnet sier, et lavkarboforum og vi anbefaler kun dietter basert på MAT. (Med unntak av Eurodiett som er foreskrevet av lege).

Om pulverdietter virker eller ikke kan diskuteres, men vi ønsker ikke slike diskusjoner her. Flott om det kan respekteres.

Admin.

Photobscura 25-10-09 11:40

Og Vikkie, jeg vet ikke helt hva du har prøvd på, men jeg tror budskapet ditt har kommet igjennom, loud and clear!
Herbalife er IKKE en lavkabordiett, dere må gjerne diskutere hvorvidt det er bra eller ikke, men VI HER PÅ FORUMET skal ikke ha noen anbefalninger!
Og sånn er det bare, dette er som sagt et lavkarboforum, for dere som absolutt må lovprise Herbalife og lignende, så gjør det på et annet forum som er ment for det!

Hilsen moderator Photobscura!

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:59.