![]() |
Sv: Jeg skal ta bukplastikk om en uke
:heia:
Grattis med vel overstått operasjon :suss: |
Gratulerer!!
|
Vel overstått! Du får ta det forsiktig nå!
|
Gratulere med vel overstått operasjon :heia:
|
Fantastisk!
|
Bilder:
Dagen før operasjonen: Forfra Fra siden Bakfra Samme dag som operasjonen, etter å ha blitt tegnet på og klargjort av kirurgen: Forfra fra siden Dag 2 etter operasjonen, med pokkers dren hengende nedover hele meg: Forfra Fra siden I rullestol på flyplassen, tatt i dag. http://foreldreportalen.no/forum/ima...lede/knegg.gif Bilder tatt i dag, 3 dager etter operasjonen: (beklager rotet i bakgrunnen, mannen har vært alene hjemme med ungene i en uke. http://foreldreportalen.no/forum/ima...lede/knegg.gif) Med body forfra Med body fra siden Uten body forfra Uten body fra siden (magen buler bittelitt der, jeg klarer nemlig ikke å stå oppreist). |
wowowow. Du er knallfin. Når sårene er grodd og fint igjen kommer du virkelig til å bli lekkersmekker. Gratulerer med vel overstått operasjon.
|
Wow :D
|
Så flott! :heia:
Gratulere med vel overstått, og ønsker deg en god tid fremover, satser på at det gror bra! |
Dæven, det var litt hud, ja! Resultatet ser så langt kjempebra ut, gleder meg til å se bilder av resultatet når det har grodd ;)
|
wow! Magen din er n*delig! Det er nok verdt det tenker jeg.
Men får du sove med drem på hver side?? |
Gratulerer så mye Iset - for en reise du har gått igjennom! :klem:
|
Hehe nei, det å sove med dren på hver side var et sant HELVETE. Men de tok heldigvis to av drenene vekk i går så jeg fikk sove i natt, og dette siste drenet tas vekk på mandag (kunne tatt det i morgen men da er det helg, og jeg orker ikke flere timers venting på noen legevakt). Drenene er ikke noe gøy, det skal bli godt å få det siste bort! Brenner veldig når de drar dem ut, de sitter jo laaangt inne under huden, men vips så er det over.
|
Gratulere, det ser jo kjempe flott ut:)
|
Fantastisk! Gratulerer!
Og takk for bildene og beskrivelsene, det var interessant. |
Utrolig bra!! Du må føle deg helt, ja, jeg vet ikke hva, lettet!
|
Ingen behagelig opplevelse, men så utrolig flott du ble!:D
Når drenet er ute og hevelsen begynne å gå ned, blir det bedre!;) Så dumt at du måtte sy musklene! Nå kan du vel ikke løfte på lillemann på 3 måneder eller noe sånt!:_oppgitt: Må bare advare deg om en ting jeg opplevde! Jeg fikk "kynnere"!:eek: Musklene var jo slett ikke vant til den nye "stillingen" og slo knute på seg fra tid til annen! Kirurgen min hadde aldri hørt noen kalle det kynnere før, men det var sånn det føltes!:p Grattis med veloverstått!:heia: |
Så flink du har vært! Du ser flott ut. Takk for at du deler det med oss.
|
Gratulerer med overstått! Det ser ut til å være et flott resultat :)
|
Å Iset - så flott!! Velkommen til en helt annen verden:) Og gratulerer med vel overstått!
Regner med du kommer til å merke dette på buksene din ja;) Gled deg til julebordene, tenk så fin du blir i den lille sorte..... God gro-tid, og husk å følge legens ordre om ikke å løfte - jeg glemte det en gang, og vips så gikk såret opp igjen.... |
Wow :heia:
Utrolig flott resultat :klem: Fortsatt god bedring :klem: |
Helt fantastisk!!!
Gratulerer med vel overstått operasjon!!:D:D:D |
Slenger meg på og gratulerer med flott"ny" mage!
|
Sitat:
Jeg får ringe Aleris på mandag og høre med dem. |
Sitat:
Men jeg hadde 280 innvendige sting i magen!:eek: Alle magemuskelne mine hadde gått helt ut av , hva sier man:confused:, stilling! Om du "bare" har sydd litt innvendig, er det nok ikke så farlig. Kirurgen sa til meg at stingene uansett ikke kunne gå opp, det var bare for å være heeelt sikker på at ikke noe gikk galt! I morgen er det 3 år siden jeg ble operert og enda er jeg øm øverst i magen der han sydde mest!:eek: Har fått igjen nesten all følelsen i magehuden og er stort sett veldig fornøyd med hele greia. Jeg fjerne 3 kilo hud, hud som ble helt ødelagt etter 2 svangerskap. Pass nå godt på deg selv! Benytt deg av alle måter du kan få hjelp med den lille, uten at dere går helt konkurs, selvfølgelig! Synd du bor så langt unna, er helt fri om dagen!:) Fortsatt god bedring, og vær forsiktig, og bare spør om det er noe du lurer på!:klem: |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:53. |